ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hvorfor skjer det der? Er man bare spesielt flau for sin egen stemme, eller er det rellt at den blir helt forandra? Det aller pinligste jeg har vært med på sånn, var når jeg ble stanset i parken og spurt om jeg gadd å svare på noen enkle spørsmål for TV2.. Jada, det gadd jeg, og tenkte at her skulle vi kose oss, sikkert snakke litt om sommer på Løkka og annet nærliggende siden jeg ble stanset på Olaf Ryes.. Men,neida..Der var det MASSE spørsmål om hvor stort bruttonasjonalprodukt vi har I Norge, snittinntekter, hva som eksportes uten om olje, import..Og i det hele tatt..Jeg fikk nå svart litt men følte meg dum som et brød.. Og når det ble vist så selvfølgelig alle det, og i tillegg hadde jeg flekk på genseren, animert kroppsspråk og ville øyne..:-I I tillegg verserte bildet mitt (det er rundt her og der enda!) i Se&hør i anledningen da Christopher Schau kommer i klammeri med han faroutfishing duden på Paragrafen, under en cumshots konsert. Jeg står i helt i forkant og synes best, og ler meg nesten i hjel av ett eller annet..(nettopp noe annet!) og ser ut som at vold & blod er det aller kjekkeste jeg vet. Pinlig! :-) Hehe. Du får gi meg en link til disse bildene. Det med stemmen aner jeg ikke. Min høres grusom ut. Jeg hører dog seriøse rykter om at det er vanlig å føle det sånn, så det er heldigvis ikke bare oss. 0 Siter
Velouria Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 AUCH! Lykke til, det der hørtes ikke bra ut, så du får masse sympati herfra! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Huff. Det høres ikke godt ut. Lykke til da, Laguna. Jeg tenker på deg - og så får du komme innom etterpå og rapportere om hvordan det gikk. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 AUCH! Lykke til, det der hørtes ikke bra ut, så du får masse sympati herfra! Takker & bukker! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Huff. Det høres ikke godt ut. Lykke til da, Laguna. Jeg tenker på deg - og så får du komme innom etterpå og rapportere om hvordan det gikk. Takk! :-) Og det gjør jeg helt sikkert..Jeg vil anta at doling er et aktivitetsnivå som passer nyoppknukket kne! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Hehe. Du får gi meg en link til disse bildene. Det med stemmen aner jeg ikke. Min høres grusom ut. Jeg hører dog seriøse rykter om at det er vanlig å føle det sånn, så det er heldigvis ikke bare oss. Det er sikkert vanlig..Men det forhindrer ikke at jeg omtrent synker gjennom bakken når jeg hører stemmen min..(særlig om jeg ler..Gud bedre! :-o) Jeg har ikke noen link til de bildene, men jeg kan jo prøve å finne den paragrafen konserten, det er sikkert på nett ett sted. Det var jo i aftenposten og overalt en stund,så det eksisterer nok. :-) 0 Siter
favn Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Uffda. Det var jo ubehagelig, kan man si. Håper de doper deg skikkelig og gjør den gode jobben de er kjent for. Lykke til og cyber-klem 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Uffda. Det var jo ubehagelig, kan man si. Håper de doper deg skikkelig og gjør den gode jobben de er kjent for. Lykke til og cyber-klem Takk! :-) De kan sikkert jobben sin, og regner med at de har mye gøy i medisinskapet sitt..;-) Men tanken er fortsatt smått ubehagelig;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Det er sikkert vanlig..Men det forhindrer ikke at jeg omtrent synker gjennom bakken når jeg hører stemmen min..(særlig om jeg ler..Gud bedre! :-o) Jeg har ikke noen link til de bildene, men jeg kan jo prøve å finne den paragrafen konserten, det er sikkert på nett ett sted. Det var jo i aftenposten og overalt en stund,så det eksisterer nok. :-) Jeg fant det! Både på hjemmesiden deres, og i aftenposten..Men det var så lite at jeg nesten ikke synes..:-) I se &hør var det blåst opp, og det ble MYE meg:-o 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg fant det! Både på hjemmesiden deres, og i aftenposten..Men det var så lite at jeg nesten ikke synes..:-) I se &hør var det blåst opp, og det ble MYE meg:-o Men få se da! :-) Mail over linken om du ikke tør legge den ut her! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Takk! :-) De kan sikkert jobben sin, og regner med at de har mye gøy i medisinskapet sitt..;-) Men tanken er fortsatt smått ubehagelig;-) Du får spørre om å få litt morfin. Det er gøy! 0 Siter
