flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Dette hadde grodd pent & på en måte legen kunne leve med! Hurra! :-) Jeg kan bare ikke spille fotball eller løpe de neste tre ukene..DET går nok fint!;-) Jeg er LITT lettet da! :-) :-) :-) *SMASKE KNEET* så deilig! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Kjempesympatiklem kommer herfra, laguna, for det der misunner jeg deg på alle måter ikke!!! Takk! :-) Men jeg kan lagre den, for jeg SLAPP! :-) Grodd fint, sa legen..PUH.. Tenk å skremme meg sånn da..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 *SMASKE KNEET* så deilig! JA! Jeg har sjelden vært så letta..Jeg grudde meg som en hund! *føler at jeg veier ca 10 kilo* :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 *stor klem!* Skal det opereres? Takk, for klemmen, jeg får lagre den til siden..;-) For jeg slapp unna! Jippi! Det hadde grodd fint som det var, så jeg slapp unna hele auen.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Men få se da! :-) Mail over linken om du ikke tør legge den ut her! Jammen den var ikke noe spennende, for bildet var så lite..Så du ser knapt hvem som er hvem. Jeg kan maile det om jeg finner det i originalformat..:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Dette hadde grodd pent & på en måte legen kunne leve med! Hurra! :-) Jeg kan bare ikke spille fotball eller løpe de neste tre ukene..DET går nok fint!;-) Jeg er LITT lettet da! :-) :-) :-) Det tror jeg du skal være glad for, for det å knekke opp et kne høres så vondt ut at jeg fikk vondt bare av å lese innlegget ditt i stad. Selv om jeg naturligvis hadde vett nok til å vente med å si det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Dette hadde grodd pent & på en måte legen kunne leve med! Hurra! :-) Jeg kan bare ikke spille fotball eller løpe de neste tre ukene..DET går nok fint!;-) Jeg er LITT lettet da! :-) :-) :-) Bra! Godt å høre. Da foreslår jeg at du går inn på http://www.nrk.no/underholdning/ og finner åpen Post under lyd&video. Under 1998-2001 ligger det noe som heter Haralds liv, og øverst der er det en sketsj som heter "Fra skjev til rett - om retting av neser". 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hehe. Du får gi meg en link til disse bildene. Det med stemmen aner jeg ikke. Min høres grusom ut. Jeg hører dog seriøse rykter om at det er vanlig å føle det sånn, så det er heldigvis ikke bare oss. Det er fryktlig å høre egen stemme på opptak. Tror de fleste syns det med mindre de er veldig vant til å høre seg selv på opptak, kanskje.? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Takk! :-) Men jeg kan lagre den, for jeg SLAPP! :-) Grodd fint, sa legen..PUH.. Tenk å skremme meg sånn da..;-) Grattis!!!! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Det tror jeg du skal være glad for, for det å knekke opp et kne høres så vondt ut at jeg fikk vondt bare av å lese innlegget ditt i stad. Selv om jeg naturligvis hadde vett nok til å vente med å si det. Takker for takt og hensynstagen..:-) Jeg er bare SÅ lettet, jeg grudde meg så jeg ble kvalm..Frokost var IKKE aktuelt.. Det var vondt nok å knekke det engang..(dvs, det vet jeg ikke, for jeg synes førts det ble ordentelig vondt dagen derpå..;-)) To ganger, DET var i overkant, synes jeg.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Grattis!!!! :-) Takk! :-) SÅ lettet! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Bra! Godt å høre. Da foreslår jeg at du går inn på http://www.nrk.no/underholdning/ og finner åpen Post under lyd&video. Under 1998-2001 ligger det noe som heter Haralds liv, og øverst der er det en sketsj som heter "Fra skjev til rett - om retting av neser". Ah, takk! Det skal jeg den er dritmorsom! Synes jeg nå, men ikke så veldig i sted..;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Dette hadde grodd pent & på en måte legen kunne leve med! Hurra! :-) Jeg kan bare ikke spille fotball eller løpe de neste tre ukene..DET går nok fint!;-) Jeg er LITT lettet da! :-) :-) :-) Så deilig! Sender deg en mld jeg :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Så deilig! Sender deg en mld jeg :-) Hyggelig! Det var helt konge å slippe! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Dette hadde grodd pent & på en måte legen kunne leve med! Hurra! :-) Jeg kan bare ikke spille fotball eller løpe de neste tre ukene..DET går nok fint!;-) Jeg er LITT lettet da! :-) :-) :-) Så kjempebra! Skjønner godt at du grudde deg til å måtte knekke opp kneet..høres fryktelig vondt ut. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Så kjempebra! Skjønner godt at du grudde deg til å måtte knekke opp kneet..høres fryktelig vondt ut. Det synes jeg det hørtes ut til å være også..:-o Jeg er bare så utrolig lettet for at jeg ikke måtte det allikevel. At jeg ikke kan spille fotball, det tar jeg med fatning kan en si..;-) 0 Siter
favn Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hyggelig! Det var helt konge å slippe! :-) Så fint. Intakte knær er vel ikke det verste å ha. Du får holde deg til opplyste gater og torg for fremtiden, for å være på den sikre siden Det er jammen lenge mellom hver gang jeg spaserer på Løkka, men har jeg rett hvis jeg sier at sammenlignet med 'før', virker det rått i enkelte partier? Mange desperate mennesker i mer eller mindre ubalanse... 0 Siter
Knotten Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Takk! :-) Men jeg kan lagre den, for jeg SLAPP! :-) Grodd fint, sa legen..PUH.. Tenk å skremme meg sånn da..;-) Skikkelig ufint, laguna. Du ga ham vel ett skikkelig ballespark?? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Så fint. Intakte knær er vel ikke det verste å ha. Du får holde deg til opplyste gater og torg for fremtiden, for å være på den sikre siden Det er jammen lenge mellom hver gang jeg spaserer på Løkka, men har jeg rett hvis jeg sier at sammenlignet med 'før', virker det rått i enkelte partier? Mange desperate mennesker i mer eller mindre ubalanse... Nja..Det er vel mye som før? Det er kanskje litt mer delt, du vet øvre løkka er jo,og har vært i flere, kjempe hipt og dyrt og nedre løkka har mistet staus og blitt mere frynsete samtidig.. Det er flere alkiser på olaf ryes, og fylletrianglet er vått..(og litt trist og se til..) Vanskelig å vurdere for jeg bor jo her, og legger ikke helt merke til det..Men litt elendighet er det jo. Men absolutt mer av det kjekke da, det må sies. Du får komme en tur og sjekke det ut, så får vi tatt oss en øl i samme slengen..;-) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Dette hadde grodd pent & på en måte legen kunne leve med! Hurra! :-) Jeg kan bare ikke spille fotball eller løpe de neste tre ukene..DET går nok fint!;-) Jeg er LITT lettet da! :-) :-) :-) Jeg holdt på å skrive en sympatimelding til deg men skriver i stedet; så bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.