Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Mannen min er traktorfrelst, og syntes det var for lite snakk om det på forum. Derfor setter jeg i gang en FU om traktor Så; hvilken traktor synes du er tøffest? Jeg liker best Massey Ferguson. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Åhhh...de derre nye er jo tøffe da Meeeeeen...siden jeg selv har en skikkelig film-gråtass så må jeg jo si den. Den er dessuten meget godt vedlikeholdt og med orginale deler...mangler faktisk bare pupiller i lysa *ler* Den er en bensin fra ca 52. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jesus H. Christ... ".................................." 0 Siter
Gjest Mr.Pusten Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 John Deere, eller Johan Hjort som den gjerne blir kalt. Den gule og grønne, du vet 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jesus H. Christ... ".................................." Den traktoren har jeg ikke hørt om før...? (Et godt tips: syns du emne er teit/kjedelig, så trenger du ikke lese eller svare på det) PS. Traktorer _er_ faktisk ganske stilige, de er faktisk mye mer hi-tech enn biler, bare se: http://www.eiksenteret.com/eik/eikmaskin.nsf/pages/mf7400dyna-vt 0 Siter
org Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 "...Hain har kjøpt sæ ny traktor, rau og blank Zetor med læsseapparat..." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det her er det sykeste spørsmålet noensinne stilt på dol. Det sier ikke lite. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det her er det sykeste spørsmålet noensinne stilt på dol. Det sier ikke lite. Hjelp, da!! Skal jeg være stolt eller flau over en sånn tittel? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hjelp, da!! Skal jeg være stolt eller flau over en sånn tittel? Du skal være stolt av dine traktorer. Jeg bryr meg ikke engang om biler, så du kan bare tenke deg hvor mye jeg da interesserer meg for traktorer. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Vi har en John Deer av en eller annen type. Jeg er ikke så inni dette traktorgreiene jeg. Men jeg digger Sangen Zetor`n av Too Far Gone da ;-) Men må vel nesten like John Deer best, ellers blir vel samboeren, for og ikke snakke om svigerfar, sur *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Siden sussebassen har to så er jeg vel forpliktet til å svare. John Deere. Den ene traktoren er i alle fall det, hva den andre er aner jeg ikke. Men den er rød! ) 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Du skal være stolt av dine traktorer. Jeg bryr meg ikke engang om biler, så du kan bare tenke deg hvor mye jeg da interesserer meg for traktorer. Hehe Jeg bare gjorde en god gjerning for alle skap-traktorinteresserte, slik at det skulle bli mer interessant for dem her på DOL. Visste forresten ikke at det fantes hannkjønn som ikke interesserte seg for kjøretøy... Men takk for "sykeste innlegg"-kåringen i hvert fall, nå har jeg også noe å skryte av 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Siden sussebassen har to så er jeg vel forpliktet til å svare. John Deere. Den ene traktoren er i alle fall det, hva den andre er aner jeg ikke. Men den er rød! ) Zetor? Fiat? Valmet? Massey Ferguson? 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Vi har en John Deer av en eller annen type. Jeg er ikke så inni dette traktorgreiene jeg. Men jeg digger Sangen Zetor`n av Too Far Gone da ;-) Men må vel nesten like John Deer best, ellers blir vel samboeren, for og ikke snakke om svigerfar, sur *s* Hehe Jeg måtte skrive Massey Ferguson, for det har mannen. Jeg har faktisk vært ute på tur med den. Det går litt sent, men man kommer i hvert fall frem flere plasser enn med bil 0 Siter
org Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Vi har en John Deer av en eller annen type. Jeg er ikke så inni dette traktorgreiene jeg. Men jeg digger Sangen Zetor`n av Too Far Gone da ;-) Men må vel nesten like John Deer best, ellers blir vel samboeren, for og ikke snakke om svigerfar, sur *s* Too far gone har mye fint, de! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Zetor? Fiat? Valmet? Massey Ferguson? Valmet. *Hehe* Man tar da bilder! ) 0 Siter
mamma til ni Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Siden sussebassen har to så er jeg vel forpliktet til å svare. John Deere. Den ene traktoren er i alle fall det, hva den andre er aner jeg ikke. Men den er rød! ) Eg ler.... Har faktisk ein John Deer, men den er parkert. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Eg ler.... Har faktisk ein John Deer, men den er parkert. Kjæresten har altså 2 traktorer. Og 5 mål (!) med jord. Spør ikke meg hvorfor han har 2! Han har jo knapt bruk for en! *Hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Siden sussebassen har to så er jeg vel forpliktet til å svare. John Deere. Den ene traktoren er i alle fall det, hva den andre er aner jeg ikke. Men den er rød! ) Iiiik!!! Jeg håper for guds skyld det ikke er mannen min som er elskeren din ;-) Vi har også en rød traktor som jeg ikke vet hva heter og en grønn John Deere traktor. *ser mistenksomt på Lillemus* ;-) 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kjæresten har altså 2 traktorer. Og 5 mål (!) med jord. Spør ikke meg hvorfor han har 2! Han har jo knapt bruk for en! *Hehe* Det er typisk Når jeg spør mannen hvorfor folk trenger to traktorer, svarer han at det er så greit - for da slipper de å bytte redskap så ofte. Men det er jo en dyr måte å slippe på, da. Det er nok en unnskyldning for å få en størst mulig maskinpark, hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.