favn Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Takk! :-) De kan sikkert jobben sin, og regner med at de har mye gøy i medisinskapet sitt..;-) Men tanken er fortsatt smått ubehagelig;-) Nei, dette var ikke noe særlig, det må jeg innrømme. Men du får tenke positivt - vær glad det ikke er andre og mer prekære steder: Hofteben, rygg, nakke, ansikt, hender... Sånn tenker jeg. Veldig, veldig lykke til. Dette er en dagligdags affære for spesialistene. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Nei, dette var ikke noe særlig, det må jeg innrømme. Men du får tenke positivt - vær glad det ikke er andre og mer prekære steder: Hofteben, rygg, nakke, ansikt, hender... Sånn tenker jeg. Veldig, veldig lykke til. Dette er en dagligdags affære for spesialistene. Tusen takk! Det går nok helt sikkert fint, jeg måtte bare pingle meg litt her før jeg dro..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Du får spørre om å få litt morfin. Det er gøy! he, he..Kanskje det gitt? Nå tar ikke jeg smertestillende ofte, så jeg får det ganske gøy av paralginforte også jeg..;-) 0 Siter
Knotten Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Kjempesympatiklem kommer herfra, laguna, for det der misunner jeg deg på alle måter ikke!!! 0 Siter
....AV Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hvorfor skjer det der? Er man bare spesielt flau for sin egen stemme, eller er det rellt at den blir helt forandra? Det aller pinligste jeg har vært med på sånn, var når jeg ble stanset i parken og spurt om jeg gadd å svare på noen enkle spørsmål for TV2.. Jada, det gadd jeg, og tenkte at her skulle vi kose oss, sikkert snakke litt om sommer på Løkka og annet nærliggende siden jeg ble stanset på Olaf Ryes.. Men,neida..Der var det MASSE spørsmål om hvor stort bruttonasjonalprodukt vi har I Norge, snittinntekter, hva som eksportes uten om olje, import..Og i det hele tatt..Jeg fikk nå svart litt men følte meg dum som et brød.. Og når det ble vist så selvfølgelig alle det, og i tillegg hadde jeg flekk på genseren, animert kroppsspråk og ville øyne..:-I I tillegg verserte bildet mitt (det er rundt her og der enda!) i Se&hør i anledningen da Christopher Schau kommer i klammeri med han faroutfishing duden på Paragrafen, under en cumshots konsert. Jeg står i helt i forkant og synes best, og ler meg nesten i hjel av ett eller annet..(nettopp noe annet!) og ser ut som at vold & blod er det aller kjekkeste jeg vet. Pinlig! :-) Stemmen du hører på TV/Radio/opptak er den alle vi andre hører. Den høres annerledes ut inne i hodet, men det er det bare du som hører. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 he, he..Kanskje det gitt? Nå tar ikke jeg smertestillende ofte, så jeg får det ganske gøy av paralginforte også jeg..;-) Jeg tåler heller ingenting, så da kan du jo bare tenke deg hvor artig jeg hadde det på morfin. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tusen takk! :-) De har sikkert masse bedøvelse og pillerog sånn, men bare tanken på at noen skal knekke kneet mitt er særdeles lite tiltalende synes jeg..;-) Jeg brakk foten en gang, og jeg trodde selv at den ikke var brukket.... Selv om, ja.. I alle fall så kom jeg meg til legevakten kanskje et døgn etter at jeg falt, og da var foten så hoven at de måtte operere en gang før selve operasjonen (som var fem dager etter). Jeg fikk bedøvelse og det får nok du også. Spør legen litt om det du lurer på. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Dette hadde grodd pent & på en måte legen kunne leve med! Hurra! :-) Jeg kan bare ikke spille fotball eller løpe de neste tre ukene..DET går nok fint!;-) Jeg er LITT lettet da! :-) :-) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.