favn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Nja..Det er vel mye som før? Det er kanskje litt mer delt, du vet øvre løkka er jo,og har vært i flere, kjempe hipt og dyrt og nedre løkka har mistet staus og blitt mere frynsete samtidig.. Det er flere alkiser på olaf ryes, og fylletrianglet er vått..(og litt trist og se til..) Vanskelig å vurdere for jeg bor jo her, og legger ikke helt merke til det..Men litt elendighet er det jo. Men absolutt mer av det kjekke da, det må sies. Du får komme en tur og sjekke det ut, så får vi tatt oss en øl i samme slengen..;-) Pass deg, ellers tar jeg deg på ordet ved anledning! 0 Siter
Gemini Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Pass deg, ellers tar jeg deg på ordet ved anledning! I beat you to it :-) 0 Siter
favn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 I beat you to it :-) Kan bli artig, tror du? 0 Siter
Gemini Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Kan bli artig, tror du? Helt klart! Nå skal det sies at jeg måtte holde meg til Munkholm i går pga medbragt bil, men var trivelig likevel. Kanskje vi blir flere som møtes en annen gang? 0 Siter
favn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Helt klart! Nå skal det sies at jeg måtte holde meg til Munkholm i går pga medbragt bil, men var trivelig likevel. Kanskje vi blir flere som møtes en annen gang? Hva skjedde i går? Har noen av dere dol-damer møttes? 0 Siter
Gemini Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hva skjedde i går? Har noen av dere dol-damer møttes? Har møtt mange dol-damer (og -menn) jeg, men igår var det bare Laguna & meg som møttes. Men vi snakket om å få med oss flere ved en senere anledning! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Pass deg, ellers tar jeg deg på ordet ved anledning! Det hadde jeg satt pris på! :-) 0 Siter
favn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Har møtt mange dol-damer (og -menn) jeg, men igår var det bare Laguna & meg som møttes. Men vi snakket om å få med oss flere ved en senere anledning! :-) Ja, hvis jeg våger meg ut av bygda her og tar en tur til byen, hadde det vært morsomt 0 Siter
Gemini Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Ja, hvis jeg våger meg ut av bygda her og tar en tur til byen, hadde det vært morsomt Jeg bor på bygda sjøl jeg altså! Var småskummelt å kjøre i tigerstaden igjen i går. Neste gang blir det nok kollektivt. Vi bønder i by'n får heller møtes på togstasjonen og finne løkka i fellesskap da vet du ;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Jeg bor på bygda sjøl jeg altså! Var småskummelt å kjøre i tigerstaden igjen i går. Neste gang blir det nok kollektivt. Vi bønder i by'n får heller møtes på togstasjonen og finne løkka i fellesskap da vet du ;-) Juhuuuuuuu....ikke glem meg hvis noe slikt skjer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.