Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Mannen min er traktorfrelst, og syntes det var for lite snakk om det på forum. Derfor setter jeg i gang en FU om traktor Så; hvilken traktor synes du er tøffest? Jeg liker best Massey Ferguson. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg hater dem - de står på lur med traktorene sine når jeg har dårlig tid -og så kaster de seg ut i veien rett foran meg - så jeg må bråbremse - og så sitter de der med P4 på øreklokkene, midt i veien og kjører saaaaaaaaaakte. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg liker best de som holder seg unna veien. ;-p 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg liker best de som holder seg unna veien. ;-p Og de som står stille om sommeren ;-) Blir tussete av traktorduringen når jeg ligger i solstolen og dormer. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg liker best de som holder seg unna veien. ;-p Det kan jeg være enig i 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg hater dem - de står på lur med traktorene sine når jeg har dårlig tid -og så kaster de seg ut i veien rett foran meg - så jeg må bråbremse - og så sitter de der med P4 på øreklokkene, midt i veien og kjører saaaaaaaaaakte. Det er alt for få bønder som kjører Fastrack, sier nå jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.