Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg håper dere kan svare meg på dette spm om fruktbarhet

når er det fruktbarheten synker hos menn og kvinner???

Jeg har hørt at den synker ganske drastisk hos begge kjønn etter fyllt 30 år.

Stemmer det???

Vi holder på planlegge å prøve få barn. Men jeg frykter vi kommer til å ha mange og lang prøveperiode.

Min mann er ikke enig i at fruktbarheten synker og tror vi blir gravide med en gang, er redd jeg må skuffe han. Vi har ikke startet å prøve enda,han mener det ikke haster og at etter 1mnd er vi gravide. men jeg vet at dette ikke stemmer.

Så håper noen her kan fortelle meg når i hvilken alder det er best prøve bli gravid, og når vi må regne med at fruktbarheten synker.

Vi er begge i begynelsen av 30 årene

Ønsker alle andre og her som prøver bli gravide LYKKE TIL

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192862-fruktbarhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ja du har nok rett, jeg må nok slappe av litt.

Frykter bare vi må prøve så lenge og det vet jeg ikke om jeg orker.

Min mann ville egentlig vente, men etter forrige mnd da vi trodde jeg var gravid å ikke var, så vil han prøve alikevel, noe jeg er kjempeglad for.

Men tenker på alderen jeg da, det var det som bekymret meg og det at vi mulig ikke blir svanger på mange mnd.

Men takk for svaret, skal prøve følge rådet å slaaaaaappe av :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192862-fruktbarhet/#findComment-1338778
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...