laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 er hva som står på dagsordnen min i dag! :-o Her har jeg gått og trodd at beinet var i orden igjen etter at jeg falt i det jævla hullet..Men ..Nei! Det viste seg at det var brudd for det, og at brudd ikke skal gro slik av seg selv uten hjelp så legen ringte med røngtenbilde resultater og mente at her skal det justeres! Og knekkes opp:-o (virkelig? Jeg misforstår ikke? KNEKKES?!) Au,au..Jeg gruer meg! Kan jeg få symp? ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Mmmmm - dakar vennen! Misunner deg ikke nå, nei. Men det går helt sikkert bra, de vet jo hva de gjør. Og tenkt om det hadde fått fortsette å gro feil, det hadde vært mye verre?! Husk å få symp fra han flingen din også da ;-) Når skal dette skje? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Føler så med deg, det høres IKKE godt ut...! Men - tøffe jenter klarer det meste! Du får bite tenna sammen og tenke på kjekke amerikanere... :-) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 SYMP!!! I bøtter og spann! *grøss* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Oi. Still spørsmålet på idrettsforumet. Idrettslegen har sikkert vært borti den slags tidligere. Må du gipse og sånt da eller? Hvordan gikk det forresten med hullet? Jeg har ikke sett noe i avisa. Det er bare så utrolig trist at du ikke bor i USA. Fallet hadde gjort deg styrtrik. Du kunne saksøkt og saksøkt og saksøkt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 STAKKARS VELDIG! *skrekk* Takk! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Åh, sympapti! Jeg trodde symp var en eller annen bieffekt av å knekke opp kneet igjen. Klart du får sympati! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Mmmmm - dakar vennen! Misunner deg ikke nå, nei. Men det går helt sikkert bra, de vet jo hva de gjør. Og tenkt om det hadde fått fortsette å gro feil, det hadde vært mye verre?! Husk å få symp fra han flingen din også da ;-) Når skal dette skje? Takk! :-) Det skal skje klokken 12.30..Gruuue! Men jeg måjo sikkert ha det gjort, legen pleier gjerne å ha mye rett sånn..;-) Men den føltes nesten helt fin, så bittert er det! Jeg HAR fisket symp fra ny fling,og symper ham meg ikke i tide, er jeg jammen meg ikke sikker på om jeg har lyst til å like ham lenger..;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Føler så med deg, det høres IKKE godt ut...! Men - tøffe jenter klarer det meste! Du får bite tenna sammen og tenke på kjekke amerikanere... :-) Takk! Jeg får gjøre det;-) Og de bør jo ha lokalbedøvelse, og en resept på noe gøy når jeg er ferdig!;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 SYMP!!! I bøtter og spann! *grøss* Tusen takk! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Satan! jeg har det friskt i minne da Harald Eia måtte knekke opp nesa si på Åpen Post. Akkurat det tror jeg ikke du vil se nå. *sympati* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Oi. Still spørsmålet på idrettsforumet. Idrettslegen har sikkert vært borti den slags tidligere. Må du gipse og sånt da eller? Hvordan gikk det forresten med hullet? Jeg har ikke sett noe i avisa. Det er bare så utrolig trist at du ikke bor i USA. Fallet hadde gjort deg styrtrik. Du kunne saksøkt og saksøkt og saksøkt. De sa gips eller skinne? Det er to små brudd, så ikke vet jeg..:-o (Vil ikke ha gipsa..Nei!!..) Jeg ringte VG, men hørte ikke mere, så de synes tydeligvis ikke det var så spennende..Men lurer nesten på om jeg skulle prøve igjen, for nå har det gått TRE personer i det hullet..Den siste var ei jente som brakk flere ribb-bein og som slo seg i ansiktet til og med..:-o (etter hva jeg har hørt jeg så det ikke) Men de skal ha semisikkret det nå. Og..Ja..Jeg er dritsur for at jeg ikke kunne falle i et hull i Boston eller noe, når jeg først skulle..Da hadde det jo blitt litt