Gå til innhold

Skal vi spare penger for en hver pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte på fredage n bildel, som jeg virkelig håpet skulle komme i går. Ringte til min post i butikk, og fikk beskjed om at der var ingen pakke til meg. Neivel.. ringte så til de som skulle sende den, og fikk sporingsnummeret, på posten sier de da at den SKAL ha kommet til ditt kontor. Javel.. De kan ha gjort en feil tenker jeg og kjører avsted. På veien møter jeg postdama, og spør for sikkerthets skyld om ho kan ha den i bilen, men nei.. Og der hvor de deler posten var det ikke pakker igjen. Men vent litt da, du kan jo få med posten din.. Og der ligger da min pakkelapp-pakken din har ankommet postkontoret! JIPPI! Kjører videre, og det resulterer i at de står i ca 5 minutter å leter igjennom ca 10 pakker, ingen med mitt navn på.. H*n roper på eieren av butikken, har du sett en pakke til ... ...? Nei.. Og ho ringte istad, den har ikke kommet! Jeg begynner å bli rimelig irritert, og forbannet... Feil kan selvsagt skje, men det får være måte på! Plutselig finner de den, på gulvet. En av de imbisile folka som jobber der har unnlat å legge den opp i hylla, sikkert fordi h*n har fått beskjed plutselig om å gjøre noe annet. Ble veldig lettet-og under tvil villig til å betale ;o) Men toppen av kaka endte da med at jeg stod i nye(nesten) ti minutterå ventet på å få betale. Det var noe galt med maskinen... Herregud! Hvor amatører er vi egentlig i dette landet? Hvor er kundeservicen og behjelpligheten når vi trenger den? Skjerp dere!!

Skrevet

"Hvor er kundeservicen og behjelpligheten når vi trenger den? Skjerp dere!!"

Jeg synes ikke noe av det du beskriver vitner om manglende behjelpelighet eller service. Derimot virker det som et uheldig tilfelle av feil, som - selv om det er kjipt for den som rammes - ikke er annet enn en liten feil.

".................................."

Gjest wiggum
Skrevet

Minner meg om alt rotet jeg har opplevd etter innføringen av Post i Butikk. Posten har muligens spart penger, men kundene har definitivt ikke kommet bedre ut.

Skrevet

Post i butikk er ikke bare en ulempe.

Husker for noen år siden, hvor jeg leverte og hentet post for en arbeidsgiver på en av Postens litt større postkontor.

Var egentlig litt fascinerende å se de ansatte drive basket-trening med pakkeposten...

Skrevet

"og hvorfor er alle så sure når jeg har mensen?" hehe

Skrevet

"Hvor er kundeservicen og behjelpligheten når vi trenger den? Skjerp dere!!"

Jeg synes ikke noe av det du beskriver vitner om manglende behjelpelighet eller service. Derimot virker det som et uheldig tilfelle av feil, som - selv om det er kjipt for den som rammes - ikke er annet enn en liten feil.

".................................."

Dette var et detaljert tilfelle... Men det er stort sett ett eller annet hver eneste gang jeg benytter meg at post i butikk! Og det er synd...

Skrevet

I vårt tilfelle er det mye bedre og raskere service etter at posten kom over i butikk. Det tok litt tid for butikk-folkene å lære seg oppkrav og sånn, men nå går det nesten uten unntak kjapt og greit.

Før måtte jeg jo krysse av 2-3 dager i kalenderen når jeg skulle planlegge et besøk på postkontoret.

I nærmeste by er det fremdeles postkontor, og der går jeg ikke inn med mindre jeg er _absolutt_ nødt til det. Det er aldri fler en halvparten av diskene som er bemannet og man trekker alltid en kølapp som er minst ti nr etter det aktuelle...

*sukk*

Skrevet

Dette var et detaljert tilfelle... Men det er stort sett ett eller annet hver eneste gang jeg benytter meg at post i butikk! Og det er synd...

Jau, jeg har ikke særlig sansen for nedleggingen av postkontorene jeg heller.

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...