ioi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Jeg er en jente på 23 år som fikk det for meg a jeg skulle slutte med Diane for en måned siden. Dette var fordi jeg til tider har vært litt deprimert og nedfor de siste årene og tenkte at det kunne være en bivirkning som følge av p-pille bruken. Dessuten er jeg veldig følsom mht kroppen og tenkte at jeg kanskje kunne gå over til en annen type prevensjon uten hormoner. Da jeg begynte med Diane som 16 åring var det for å bli kvitt plagsomt uren hud på rygg og bryst. Jeg hadde en idè om at jeg kanskje var ferdig med puberteten og kviseårene nå, men så har jeg plutselig fått de tilbake og føler meg så fryktelig nedfor pluss at jeg og kjæresten min vikelig savner p-pillen som prevensjonsmiddel. Problemet er bare at jeg ikke har fått mensen tilbake enda og jeg er redd det kan komme til å gå lang tid før jeg får den. Mitt spørsmål er derfor: MÅ jeg vente til jeg har fått mensen tilbake før jeg gjennopptar bruken av Diane? Jeg føler meg så ulekker og fæl akkurat nå og trenger hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192801-p-pille-oppstart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.