Gå til innhold

Er det noen her som ikke har mobil?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Ja!

Mobilen min er rett og slett blitt en del av meg. Hvis jeg ikke har den med meg føler jeg meg faktisk helt naken.

For litt siden ble jeg frastjålet mobilen min, kjøpte ny dagen etter men de timene uten var helt forferdelige. Sykt men sant!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

6

• favn

4

• Gemini

3

• sheba

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vibrering? He he, går det an?

Veldig greit å ha telefonen på vibrering da, om man fx er i et møte og ikke vil forstyrre andre, men MÅ ta visse viktige telefoner. (Da går man selvsagt ut av møterommet).

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe, du er virkelig utdatert også! :)

Ja, du kan stille den inn til å vibrere ved anrop eller sms.

Anrop? sms? Hva er det for noe?

Gjest Shortyn
Skrevet

Hehe, du er virkelig utdatert også! :)

Ja, du kan stille den inn til å vibrere ved anrop eller sms.

PuppeJordan brukte visst den mobilvibreringen til helt andre ting*kremt*

Hun _tenker_ den dama, om enn i bare en retning!

Gjest Shortyn
Skrevet

Gi deg da, er du dum eller bare later du som?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Gi deg da, er du dum eller bare later du som?

Akkurat nå bare latet jeg som. Trodde alle skjønte det da;)

Men ja jeg er ganske dum, men ikke så dum.

Mary Poppins
Skrevet

Ikke for å være frekk på noe som helst måte men vet du_seriøst_ikke hva sms er for noe?

Vel, sms er det samme som melding :)

Mary Poppins
Skrevet

Å ja, så denne litt for sent.

Hehe nå begynte jeg virkelig å lure her ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ikke for å være frekk på noe som helst måte men vet du_seriøst_ikke hva sms er for noe?

Vel, sms er det samme som melding :)

*kremt* Er jeg virkelig så dårlig på å være morsom?

Ja ja, får ta det til etteretning.

Gjest Shortyn
Skrevet

Karikrus....du glemte å ha et smilefjes eller *s*(smileikon) bak fleipen din, derfor!

; )

Skrevet

Hvordan kan man skjønne det at du bare tøyset da?

Når du er så anti mobiltelefon, og ikke vet at man kan sette telefonen på lydløs og vibrering, vel...

Jeg har en kollega jeg som ikke visste hva sms var, han kjente til tekstmeldinger, men altså ikke selve forkortelsen. Og det til tross for at han har mobiltelefon og sender meldinger til sine unge voksne barn... hehe

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Karikrus....du glemte å ha et smilefjes eller *s*(smileikon) bak fleipen din, derfor!

; )

Å ja,det var derfor.

Hi hi, kanskje jeg virkelig er litt mer uttafor enn liker å innbille meg;)

Huff, jeg hører det stadig vekk av datteren.

Det tok faktisk mange år før jeg lærte å skjønne disse smilefjesene her inne også.

Mary Poppins
Skrevet

Nja når du ikke visste at det gikk ann å ha på vibrering så virket du jo ikke helt oppdatert på mobilfronten.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvordan kan man skjønne det at du bare tøyset da?

Når du er så anti mobiltelefon, og ikke vet at man kan sette telefonen på lydløs og vibrering, vel...

Jeg har en kollega jeg som ikke visste hva sms var, han kjente til tekstmeldinger, men altså ikke selve forkortelsen. Og det til tross for at han har mobiltelefon og sender meldinger til sine unge voksne barn... hehe

Datteren min sitter og klikker med fingrene i et rasende tempo på den mobilen sin ustanselig, så akkurat det har jeg visst lenge.

Men det kunne jo ikke dere vite;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nja når du ikke visste at det gikk ann å ha på vibrering så virket du jo ikke helt oppdatert på mobilfronten.

Nei, men det er jeg ikke heller.

Men akkurat hva sms er, har jeg visst lenge da.

Akkurat det kan jeg ikke unngå å ha hørt.

- Vi prates på sms sier fjotisen til vennene, når de skal si hadet til hverandre. Eller var det msm? Det er noe som heter msm også, ikke sant? Foregår på pc`en.

Jeg kan ihvertfall dole for f...

Mary Poppins
Skrevet

Nei, men det er jeg ikke heller.

Men akkurat hva sms er, har jeg visst lenge da.

Akkurat det kan jeg ikke unngå å ha hørt.

- Vi prates på sms sier fjotisen til vennene, når de skal si hadet til hverandre. Eller var det msm? Det er noe som heter msm også, ikke sant? Foregår på pc`en.

Jeg kan ihvertfall dole for f...

Hehe MSN ja ;)

Også har du noe som heter mms, (bare for å gjøre dette mer komplisert) foregår også på mobil, men da sender du bilder.

Men altså, så lenge man kan dole så trenger man jo i bunn og grunn ikke alt dette andre sprøyte ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe MSN ja ;)

Også har du noe som heter mms, (bare for å gjøre dette mer komplisert) foregår også på mobil, men da sender du bilder.

Men altså, så lenge man kan dole så trenger man jo i bunn og grunn ikke alt dette andre sprøyte ;)

*Rødmer*

Nei, nå går jeg og legger meg;o)

Godnatta!

Mary Poppins
Skrevet

*Rødmer*

Nei, nå går jeg og legger meg;o)

Godnatta!

Sov godt

hare1365380455
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Jeg har en lånt mobil nå som jeg har hatt i et par uker. Vi var på ferie et par dager sammen med noen venner, og da var den grei. Men ellers så er jeg lei telefonen som ringer i ett kjør.

Skrevet

Selvføleglig har jeg mobil! Hadde ikke klart meg uten nå. Har vel hatt mobil i ca. 4-5 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...