Grbu Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg er ei jente på 18 som har problemer med menstruasjon.Det er på 6.e året jeg har mens, men det er fortsatt ikke i balanse overhodet.Var en periode på p-piller, (trinordiol) men reagerte kraftig på disse (gikk mye opp i vekt.) Fikk deretter yasmin og brukte disse i 4mnd.Jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle gå på p-piller altfor lenge for jeg brukte det kun som regulering, ikke prevensjon. Det var i samsvar med legen min jeg prøvde det ut.I perioden jeg brukte p-pillen var syklusen stilt som ei klokke, kom og gikk når den skulle, og ikke noen videre smerter hadde jeg.Men i etterkant av at jeg har sluttet med pillen er syklusen tilbake i startgropa. Jeg har ingen form for oversikt, for det kommer og går som det selv vil og kan vare opptil èn måned med småbløding hele tiden, mens andre ganger kan det bare vare 6 dager.. Mensmengden er liten. Noen dager midt oppi det hele kan det holde med bare truseinnlegg og det er nok. Har ikke smerter og lurer på hva dette kan være. For nå må det vel snart regulere seg selv..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192881-er-dette-normalt-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.