Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er typisk :)

Når jeg spør mannen hvorfor folk trenger to traktorer, svarer han at det er så greit - for da slipper de å bytte redskap så ofte. Men det er jo en dyr måte å slippe på, da.

Det er nok en unnskyldning for å få en størst mulig maskinpark, hehe :D

Bytte redskap??? Han har ikke akkurat behov for å pløye eller noe sånt da... Han måker snø med dem om vinteren (antar jeg) og ellers står de vel mye på stas? *Hehe*

Guttefakter.

Gjest Shira12
Skrevet

Too far gone har mye fint, de!

Jeg har en cd av de liggendes, kanskje jeg skal blåse støv av den, og sette den i spilleren.

Skrevet

Iiiik!!! Jeg håper for guds skyld det ikke er mannen min som er elskeren din ;-)

Vi har også en rød traktor som jeg ikke vet hva heter og en grønn John Deere traktor.

*ser mistenksomt på Lillemus*

;-)

Neppe. :o) Elsklingen min befinner seg noe helvetes langt til havs for tiden... Dessuten er han en ordentlig fyr som ikke roter med andre damer. ;o)

Neida - jeg er sikker på at mannen din også er en skikkelig fyr, Togli! :o)

Skrevet

Bytte redskap??? Han har ikke akkurat behov for å pløye eller noe sånt da... Han måker snø med dem om vinteren (antar jeg) og ellers står de vel mye på stas? *Hehe*

Guttefakter.

Ja, ikke sant :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe :)

Jeg bare gjorde en god gjerning for alle skap-traktorinteresserte, slik at det skulle bli mer interessant for dem her på DOL.

Visste forresten ikke at det fantes hannkjønn som ikke interesserte seg for kjøretøy...

Men takk for "sykeste innlegg"-kåringen i hvert fall, nå har jeg også noe å skryte av :D

Jeg interesserer meg ikke for militærpjatt heller. :)

Mulig jeg er homse uten å vite det. :)

Skrevet

Jeg interesserer meg ikke for militærpjatt heller. :)

Mulig jeg er homse uten å vite det. :)

Hmm, hehe :)

Er ikke egentlig det litt selvmotsigende?

Skrevet

Jeg har en cd av de liggendes, kanskje jeg skal blåse støv av den, og sette den i spilleren.

Ja, gjør det! Skikkelig koselig musikk er det.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg er faktisk imponert over alt dere vet om traktorer!

Trodde Orkel var det eneste man fik kjøpt av traktorer i Norge, jeg, eller? Var det bare tilhengeren som heter det? Eller er det egentlig Onkel, den heter? Hmmm....

Skrevet

Trodde Orkel var det eneste man fik kjøpt av traktorer i Norge, jeg, eller? Var det bare tilhengeren som heter det? Eller er det egentlig Onkel, den heter? Hmmm....

Me har gråtass. Det er VELDIG populær :-))

Skrevet

Hehe, jeg trodde også det stod Onkel, før :D

Jeg har aldri hørt om orkel _traktorer_, da - det er redskaper.

*søke på kvasir*

http://www.orkel.no/

Skrevet

Neppe. :o) Elsklingen min befinner seg noe helvetes langt til havs for tiden... Dessuten er han en ordentlig fyr som ikke roter med andre damer. ;o)

Neida - jeg er sikker på at mannen din også er en skikkelig fyr, Togli! :o)

Det var da godt å høre ;-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Hehe, jeg trodde også det stod Onkel, før :D

Jeg har aldri hørt om orkel _traktorer_, da - det er redskaper.

*søke på kvasir*

http://www.orkel.no/

Ååå...... Da VAR det bare tilhengeren som heter orkel, da. Thank you!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi har en Lamborghini (den har liketil den velkjente oksen på felgene, og navnet på designeren på karosseriet) og en Case. Men siden gubben sjøl jobber på Felleskjøpet burde han nok hatt en John Deere.

Storebror har en Massey Ferguson, og Lillebror har en Ferguson, også kjent som Gråtass. De to siste er tråtraktorer.

Sånn a propos navn på traktorer, så spurte Storebor på seks her om dagen om jeg visste hva Lamborghini heter på engelsk (han vet jo at det er en italiensk traktor). Naaa, mamma måtte jo innrømme sin manglende kunnskap på akkurat det feltet, selv om jeg nok mistenkte at den heter Lamborghini på engelsk også. Jo, kunne poden fortelle, den heter Premium. Han hadde konkludert med det siden traktoren heter Lamborghini Premium 850. :-)

Skrevet

Ååå...... Da VAR det bare tilhengeren som heter orkel, da. Thank you!

Ja, se hvor nyttig denne tråden har vært! Vi lærer nye ting, og greier :D

Skrevet

Den traktoren har jeg ikke hørt om før...?

:P

(Et godt tips: syns du emne er teit/kjedelig, så trenger du ikke lese eller svare på det)

PS. Traktorer _er_ faktisk ganske stilige, de er faktisk mye mer hi-tech enn biler, bare se:

http://www.eiksenteret.com/eik/eikmaskin.nsf/pages/mf7400dyna-vt

Var ikke det den som ble testet i autofil for en tid tilbake?

Selv er jeg forholdsvis motorinteressert, men traktorer er ikke helt min "greie".

Fart og spenning er ikke det jeg forbinder med traktorer, og det er vel det som først og fremst ligger bak min motorinteresse:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...