Gå til innhold

Muskelsykdom som heter MG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av moren min har fått en visstnok sjelden muskelsykdom som heter/forkortes MG. Er det noen som vet hva det er og som evt. har noen linker. Moren min husker ikke hva forkortelsen står for.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tør jeg spørre?
Skrevet

Er det ikke MS istedet for MG?

Skrevet

Nei, det er ikke det. Jeg spurte henne flere ganger og hun mener bestemt at det er MG.

Skrevet

MS er ingen muskelsykdom.

Mvh

Skrevet

Nei, det er ikke det. Jeg spurte henne flere ganger og hun mener bestemt at det er MG.

Det var det helt sikkert ikke dersom det er en muskelsykdom det er snakk om. MS er en nevrologisk lidelse.

Skrevet

Det var det helt sikkert ikke dersom det er en muskelsykdom det er snakk om. MS er en nevrologisk lidelse.

OK, ja der kan du se hvor dum jeg er ;)

Skrevet

OK, ja der kan du se hvor dum jeg er ;)

Hehe! Jeg tror det er en ganske så alminnelig misoppfattelse av MS.

:o)

Gjest Jeg vet
Skrevet

MS er ingen muskelsykdom.

Mvh

Nei det er en nervesykdom, men mange misforstår og tror det er en muskelsykdom, derfor!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...