Gjest LucySky Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kommer ikke inn på DnBNor og slik har det vært i hele dag. Noen merket det samme? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 var på nettbanken før lunsj (dnb nor) hadde ikke noe problemer. (bortsett fra lite penger på kontoen) 0 Siter
Gemini Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kanskje det er noe med innstillingene i nettleseren din? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 var på nettbanken før lunsj (dnb nor) hadde ikke noe problemer. (bortsett fra lite penger på kontoen) Men!?! Jeg kom inn i går. Og alltid kommet inn. Hva gjør jeg nå, da? Jeg har ikke forandret på noe. Jeg har prøvd å trykke på Oppdater-knappen, men ingenting skjer. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Men!?! Jeg kom inn i går. Og alltid kommet inn. Hva gjør jeg nå, da? Jeg har ikke forandret på noe. Jeg har prøvd å trykke på Oppdater-knappen, men ingenting skjer. Årna seg. Takk for reaksjoner. Men alt går faktisk litt treigt med internettet hos meg i dag, hva nå det kan komme av. Men banken årna seg altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.