Gjest i så fall: huff Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kanskje er det billedmanipulasjon? http://danasdirt.blogspot.com/2005/08/poor-fergie.html 0 Siter
Champagne Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det er masse tiss ja.. Ingen tvil om det. Hu har sikkert tatt i ekstra mye på en sang, også rant det ut. Moralen er: Husk knipeøvelser! 0 Siter
Gjest i så fall: huff Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det er masse tiss ja.. Ingen tvil om det. Hu har sikkert tatt i ekstra mye på en sang, også rant det ut. Moralen er: Husk knipeøvelser! Så det kan ikke være MYE svette? Ja, knipeøvelser er viktig. 0 Siter
Gjest Mr.Pusten Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hmmmmm man kunne jo velge å tro at dama var så kåt at det rant av henne men, litt i overkant det der kanskje. Og på scenen? 0 Siter
Champagne Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Så det kan ikke være MYE svette? Ja, knipeøvelser er viktig. Det er ikke svette! I såfall er det like pinlig, at musa er det eneste stedet man svetter fra..! Nå må noen snart komme opp med et godt ord for det kvinnelige kjønnsorgan ser jeg... Musa? Herregud! 0 Siter
Gjest i så fall: huff Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det er ikke svette! I såfall er det like pinlig, at musa er det eneste stedet man svetter fra..! Nå må noen snart komme opp med et godt ord for det kvinnelige kjønnsorgan ser jeg... Musa? Herregud! Tiss ville vel rent nedover? Og det kommer vel ikke opp bak? Jeg tror det KAN være svette. Men hun kan også ha svake muskler slik at det har lekket urin når hun danser. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det er masse tiss ja.. Ingen tvil om det. Hu har sikkert tatt i ekstra mye på en sang, også rant det ut. Moralen er: Husk knipeøvelser! *kniper* 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hmmmmm man kunne jo velge å tro at dama var så kåt at det rant av henne men, litt i overkant det der kanskje. Og på scenen? ja, det er jo lov å drømme ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.