Gå til innhold

tannlegane har ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis kan eg døyve smerten til tannlegane begynner å jobba igjen?

kakki1365380609
Skrevet

Gå på legevakten/fastlegen og få dem til å skrive ut resept på paralgin.

Skrevet

Ring legen og få resept på 600 mg IBUX og så blander du en sånn med 2 reseptfrie Paracet. Det er painkiller som kan holde deg flytende noen dager. *stakkar, vet hva tannverk er*

Skrevet

Gå på legevakten/fastlegen og få dem til å skrive ut resept på paralgin.

Paralgin gjør deg bare drita full og uvel -tar ikke tannsmerter. Nei - bruk det jeg skrev.

Gjest tannlegevakt
Skrevet

Bor du i nærheten av en by, finnes det tannlegevakt de aller fleste steder.

kakki1365380609
Skrevet

Paralgin gjør deg bare drita full og uvel -tar ikke tannsmerter. Nei - bruk det jeg skrev.

Min fetter gjorde det, men kanskje det er forskjellig fra person til person?

Selv har jeg aldri hatt skikkelig tannverk. så jeg vet ikke hva som er best.

Skrevet

Min fetter gjorde det, men kanskje det er forskjellig fra person til person?

Selv har jeg aldri hatt skikkelig tannverk. så jeg vet ikke hva som er best.

Tannlegen min sa.... (som på reklamen) at Paralgin ikke tar smerten like effektivt -men man sover i en rus :)

kakki1365380609
Skrevet

Tannlegen min sa.... (som på reklamen) at Paralgin ikke tar smerten like effektivt -men man sover i en rus :)

ok,skal ha det i bakhodet som godt råd :o)

Skrevet

ok,skal ha det i bakhodet som godt råd :o)

Det virker veldig! - Husker jeg kjørte til apoteket som ligger 2 mi unna - helt vill av smerter mens jeg ringte tannelgen -som mens jeg kjørte faxet respeten over til apoteket. Jeg heiv meg inn -fikk van nå svelge ned meg - og så etter noen minutter fikk jeg fred....:)

Skrevet

Bor du i nærheten av en by, finnes det tannlegevakt de aller fleste steder.

Eg fekk omsider time men ikkje før kvart på tre så det blir nokre lange timar før den tid :-(

kakki1365380609
Skrevet

Det virker veldig! - Husker jeg kjørte til apoteket som ligger 2 mi unna - helt vill av smerter mens jeg ringte tannelgen -som mens jeg kjørte faxet respeten over til apoteket. Jeg heiv meg inn -fikk van nå svelge ned meg - og så etter noen minutter fikk jeg fred....:)

Huff det høres vondt ut!!! Vet ikke helt om det er en fordel at jeg ikke har tannverk, har en del hull og en gang måtte jeg rotfylle et hull jeg ikke hadde merket at jeg hadde en gang. Men tannlegeskrekk, det har jeg.

Skrevet

Huff det høres vondt ut!!! Vet ikke helt om det er en fordel at jeg ikke har tannverk, har en del hull og en gang måtte jeg rotfylle et hull jeg ikke hadde merket at jeg hadde en gang. Men tannlegeskrekk, det har jeg.

Eg har og tannlegeskrekk :-( Gruar meg til eg skal til tannlegen :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...