Gå til innhold

Knekke kneet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja..Det er vel mye som før?

Det er kanskje litt mer delt, du vet øvre løkka er jo,og har vært i flere, kjempe hipt og dyrt og nedre løkka har mistet staus og blitt mere frynsete samtidig..

Det er flere alkiser på olaf ryes, og fylletrianglet er vått..(og litt trist og se til..)

Vanskelig å vurdere for jeg bor jo her, og legger ikke helt merke til det..Men litt elendighet er det jo. Men absolutt mer av det kjekke da, det må sies.

Du får komme en tur og sjekke det ut, så får vi tatt oss en øl i samme slengen..;-)

Pass deg, ellers tar jeg deg på ordet ved anledning!

:)

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

38

• ShitDiddelyDo

14

• favn

8

• Gemini

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I beat you to it :-)

Skrevet

Kan bli artig, tror du?

Helt klart!

Nå skal det sies at jeg måtte holde meg til Munkholm i går pga medbragt bil, men var trivelig likevel.

Kanskje vi blir flere som møtes en annen gang?

Skrevet

Helt klart!

Nå skal det sies at jeg måtte holde meg til Munkholm i går pga medbragt bil, men var trivelig likevel.

Kanskje vi blir flere som møtes en annen gang?

Hva skjedde i går? Har noen av dere dol-damer møttes?

Skrevet

Hva skjedde i går? Har noen av dere dol-damer møttes?

Har møtt mange dol-damer (og -menn) jeg, men igår var det bare Laguna & meg som møttes. Men vi snakket om å få med oss flere ved en senere anledning! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det hadde jeg satt pris på! :-)

Skrevet

Har møtt mange dol-damer (og -menn) jeg, men igår var det bare Laguna & meg som møttes. Men vi snakket om å få med oss flere ved en senere anledning! :-)

Ja, hvis jeg våger meg ut av bygda her og tar en tur til byen, hadde det vært morsomt :)

Skrevet

Ja, hvis jeg våger meg ut av bygda her og tar en tur til byen, hadde det vært morsomt :)

Jeg bor på bygda sjøl jeg altså! Var småskummelt å kjøre i tigerstaden igjen i går. Neste gang blir det nok kollektivt.

Vi bønder i by'n får heller møtes på togstasjonen og finne løkka i fellesskap da vet du ;-)

Skrevet

Jeg bor på bygda sjøl jeg altså! Var småskummelt å kjøre i tigerstaden igjen i går. Neste gang blir det nok kollektivt.

Vi bønder i by'n får heller møtes på togstasjonen og finne løkka i fellesskap da vet du ;-)

Juhuuuuuuu....ikke glem meg hvis noe slikt skjer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...