Gå til innhold

Desperat etter noe søtt - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhåpentligvis skal jeg iføre meg bikini i november - for første gang på sikkert 20 år. Det betyr at den noe slankere linje er innført i heimen.

Men jeg er så desperat sugen på noe godt! Ikke godt som i knekkebrød med magerost, men godt som i søtt...

Noen som har noen gode tips å komme med - litt sånn fort? Jeg HAR en boks uåpnet Fruktose i skuffen, men aner ikke hvordan den kan brukes...

Skrevet

Spis en gulrot og drikk et stort glass vann til. ;)

Skrevet

Spis en gulrot og drikk et stort glass vann til. ;)

Gulerøttene i mitt kjøleskap er IKKE SØTE!

Skrevet

Gulerøttene i mitt kjøleskap er IKKE SØTE!

Hehe, ikke mine heller, men om du fyller magen med noe sunt så har du ikke så lyst på noe søtt etterpå.

Sier jeg som fortsatt spiser to kvikk lunsj hver dag.

Skrevet

Hehe, ikke mine heller, men om du fyller magen med noe sunt så har du ikke så lyst på noe søtt etterpå.

Sier jeg som fortsatt spiser to kvikk lunsj hver dag.

Hjelper ikke i kveld, gitt, har allerede dyttet i meg ca 1 liter vann etter joggeturen samt en halv blomkål. OG jeg har spist middag i dag, så det er ikke direkte sult, gitt...

Bare desperasjon! Foreslo sex for gubben, som et substitutt, men da lurte han nok på om det hadde rablet for meg...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Spis et eple, det pleier å hjelpe mot søthunger for meg. Og fortsett å drikke vann.

Skrevet

For sent nå, men jeg mener å huske at et kostholdstilskudd skal hjelpe.

Men jeg husker ikke hvilket...

Skrevet

Hjelper ikke i kveld, gitt, har allerede dyttet i meg ca 1 liter vann etter joggeturen samt en halv blomkål. OG jeg har spist middag i dag, så det er ikke direkte sult, gitt...

Bare desperasjon! Foreslo sex for gubben, som et substitutt, men da lurte han nok på om det hadde rablet for meg...

Hoppet han ikke på?

Gjest Sjokoman
Skrevet

For sent nå, men jeg mener å huske at et kostholdstilskudd skal hjelpe.

Men jeg husker ikke hvilket...

Er det krom du mener?

Jeg tar det hver dag, for å minske søtbehov. Det hjelper faktisk :-)

Skrevet

Er det krom du mener?

Jeg tar det hver dag, for å minske søtbehov. Det hjelper faktisk :-)

Det skal KJØPES i mengder i morgen den dag!

Skrevet

Spis et eple, det pleier å hjelpe mot søthunger for meg. Og fortsett å drikke vann.

Har for en gangs skyld ikke epler i hus, og mer vann nå vil gi meg doturer i hele natt.

Sukk.

Skrevet

Hoppet han ikke på?

Niks! Er fotball på TV'n, sjø...!

Skrevet

Det ble litt havregryn, noen solsikkefrø og litt linfrø med skummet mel og litt fruktose på toppen.

Ble veldig søtt, da, i og med at jeg ikke registrerte det med reduksjon av sukkermengde før jeg strødde på. Men nå har jeg definitivt ikke noe søtbehov lenger!

Takk til alle dere som prøvde å hjelpe!

Skrevet

Da jeg var gravid og superdesperat etter noe søtt en gang, ble den en kopp melis...

*flau*

Men _er_ man gravid og desperat så _er_ man gravid og desperat :D

Men for å svare på spørsmålet ditt, så er vel en krom-tablett et godt alternativ?

Skrevet

Da jeg var gravid og superdesperat etter noe søtt en gang, ble den en kopp melis...

*flau*

Men for å svare på spørsmålet ditt, så er vel en krom-tablett et godt alternativ?

Jeg åt spiseskjeer med nugatti. Hjalp godt, det.

Skrevet

*flau*

He-he, en kopp melis = 7 joggeturer - minst!

Og ikke er jeg gravid heller, så jeg kan liksom ikke bruke den unnskyldningen!

Om det er riktig det med krom, så skal det handles inn i rikelige mengder i morgen! Har ikke noe slikt i hus, dessuten virker vel neppe slike tilskudd helt umiddelbart?

Skrevet

Jeg åt spiseskjeer med nugatti. Hjalp godt, det.

Men det hjelper slettes ikke på bikini-sizen! Og det er den jeg nå liksom har som et mål der framme - henimot jul...

Skrevet

Det skal KJØPES i mengder i morgen den dag!

Jeg står faktisk først i den køa. Ikke dytt, Mom33! :-)

Skrevet

Men det hjelper slettes ikke på bikini-sizen! Og det er den jeg nå liksom har som et mål der framme - henimot jul...

Nei, jeg var gravid.

Men det er jeg ikke lenger, selv om det kan se slik ut...

Må visst ta meg på tak, ja!

Skrevet

Jeg står faktisk først i den køa. Ikke dytt, Mom33! :-)

Hei, jeg dytter ikke, jeg bare ER så stor! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...