penger! :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Takk! :-) Det skal skje klokken 12.30..Gruuue! Men jeg måjo sikkert ha det gjort, legen pleier gjerne å ha mye rett sånn..;-) Men den føltes nesten helt fin, så bittert er det! Jeg HAR fisket symp fra ny fling,og symper ham meg ikke i tide, er jeg jammen meg ikke sikker på om jeg har lyst til å like ham lenger..;-P Da håper jeg for hans skyld at han leser e-posten sin FORT! ;-) Så utrolig bra at du kommer inn med en gang!!! Klart du rekker å grue deg nå også, men tenk om det hadde vært snakk om flere dager?! Lykke til, det er sikkert ikke så ille som du frykter (sier jeg, som er sjeleglad for at det ikke er meg), de pleier ikke torturere folk. Tipper du får stooore doser med trøst og sympati når du kommer dit også. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Åh, sympapti! Jeg trodde symp var en eller annen bieffekt av å knekke opp kneet igjen. Klart du får sympati! Tuusen takk! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Satan! jeg har det friskt i minne da Harald Eia måtte knekke opp nesa si på Åpen Post. Akkurat det tror jeg ikke du vil se nå. *sympati* Takk! :-) Nei, den kan jeg spare til senere..;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Satan! jeg har det friskt i minne da Harald Eia måtte knekke opp nesa si på Åpen Post. Akkurat det tror jeg ikke du vil se nå. *sympati* Jeg tenkte også på Harald Eia da jeg leste dette. Huff. Jeg ser for meg Laguna ligge på benken med tjukt av pinner inn i kneet, før legen røsker til så hardt at hun ber Bård skru av kameraet. :/ 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Da håper jeg for hans skyld at han leser e-posten sin FORT! ;-) Så utrolig bra at du kommer inn med en gang!!! Klart du rekker å grue deg nå også, men tenk om det hadde vært snakk om flere dager?! Lykke til, det er sikkert ikke så ille som du frykter (sier jeg, som er sjeleglad for at det ikke er meg), de pleier ikke torturere folk. Tipper du får stooore doser med trøst og sympati når du kommer dit også. Det håper jeg han gjør også..;-) Men jeg har vist av det et par dager,og det er ikke så ille..Jeg bare begynte å grue meg skikkelig nå..Men de er sikkert flinke & greie og rause med trøsten..Det MÅ de vel være når yrket er slå opp igjen folks beinbrudd? Regner med at det er flere enn meg som kvir seg litt for sånt! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 De sa gips eller skinne? Det er to små brudd, så ikke vet jeg..:-o (Vil ikke ha gipsa..Nei!!..) Jeg ringte VG, men hørte ikke mere, så de synes tydeligvis ikke det var så spennende..Men lurer nesten på om jeg skulle prøve igjen, for nå har det gått TRE personer i det hullet..Den siste var ei jente som brakk flere ribb-bein og som slo seg i ansiktet til og med..:-o (etter hva jeg har hørt jeg så det ikke) Men de skal ha semisikkret det nå. Og..Ja..Jeg er dritsur for at jeg ikke kunne falle i et hull i Boston eller noe, når jeg først skulle..Da hadde det jo blitt litt penger! :-) 3 til? Ring Aftenposten. Den avisa er litt mer lokal for deg. Nå har du jo til og med fått en skade du kan slå i bordet med. Ta kontakt med de 3 andre, skaff til veie 4 rullestoler og litt bandasje, dropp sminken (med unntak av den dere lager blåveiser med), og få en eller annen til å ta bilde av dere utenfor Legevakta! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg tenkte også på Harald Eia da jeg leste dette. Huff. Jeg ser for meg Laguna ligge på benken med tjukt av pinner inn i kneet, før legen røsker til så hardt at hun ber Bård skru av kameraet. :/ Samma her. Harald ligger på benken, kledt ut som "Brynjar ifrå Steinkjer", gråbleik i trynet og forsøker å lire av seg en morsomhet om at han i 1974 fikk et "pinnsvin oppi nasen", før han bare nærmest hvisker "Ta og skru av nå, a, jeg greier ikke mer". :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.