Gå til innhold

"smaksprøve" på musikk

Anbefalte innlegg

Gjest nynneli
Skrevet

Jeg KAN ikke få sagt hvor grønn jeg er på pc. Jeg trodde ikke jeg var helt fjern, men det er helt klart sinnsykt mye jeg ikke kan. Så jeg spør her. Har pleid å få greie svar uten at folk har vært spydige eller ledd seg fillete av meg. Så jeg prøver meg.

Altså. Jeg er på jakt etter en sang. Jeg har en tittel, men er ikke 100% sikker på at det er riktig sang, så før jeg bestiller en cd, hadde det vært fint med en "smaksprøve". F.eks den jeg er ute etter er et klassisk stykke som heter "the dance of the blessed spirit". Får mange treff på den på google, men finnes det et sted jeg kan få hørt litt på den før jeg kjøper.

2: Jeg er ikke så stiv i engelsk, så itunes har jeg bare såvidt sett på. Men jeg har ikke mp3-spiller. Kan jeg laste ned sanger og brenne over på vanlig cd? Og kan noen forklare meg på en enkel og grei måte hvordan jeg gjør det???

Hvis du gidder...... Da blir jeg supertakknemlig!!!

Gjest Scroll
Skrevet

Søk på melodien i TV2s musikkbutikk, der kan du lytte til lydkutt...

http://lyd.tv2.no/

(Sorry, får ikke til klikkbar lenke)

Hehe, fikk visst til likevel ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...