Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en jente på 23 år som fikk det for meg a jeg skulle slutte med Diane for en måned siden. Dette var fordi jeg til tider har vært litt deprimert og nedfor de siste årene og tenkte at det kunne være en bivirkning som følge av p-pille bruken. Dessuten er jeg veldig følsom mht kroppen og tenkte at jeg kanskje kunne gå over til en annen type prevensjon uten hormoner. Da jeg begynte med Diane som 16 åring var det for å bli kvitt plagsomt uren hud på rygg og bryst. Jeg hadde en idè om at jeg kanskje var ferdig med puberteten og kviseårene nå, men så har jeg plutselig fått de tilbake og føler meg så fryktelig nedfor pluss at jeg og kjæresten min vikelig savner p-pillen som prevensjonsmiddel. Problemet er bare at jeg ikke har fått mensen tilbake enda og jeg er redd det kan komme til å gå lang tid før jeg får den. Mitt spørsmål er derfor: MÅ jeg vente til jeg har fått mensen tilbake før jeg gjennopptar bruken av Diane? Jeg føler meg så ulekker og fæl akkurat nå og trenger hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192801-p-pille-oppstart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...