Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med bil-barnesetet de selger på Lidl nå?

Det er en 4,5 åring som skal bruke det....

Skrevet

Jeg kjøper greit nok matvarer og denslags på Lidl, men bilbarneseter? Aldri! Det foretrekker jeg å kjøpe hos en forhandler som _vet_ hva de selger og som kan være behjelpelig med montering, reklamasjoner og slike ting. Og jeg har mine tvil om at en matvarekjede har denne kompetansen.

Skrevet

Hva koster det?

499.- tror jeg det var....

Sete for litt større unger altså, men ikke kun puta.

Skrevet

499.- tror jeg det var....

Sete for litt større unger altså, men ikke kun puta.

Jeg ville ikke kjøpt det.

Vi har to stk Maxi Cosi Rodi XP seter. Ikke billig, men jeg tror ikke man skal telle kroner her.

Men godkjent er jo setene fra Lidl også (vet det ikke var det du spurte om).

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Har ingen erfaringer med akkurat dette setet, men ting jeg har kjøpt på Lidl har vært av OK kvalitet. Ellers er jeg nok tilbøyelig til å være enig med Lillemus når det gjelder akkurat barneseter.

Gjest Voffor det a?
Skrevet

Har ingen erfaringer med akkurat dette setet, men ting jeg har kjøpt på Lidl har vært av OK kvalitet. Ellers er jeg nok tilbøyelig til å være enig med Lillemus når det gjelder akkurat barneseter.

Hvorfor har du endret nick da? Hvorfor har du "tidligere !-o-!" nå og ikke bare "!-o-!"?

*nysgjerrig så jeg sprekker*

Gjest Leif is Leif
Skrevet

Lidl pleier ikke ta sjanser, da tyskerne er mye strengere enn oss i den sjangeren, men monteringen er nok viktigst.

En test viste at en tredel av barnesetene var feilmontert.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvorfor har du endret nick da? Hvorfor har du "tidligere !-o-!" nå og ikke bare "!-o-!"?

*nysgjerrig så jeg sprekker*

Fordi jeg ikke hadde registrert nicket mitt, og nå har noen knæbba det...

Gjest Voffor det a?
Skrevet

Fordi jeg ikke hadde registrert nicket mitt, og nå har noen knæbba det...

Æsj, så kjipt. Men du har nå jammen deg selv å takke da, er du ikke enig?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Æsj, så kjipt. Men du har nå jammen deg selv å takke da, er du ikke enig?

Selvfølgelig, men når noen tar akkurat det nicket, så er det en bevisst handling, det er liksom ikke noe enhver kommer på å ha til nick.

Gjest Voffor det a?
Skrevet

Selvfølgelig, men når noen tar akkurat det nicket, så er det en bevisst handling, det er liksom ikke noe enhver kommer på å ha til nick.

Sant nok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...