Gå til innhold

Foreldrenes mening

Anbefalte innlegg

Gjest Tasha75

jeg er ei på 30 år som nå har blitt sammen med min x igjen.

det ble slutt sept i fjor

fikk spontanabort ingenting planlagt og han hadde forhold til ei mellomtiden da det ble slutt.

så gikk jeg til advokat anngånde sak om mc som jeg hadde stått lån for som er ferdig betalt og stod i hans navn.

jeg fikk sammenbrudd og foreldra mine er ikke særlig begistret for min x

mye vondt som skjedde.

gang på gang så kommer vi tilbake til hverandre etter par ente brudd.

Nå bor jeg sammen med dem der hjemme.

dem vil ikke at vi skal bli sammen igjen pga alt det vonde.

advokatsaken er heller ikke over.

Nå sitter jeg i saxen anngånde at vi er sammen bak ryggen på våre foreldre og jeg ønsket at det ikke var sånn HVA gjør jeg???? sammen sidem 98 fra og til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192887-foreldrenes-mening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo voksen og burde i bunn og grunn kunne ta dine egne avgjørelser.

Men det er kanskje likevel ikke så dumt å høre på andre innimellom!

Hvis forholdet til din kjæreste har vært såpass turbulent som du beskriver, så er vel dette tegn nok på at han kanskje ikke er rette typen for deg??

Det er ikke så lett å se dette selv, når man står midt oppi det med følelser involvert. Da styrer ofte følelsene fremfor fornuften.

Men dine foreldre ser dette som utenforstående.

Og i deres øyne oppsøker du mere trøbbel hvis du involverer deg med ham igjen.

Dette er sikkert frustrerende for dem, for de ønsker selvfølgelig det beste for sin datter!

Synes derfor ikke at du skal lukke ørene helt for hva de sier. For hvis du tenker godt etter, så har de sikkert rett i mye?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192887-foreldrenes-mening/#findComment-1338947
Del på andre sider

marlenexxx27

Tja, du blir vel aldri å gå fra han fyren. Og hvis du gjør det, så finner du deg vel en av samme ulla, tenker jeg.

Du bør kanskje flytte fra foreldrene dine, og bli mer selvstendig. Hold de utafor dine private affærer. Jeg vet ikke om det er du som er den "evige ungen" som klyngler deg til foreldre som egentlig skulle ønske de kunne få mer fred, eller om det er som driver og overinvolverer seg i ditt liv og ikke aksepterer at du har blitt voksen...

Du bør jo ha anledning til å ha akkurat så dysfunksjonelle forhold som det du selv vil, du er jo voksen. Men når du bor hos foreldrene dine, og kanskje lar de hjelpe deg med mye, så er du vel nødt til å ta hensyn til dem også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192887-foreldrenes-mening/#findComment-1338956
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...