laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Jeg tenkte også på Harald Eia da jeg leste dette. Huff. Jeg ser for meg Laguna ligge på benken med tjukt av pinner inn i kneet, før legen røsker til så hardt at hun ber Bård skru av kameraet. :/ *lol* ..(tror jeg..;-)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Samma her. Harald ligger på benken, kledt ut som "Brynjar ifrå Steinkjer", gråbleik i trynet og forsøker å lire av seg en morsomhet om at han i 1974 fikk et "pinnsvin oppi nasen", før han bare nærmest hvisker "Ta og skru av nå, a, jeg greier ikke mer". :/ Hehe, det var ufattelig bra humor. Skrekken lyste av mannen til tross for et helhjerta forsøk på å være morsom. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Skrekk og gru...aner ikke hvordan det vil være men sympatien min har du. *holder deg hardt i hånden* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 *lol* ..(tror jeg..;-)) Må jo få deg til å le litt på en dag som denne. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det håper jeg han gjør også..;-) Men jeg har vist av det et par dager,og det er ikke så ille..Jeg bare begynte å grue meg skikkelig nå..Men de er sikkert flinke & greie og rause med trøsten..Det MÅ de vel være når yrket er slå opp igjen folks beinbrudd? Regner med at det er flere enn meg som kvir seg litt for sånt! :-) Ring VG og si de kan få bli med deg -så kan de GNI detaljene inn hos de lagde det hullet -og fortell om de to andre som også datt nedi - du må vel kunne få erstatning selv om du bor i Norge???? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hehe, det var ufattelig bra humor. Skrekken lyste av mannen til tross for et helhjerta forsøk på å være morsom. Fantastisk humor, ja. Jeg lo så jeg skreik. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 3 til? Ring Aftenposten. Den avisa er litt mer lokal for deg. Nå har du jo til og med fått en skade du kan slå i bordet med. Ta kontakt med de 3 andre, skaff til veie 4 rullestoler og litt bandasje, dropp sminken (med unntak av den dere lager blåveiser med), og få en eller annen til å ta bilde av dere utenfor Legevakta! Vi er tre tilsammen..;-) Etter hva ryktene sier..Jeg la igjen nummeret mitt på den baren vi alle har forsvunnet fra for å falle i hullet..;-) men jeg har ikke hørt noe fra de to andre offrene for hullfallingen..Enda. Hvis en eller begge ringer..Da har vi faktisk en aftenposten-aften sak.. Faen, vi småfulle måtte vel kunne få gå ute vi også, uten å ramle i hull;-) (dessuten var det dritvanskelig å se det hullet altså..Jeg har flere vitner som er enig i at det hadde vært helt umulig å se det, selvom en var edru som et lys..;-)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Fantastisk humor, ja. Jeg lo så jeg skreik. Jeg var i Spektrum og så det første showet deres der, og lo så jeg knapt hadde stemme igjen dagen etter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Vi er tre tilsammen..;-) Etter hva ryktene sier..Jeg la igjen nummeret mitt på den baren vi alle har forsvunnet fra for å falle i hullet..;-) men jeg har ikke hørt noe fra de to andre offrene for hullfallingen..Enda. Hvis en eller begge ringer..Da har vi faktisk en aftenposten-aften sak.. Faen, vi småfulle måtte vel kunne få gå ute vi også, uten å ramle i hull;-) (dessuten var det dritvanskelig å se det hullet altså..Jeg har flere vitner som er enig i at det hadde vært helt umulig å se det, selvom en var edru som et lys..;-)) Jeg håper da for guds skyld vi småfulle også i framtiden skal kunne gå ut uten å risikere å ramle ned i diverse hull. Hvis ikke ligger jeg syltynt an. Alle kom fra samme pub-en? Hadde du bodd i USA kunne du sikkert saksøkt pub-en også! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Ring VG og si de kan få bli med deg -så kan de GNI detaljene inn hos de lagde det hullet -og fortell om de to andre som også datt nedi - du må vel kunne få erstatning selv om du bor i Norge???? Jeg har lagt igjen nummeret mitt på den baren som er i nærheten av hullet..(og som alle hadde vært på før fall;-)) og håper å bli ringt.. VG prøvde jeg faktisk, etter tips herifra, men de har jeg ikke hørt tilbake fra..Men som SDD sier Aftenposten kunne jo kanskje, om jeg fikk med en eller begge av de andre..? Tort og svie erstatning gis ikke i Norge..Jeg har faktisk ringt en advokat og forhørt meg litt. Men jeg sender klage til kommunen, for jeg synes godt de kan dekke legeutgifter og taxi(hvis jeg må ha det) samt buksa mi.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Må jo få deg til å le litt på en dag som denne. Takk..:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Skrekk og gru...aner ikke hvordan det vil være men sympatien min har du. *holder deg hardt i hånden* Tusen takk! