Gå til innhold

Ammestol

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemor26
Skrevet

Hei!

Jeg er ute etter en såkalt "ammestol", (nyere gyngestol som "glider"). Men sålangt har jeg bare sett en slik i utlandet, som sverige og danmark. Med skammel kan en slik koste fra ca 2500 kr +++. Men jeg har ikke mulighet for å dra så langt nå. Er det noen som vet om det går an å få tak i slike her på østlandet? Jeg har ingen små som jeg ammer lengre, men jeg har prøvet en slik stol tidligere, og du sitter ikke i noe bedre! Huff... drømmer meg syk etter en slik "gyngestol"...

Hjelp meg noen???

Tvillingmamma
Skrevet

Tenker på du en gyngestol som liksom står i et stativ? Som gjør den helt sikker, slik at ingen kan få tær eller andre kroppsdeler i klem?

Jeg vet jeg så på en slik for noen år siden i en norsk møbelforretning, men klarer ikke å huske på hvem. Kan ha vært A-møbler eller Skeidar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...