Gå til innhold

Desperat etter noe søtt - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg var gravid.

Men det er jeg ikke lenger, selv om det kan se slik ut...

Må visst ta meg på tak, ja!

Jeg jobber veldig hardt for å forandre livsstilen, da, og ikke bare slanke meg litt nå. Begynte i fjor vår, gikk ned 17 kg, gikk oppigjen drøyt 5 i vinter og er på'n igjen nå når det er litt enklere å trene.

Så det går an, men man må stå imot det der søtsuget - og det sliter jeg veldig med...!

Skrevet

Tørket aprikos hjelper godt på søtbehovet, Nøtter funker også bra!

Skrevet

Tørket aprikos hjelper godt på søtbehovet, Nøtter funker også bra!

Noterer tørkede aprikoser på morgendagens handleliste - takk for tipset!

Nøtter fungerer IKKE for meg...

Skrevet

Jeg jobber veldig hardt for å forandre livsstilen, da, og ikke bare slanke meg litt nå. Begynte i fjor vår, gikk ned 17 kg, gikk oppigjen drøyt 5 i vinter og er på'n igjen nå når det er litt enklere å trene.

Så det går an, men man må stå imot det der søtsuget - og det sliter jeg veldig med...!

Jeg også... avhengig av cola, ser du.

Skrevet

Noterer tørkede aprikoser på morgendagens handleliste - takk for tipset!

Nøtter fungerer IKKE for meg...

Tørkede aprikoser er jeg ganske sikker på vil funke!

Skrevet

Jeg også... avhengig av cola, ser du.

Auda, det er nok litt verre, ja...

Nå er jeg mett, ikke lenger søthungrig og svært trøtt, så takk for i kveld!

Skrevet

Kjøp tørkede aprikos i pose og noen mandler - ha det alltid med deg i veska - og vips - no more godtesjuke! :-)

Skrevet

He-he, en kopp melis = 7 joggeturer - minst!

Og ikke er jeg gravid heller, så jeg kan liksom ikke bruke den unnskyldningen!

Om det er riktig det med krom, så skal det handles inn i rikelige mengder i morgen! Har ikke noe slikt i hus, dessuten virker vel neppe slike tilskudd helt umiddelbart?

Jo, det virker faktisk ganske umiddelbart :)

Jeg hadde jo litt vanskelig for å tro det etter melis-stuntet mitt. At det var noe som kunne _dempe_ søt-trangen min, liksom. Så jeg ble imponert :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...