Gå til innhold

Hva er det med denne fyren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo bortvist formedelst upassende omtale av et par fremtredende nick på saiten..noe du kjenner til.

Jeg har anmodet master om amnesti både for meg og flisgubben og andre dissidenter, men har så langt ikke oppnådd så mye.

Hvem er 'andre'?

Skrevet

Kan du ikke i det minste få deg stor G?

hislen ei med liten f

*LOL* ler av min egen setning -den ser noget tvilsom ut...

Skrevet

*fnis*

Skrevet

Kanskje han trodde det var et Hagen-senter? :-) Mannen begynner åpenbart å bli senil eller noe, han har hatt utrolig mange merkelige stunts de siste par årene, eller?

*lol*

Skrevet

Hvem er 'andre'?

Jeg kan ikke gjøre rede for hvem andre som er utestengt, men antar vi ikke er alene.

...hm..joda, det er defintivt flere, men husker ikke nick i farten.

Skrevet

Jeg kan ikke gjøre rede for hvem andre som er utestengt, men antar vi ikke er alene.

Det er nok sikkert bare dere to.

Skrevet

Det er jeg veldig enig med deg i - vi vet om en ordfører som tror han kan - på lik linje med andre folk - henge i baren og komme opp i håndgement med folk. Folk forventer noe annet av en ordfører, folk vil ikke "vite av" at han er en vanlig mann som er valgt politisk -han er deres overhode, dermed basta :)

Er det han i V-Y du mener? ;-)

Skrevet

Kanskje han trodde det var et Hagen-senter? :-) Mannen begynner åpenbart å bli senil eller noe, han har hatt utrolig mange merkelige stunts de siste par årene, eller?

*lol* det nye navnet på Plantasjen dette nå.

Skrevet

*knegg*

Men forøvrig skjønner jeg at jeg har vært lenge borte: Har webbis kasta ut en del faste travere??

Skrevet

Nåh... nei, jeg aner heller ikke hvem som _ikke_ er her. Det er jo umulig å holde oversikt over alle mulige og umulige nick. Jeg klamrer meg derfor fast i en håndfull eller to.

Skrevet

*knegg*

Men forøvrig skjønner jeg at jeg har vært lenge borte: Har webbis kasta ut en del faste travere??

Bare verstingene Grip og Mr.Kahn - som jeg vet om i alle fall :)

Skrevet

*nikker*

Kjenner'n ikke personlig, men har lest nok om han i avisen til å tenke at han høres ut som en skikkelig dust.

Skrevet

Bare verstingene Grip og Mr.Kahn - som jeg vet om i alle fall :)

;-)

Har deres utlegninger på forum eskalert i agurktiden, kanskje? Og er det pga utestengningen at gubben skriker som en elefant for tiden? *he he*

Skrevet

;-)

Har deres utlegninger på forum eskalert i agurktiden, kanskje? Og er det pga utestengningen at gubben skriker som en elefant for tiden? *he he*

hehe - det der skulle jeg ikke ha sagt -han brøler selvsagt som den Løven han er :)

Skrevet

hehe - det der skulle jeg ikke ha sagt -han brøler selvsagt som den Løven han er :)

The Lion sleeps tonight? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...