Osiris Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 hehe, søstra mi ville gitt meg juling om jeg kom med den. Hun tilhører de som vil vente på den norske oversettelsen. Det er faktisk mange som gjør det. 0 Siter
Freya Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Ups, jeg har ikke lest boken... Men så har jeg heller ikke lest de andre, så da har jeg vel glemt spoileren når jeg leser denne boken... Eller? Tror ikke det er så veldig glemmbart. 0 Siter
Freya Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Heldigvis har de med overnaturlige krefter en tendens til å stå opp fra de døde Ja, det er mulig det. 0 Siter
Freya Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 hehe, søstra mi ville gitt meg juling om jeg kom med den. Hun tilhører de som vil vente på den norske oversettelsen. Det er faktisk mange som gjør det. Det er til pass for dem... Hvis de venter på oversettelsen, så kanskje de ikke skjønner hva som står på skjorta heller? *fnis* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tror ikke det er så veldig glemmbart. *prøver å glemme...* 0 Siter
Osiris Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er til pass for dem... Hvis de venter på oversettelsen, så kanskje de ikke skjønner hva som står på skjorta heller? *fnis* Tror det handler mer om at hun har tradisjon for å lese den høyt for ungene. Hun er engelsklærer så hun skjønner nok både teksten på t-skjorta og innholdet i boka. ) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hehe..Eller enda bedre, jeg kjøper den i bursdagsgave til en kamerat som snart har bursdag.. *knis* Kjøp den sammen med boka. Garantert en kjempehit 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Kjøp den sammen med boka. Garantert en kjempehit Hehe..Kjempeide!! =D 0 Siter
Freya Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Tror det handler mer om at hun har tradisjon for å lese den høyt for ungene. Hun er engelsklærer så hun skjønner nok både teksten på t-skjorta og innholdet i boka. ) Jaja, jeg bare tulla litt skjønner du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.