Gå til innhold

Beste innvandrer-butikk i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Gjest hekta på thaimat
Skrevet

Håper det er noen som er kjent i Stavanger -og i fht innvandrerbutikker.

jeg er hekta på thai-mat og annnen matfra østen, og er så lysten på å kjøpe diverse...men hvilken butikk har det beste utvalget i denne byen?

Håper noen vet...

Gjest Leif is Leif
Skrevet

Lurer på om jeg skal starte en utvandrerbutikk. Eller bare en vandrerbutikk, dekker alt.

Skrevet

Hei,

Det er en god thai-butikk på hjørnet mellom Bergelandsgata og Brødregata (rett ovenfor Tinghuset).

For mer generelle asiatisk innkjøp, så er det det Norvina (på hjørnet av Kongsteinsgata og Nytorget) som har størst utvalg.

Med vennlig hilsen

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Lurer på om jeg skal starte en utvandrerbutikk. Eller bare en vandrerbutikk, dekker alt.

bortsett fra mat for de som holder seg i ro, og ikke vandrer verken inn eller ut?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...