Freya Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Du skal være temmelig tøff for å gå med denne t-skjorta foran die hard-Harry Potter-fans for tiden... http://www.tshirthell.com/hell.shtml 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Bør jeg la være å se på denne lenka om jeg skal bevare alle hemmelighetene til den norske boka kommer? 0 Siter
Freya Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Bør jeg la være å se på denne lenka om jeg skal bevare alle hemmelighetene til den norske boka kommer? Hvis du ikke vil vite hvem som dør, så bør du ikke klikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvis du ikke vil vite hvem som dør, så bør du ikke klikke. Skal ikke klikke. Ikke noe problem. 0 Siter
Freya Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Skal ikke klikke. Ikke noe problem. Ok. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 men de fleste die-hard Potter-fans er vel ferdig med boka for lengst, så skaden er i tilfelle begrenset Men, jeg ville ikke prøvd, for å si det sånn... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 He he.. Den skal jeg kjøpe meg! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 He-he-he.. Ond den der! :-) Selv leser jeg ikke Harry Potter, så jeg aner ikke hvem figuren er. Ellers likte jeg "could you come back in a few beers?" Stilig! 0 Siter
Freya Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 He-he-he.. Ond den der! :-) Selv leser jeg ikke Harry Potter, så jeg aner ikke hvem figuren er. Ellers likte jeg "could you come back in a few beers?" Stilig! Mange kule t-skjorter der altså... Noen er litt over the top, da. Hehe... 0 Siter
Freya Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 He he.. Den skal jeg kjøpe meg! Hihi, du er ond. Jeg tør ikke i frykt for å bli lynsjet. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Mange kule t-skjorter der altså... Noen er litt over the top, da. Hehe... Litt over the top ja, det kan man godt si! :-) 0 Siter
Freya Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 men de fleste die-hard Potter-fans er vel ferdig med boka for lengst, så skaden er i tilfelle begrenset Men, jeg ville ikke prøvd, for å si det sånn... Ja, jeg vet det. Men det finnes sikkert noen som ikke har fått det med seg ennå. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hihi, du er ond. Jeg tør ikke i frykt for å bli lynsjet. Hehe..Eller enda bedre, jeg kjøper den i bursdagsgave til en kamerat som snart har bursdag.. *knis* 0 Siter
Freya Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Litt over the top ja, det kan man godt si! :-) "Worse than hell" er ganske usmakelig, egentlig. Men jeg har "Talk nerdy to me"-tskjorta da. 0 Siter
Freya Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Hehe..Eller enda bedre, jeg kjøper den i bursdagsgave til en kamerat som snart har bursdag.. *knis* Muhahahah! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ups, jeg har ikke lest boken... Men så har jeg heller ikke lest de andre, så da har jeg vel glemt spoileren når jeg leser denne boken... Eller? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Heldigvis har de med overnaturlige krefter en tendens til å stå opp fra de døde 0 Siter
muriel Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Nå er det helt greit, men for to uker siden, derimot.... Hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.