Gjest Lillemor26 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hei! Jeg er ute etter en såkalt "ammestol", (nyere gyngestol som "glider"). Men sålangt har jeg bare sett en slik i utlandet, som sverige og danmark. Med skammel kan en slik koste fra ca 2500 kr +++. Men jeg har ikke mulighet for å dra så langt nå. Er det noen som vet om det går an å få tak i slike her på østlandet? Jeg har ingen små som jeg ammer lengre, men jeg har prøvet en slik stol tidligere, og du sitter ikke i noe bedre! Huff... drømmer meg syk etter en slik "gyngestol"... Hjelp meg noen??? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tenker på du en gyngestol som liksom står i et stativ? Som gjør den helt sikker, slik at ingen kan få tær eller andre kroppsdeler i klem? Jeg vet jeg så på en slik for noen år siden i en norsk møbelforretning, men klarer ikke å huske på hvem. Kan ha vært A-møbler eller Skeidar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.