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Jeg håper da for guds skyld vi småfulle også i framtiden skal kunne gå ut uten å risikere å ramle ned i diverse hull. Hvis ikke ligger jeg syltynt an. Alle kom fra samme pub-en? Hadde du bodd i USA kunne du sikkert saksøkt pub-en også! Jo,men puben er sympatisk, advarer folk, og har ingenting med hullet og gjøre..Det er ikke deres! Og jeg tror det er en ganske fattig pub, som ikke har råd til å drive å sikre hull de ikke har noe med. Dessuten ga de meg vodka (til utvortes og innvortes bruk etter fallet;-)) og jeg synes ikke jeg har noe på dem. Men vi tidvis småfulle burde kunne få gå fredelig ute, uten å risikere liv & lemmer synes jeg ja! Pokkers kommunen! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Jeg var i Spektrum og så det første showet deres der, og lo så jeg knapt hadde stemme igjen dagen etter. Der var jeg også! :-) Det var helt utrolig gøy! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Der var jeg også! :-) Det var helt utrolig gøy! :-) Da må du kjøpe dvd-en og se om du ser deg. Jeg så ikke meg, selv om jeg satt nesten helt foran. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Da må du kjøpe dvd-en og se om du ser deg. Jeg så ikke meg, selv om jeg satt nesten helt foran. Jeg har DVDen men jeg ser ikke meg heller..Måtte glo den to ganger, første gang satt jeg bare og kikket i publikum på jakt etter meg..;-) Men sånn er det jo stort sett. Jeg kjenner mange som har hatt betalte statist jobber, som ikke synes fordet..Eller kanskje man ser bakhodet på noen når en har spolt&pauset førti ganger liksom. Brutter er statist i "perfect storm" (av alle ting) han har jeg enda ikke fått øye på, han påstår han kanskje så seg selv litt, eller hvertfall noen som lignet, etter å ha vært veldig heldig med pauseknapp trykkingen..;-) Skjønner ikke helt hvorfor jeg synes det er så stas å komme på TV heller..De gangene jeg faktisk har vært der er det jo bare pinlig..(særlig om jeg har snakket..:-o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du har min dypeste medfølelse!! Ps: Ikke det at jeg har erfaring med sånt, men det høres ikke spes. godt ut .. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Du har min dypeste medfølelse!! Ps: Ikke det at jeg har erfaring med sånt, men det høres ikke spes. godt ut .. Tusen takk! :-) De har sikkert masse bedøvelse og pillerog sånn, men bare tanken på at noen skal knekke kneet mitt er særdeles lite tiltalende synes jeg..;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg har DVDen men jeg ser ikke meg heller..Måtte glo den to ganger, første gang satt jeg bare og kikket i publikum på jakt etter meg..;-) Men sånn er det jo stort sett. Jeg kjenner mange som har hatt betalte statist jobber, som ikke synes fordet..Eller kanskje man ser bakhodet på noen når en har spolt&pauset førti ganger liksom. Brutter er statist i "perfect storm" (av alle ting) han har jeg enda ikke fått øye på, han påstår han kanskje så seg selv litt, eller hvertfall noen som lignet, etter å ha vært veldig heldig med pauseknapp trykkingen..;-) Skjønner ikke helt hvorfor jeg synes det er så stas å komme på TV heller..De gangene jeg faktisk har vært der er det jo bare pinlig..(særlig om jeg har snakket..:-o) Hehe, ja. Det å høre seg selv snakke på tv (ikke det at jeg har snakket på tv til nå), video, eller på et vanlig båndopptak, er helt forjævlig. Stemmen min høres latterlig ut! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Hehe, ja. Det å høre seg selv snakke på tv (ikke det at jeg har snakket på tv til nå), video, eller på et vanlig båndopptak, er helt forjævlig. Stemmen min høres latterlig ut! Hvorfor skjer det der? Er man bare spesielt flau for sin egen stemme, eller er det rellt at den blir helt forandra? Det aller pinligste jeg har vært med på sånn, var når jeg ble stanset i parken og spurt om jeg gadd å svare på noen enkle spørsmål for TV2.. Jada, det gadd jeg, og tenkte at her skulle vi kose oss, sikkert snakke litt om sommer på Løkka og annet nærliggende siden jeg ble stanset på Olaf Ryes.. Men,neida..Der var det MASSE spørsmål om hvor stort bruttonasjonalprodukt vi har I Norge, snittinntekter, hva som eksportes uten om olje, import..Og i det hele tatt..Jeg fikk nå svart litt men følte meg dum som et brød.. Og når det ble vist så selvfølgelig alle det, og i tillegg hadde jeg flekk på genseren, animert kroppsspråk og ville øyne..:-I I tillegg verserte bildet mitt (det er rundt her og der enda!) i Se&hør i anledningen da Christopher Schau kommer i klammeri med han faroutfishing duden på Paragrafen, under en cumshots konsert. Jeg står i helt i forkant og synes best, og ler meg nesten i hjel av ett eller annet..(nettopp noe annet!) og ser ut som at vold & blod er det aller kjekkeste jeg vet. Pinlig! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.