Gå til innhold

Nå går hun! Jeg er totalt knust...hva nå..hjeeelp

Anbefalte innlegg

Battabing Battaboom

Kona og jeg har slitt lenge. Vi har to barn på 5 og 3 år. Nå sier hun at hun er så utbrent at hun ikke orker mer hun vil ta med seg barna og flytte fra meg. Hun sier at hun må får seg selv for å få tid på seg til å samle krefter for å prøve på nytt. Jeg er redd for at da sklir vi enda mer fra hverandre. Har noen prøvd dette og funnet tilbake til hverandre senere??????

Fortsetter under...

Gjest familievernkontor

Ring kommunen eller bydelen og få vite hvor du kan få kontakt med et familevernkontor.

Dit kan man gå alene eller som par / familie, man kan få hjalp til å redde et forhold, eller hjelp til å fungere som foreldre selv om man ikke lenger bor sammen.

Uansett kan det være fint å snakke med noen utenfra, som også har oversikt over rettigheter mht hvor barna skal bo osv.

Ørkenvandreren

Jeg tror det er svært få som har gått fra hverandre med den ambisjon (eller resultat) at det blir lettere å reparere forholdet.

Forøvrig kan hun ikke bare "ta med seg barna og dra" - som om de var hennes eiendom. Ønsker hun å flytte, får dere straks ringe kommunen og be om foreldremekling (siden dere har små barn) - og ta også imot tilbud om par-rådgivning (en uavhengig 3.part er ofte svært nyttig, enten man skal søke sammne, eller oppnå et "renslig" brudd).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...