Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

4

• Velouria

3

• Lillemus

3

• emin

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

15 er troverdig. 13 for gutta er ikke _så_ troverdig. De skal jo tross alt ha utstyr i debutere med også!

Jeg har en kompis som sverger på tro og ære at han debuterte da han var 13. Jeg rota også med en fyr da jeg var ung som var 13 (snart 14), og han var mer enn hypp på et ligg med meg, så det går faktisk an. :o)

Tenk om 10 år når min datter er 13 år... *grøss* Hun skal sperres inne til hun blir 20. *s*

Tootsieroll1365380854

Jeg var 15 og han var en allerede dreven 14-åring.

*flauer meg*

Ikke spesielt vondt, annet enn i hodet da hendelsen fant sted på dassen i gangen. Rommet var vel på en og en halv kvadrat, tenker jeg, og dere vet jo selv hvor mye plass skåla tar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...