Gå til innhold

FU: Mest spesielle sangtittel

Anbefalte innlegg

Skrevet

For musikkinteresserte og andre: Hva er den mest spesielle sangtittelen blant de sangene du har i din musikksamling.

Kommer ihu to relativt spesielle fra egen musikksamling her som eksempler:

1. The siege and investiture of Baron von Frankenstein's castle at Weisseria ("Blue Oyster Cult")

2. Invasion of the polaroid people ("Add N to (X)")

Gjest En av pink floyd?
Skrevet

Den jeg kommer på i farten er Shine on you crazy diamond.

Skrevet

Bee Gees hadde en rekke spesielle sangtitler på slutten av 60-tallet, f.eks:

Every Christian Lion Hearted Man Will Show You

Craise Finton Kirk Royal Academy Of Arts

Cucumber Castle

I Have Decided To Join The Airforce

The earbest of being George

Lemons never forget

Bare for å nevne noen få....

Skrevet

Bee Gees hadde en rekke spesielle sangtitler på slutten av 60-tallet, f.eks:

Every Christian Lion Hearted Man Will Show You

Craise Finton Kirk Royal Academy Of Arts

Cucumber Castle

I Have Decided To Join The Airforce

The earbest of being George

Lemons never forget

Bare for å nevne noen få....

...og med den kunnskapen innabords, regner jeg med at du er blant de personer i Norge som ikke har veldig sans for Denis Learys lille mer eller mindre humoristiske raljering omkring fenomenet Bee Gees?

"That was the only good thing about the '80s--we got rid of one of the Bee Gees. One down, three to go. That's what I say, folks."

Men ja, definitvt sære sangtitler det der ;-)

Skrevet

...og med den kunnskapen innabords, regner jeg med at du er blant de personer i Norge som ikke har veldig sans for Denis Learys lille mer eller mindre humoristiske raljering omkring fenomenet Bee Gees?

"That was the only good thing about the '80s--we got rid of one of the Bee Gees. One down, three to go. That's what I say, folks."

Men ja, definitvt sære sangtitler det der ;-)

Jeg synes det er en særdeles dårlig spøk ja. I tillegg har hun null kunnskaper om gruppa, hadde hun hatt det så hadde hun visst at Andy Gibb som døde på 80-tallet ikke var med i gruppa selv om han var en av brødrene.

Det var snakk om at han skulle bli med, men han skulle først skape seg en karriere på egenhånd, noe han var på god vei til da han døde.

Skrevet

Jeg synes det er en særdeles dårlig spøk ja. I tillegg har hun null kunnskaper om gruppa, hadde hun hatt det så hadde hun visst at Andy Gibb som døde på 80-tallet ikke var med i gruppa selv om han var en av brødrene.

Det var snakk om at han skulle bli med, men han skulle først skape seg en karriere på egenhånd, noe han var på god vei til da han døde.

Siter og hører på herr Leary nå. Derfor digresjonen.

Det er vel talende for hans humor at han starter stand-up showet sitt med en sang som heter "I'm an asshole" tipper jeg ;-)

laguna1365380434
Skrevet

En kjappkikk ga meg "ladies for compassionate lynching".."The golden boy that was swallowed by the sea"..Næh sikkert mange,men jeg orker ikke å tenke så hardt på det, eller manisk bli stående å lese på skivene mine..;-)

Skrevet

"Ingen vill veta var du köpt din tröja" med Raymond og Maria

Fjorårets landeplage i Sverige.

Det syns jeg er en kul og spesiell sangtittel.

Skrevet

...og nå er det bare to igjen....

Jeg har alltid likt dem jeg :-)

Skrevet

...og nå er det bare to igjen....

Jeg har alltid likt dem jeg :-)

Ja, dessverre er det bare to igjen nå. Synd.

Skrevet

Where to start?

Jeg hører stort sett på ganske sær musikk, så det blir vankelig, men for å nevne en låt kanskje. "Det bor ei heks på Skaugum" det var da Sonja og Harald bodde der og den er på en skive jeg kjøpte med forskjellige band som har hatt konserter på Blitz. Kanskje pixies låta Caribou også skal nevnes i farten.

laguna1365380434
Skrevet

Where to start?

Jeg hører stort sett på ganske sær musikk, så det blir vankelig, men for å nevne en låt kanskje. "Det bor ei heks på Skaugum" det var da Sonja og Harald bodde der og den er på en skive jeg kjøpte med forskjellige band som har hatt konserter på Blitz. Kanskje pixies låta Caribou også skal nevnes i farten.

Den har jeg også..:-)

Gjest Ingenslikkingogingensuging
Skrevet

Ja, dessverre er det bare to igjen nå. Synd.

Har du fått sletta hele tråden om oralsex med typen nå heller?

Ser ingen av svara dine i svarboksen min og tråden er også borte.

Angra du?

Skrevet

Har du fått sletta hele tråden om oralsex med typen nå heller?

Ser ingen av svara dine i svarboksen min og tråden er også borte.

Angra du?

Jepp, jeg angra og knegikk Webbis.

Gjest Ingenslikkingogingensuging
Skrevet

...men vi som så tråden husker den nå lell, da :)

*erte erte*

Gjest en av pink floyd?
Skrevet

We didn't start the fire, Billy Joel did. (The substitutes.)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

"This Cocaine Makes Me Feel Like I´m On This Song" - System of a down

Skrevet

"Nå vil jeg ikke leke med teitinger mer" av Kjøtt.

"Hitler Was A Vegetarian" av Residents

Skrevet

*glad jeg slapp å lese den* :)

Skrevet

*glad jeg slapp å lese den* :)

*Ler* Den var ikke detaljert, den gikk på noe annet enn det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...