nyca Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har noen kjennskap til dette tv? Og kan komme med noe info. http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=p:698951 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ventet spent på å få lese svar på spørsmålet ditt, siden den så rasende billig ut sammenlignet med andre. Spesifikasjoner og kvalitetskriterier på flat-TV er gresk for meg så det hadde vært artig med kyndig svar Men det ser dårlig ut... 0 Siter
nyca Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Ventet spent på å få lese svar på spørsmålet ditt, siden den så rasende billig ut sammenlignet med andre. Spesifikasjoner og kvalitetskriterier på flat-TV er gresk for meg så det hadde vært artig med kyndig svar Men det ser dårlig ut... Gresk ja-det er nettopp det det er for meg også! Har noen besteforeldre som er i handlemodus, men som også vet fint lite.. Vi får smøre oss med tålmodighet!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.