Gjest irritert på den kjærringa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har en sjef rett til å la sitt dårlige humør gå utover sine ansatte?.Sjefen min gjør det.Jeg jobber som stuepike på et hotell.Deger et veldig hardt arbeid siden vi er på beina hele dagen.Jobber 7,5 timer dagen og har 30 min pause.I dag satt vi 2 min over 30 min og da fikk vi høre det av sjefen(kvinne).Vi gjør jo jobbe vår og får sjelden klager så om vi sitter noen minutter ekstra er ikke noe å hyle om.Hva synes dere? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hater sånne folk! Skulle aldri fått sjefsstillinger Har selv jobbet som stuepike og vet hvordan det er.. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Høres ut som ei skikkelig bitch av en sjef 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Slike fortjener ikke å ha ansatte. De kan ødelegge mye for bedriften. Bra folk er mangelvare, og skremme dem vekk med urimelig behandling er dårlig bisniss. 0 Siter
Gjest Syk på grunn av sjefen Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har en sånn sjef.Akkurat nå er jeg sykemeldt på grunn av henne. Jeg er på desperat jakt etter noe annet å gjøre. 0 Siter
Gjest ittitert på den kjærringa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hun har sine gode dager som hun er blid son ei sol.Men det blir litt falsk,spørr du meg.Veit aldri når hun blir sur.Jeg sitter heller ikke lengere i pausene sier hun og heller ikke de andre.Nei,kansje det men så har ikke de et så fysisk arbeide heller da.Vi har 1% sykefravær.Kansje det blir mere framover for alle begynner å bli lei av denne dritten. 0 Siter