Gå til innhold

Harry Potter spoileralarm!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, søstra mi ville gitt meg juling om jeg kom med den. Hun tilhører de som vil vente på den norske oversettelsen. Det er faktisk mange som gjør det.

Skrevet

Ups, jeg har ikke lest boken... Men så har jeg heller ikke lest de andre, så da har jeg vel glemt spoileren når jeg leser denne boken... Eller?:)

Tror ikke det er så veldig glemmbart. :)

Skrevet

Heldigvis har de med overnaturlige krefter en tendens til å stå opp fra de døde :)

Ja, det er mulig det. :)

Skrevet

hehe, søstra mi ville gitt meg juling om jeg kom med den. Hun tilhører de som vil vente på den norske oversettelsen. Det er faktisk mange som gjør det.

Det er til pass for dem... Hvis de venter på oversettelsen, så kanskje de ikke skjønner hva som står på skjorta heller? *fnis*

hare1365380455
Skrevet

Tror ikke det er så veldig glemmbart. :)

*prøver å glemme...*

Skrevet

Det er til pass for dem... Hvis de venter på oversettelsen, så kanskje de ikke skjønner hva som står på skjorta heller? *fnis*

Tror det handler mer om at hun har tradisjon for å lese den høyt for ungene. Hun er engelsklærer så hun skjønner nok både teksten på t-skjorta og innholdet i boka. :o)

Mista nikket
Skrevet

Hehe..Eller enda bedre, jeg kjøper den i bursdagsgave til en kamerat som snart har bursdag.. *knis*

Kjøp den sammen med boka. Garantert en kjempehit

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjøp den sammen med boka. Garantert en kjempehit

Hehe..Kjempeide!! =D

Skrevet

Tror det handler mer om at hun har tradisjon for å lese den høyt for ungene. Hun er engelsklærer så hun skjønner nok både teksten på t-skjorta og innholdet i boka. :o)

Jaja, jeg bare tulla litt skjønner du. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...