Gå til innhold

Sommerstille på jobben - kjedelig...

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg begynte på jobb igjen denne uka, etter sommerferien. Men det er veldig mange som har ferie ennå denne uka, og det er UTROLIG stille her på jobben.

Min jobb er veldig samarbeidsorientert, så når det ikke er noe her, så har jeg ikke noe å gjøre.

Helt seriøst, jeg har ikke hatt noe jobbrelatert å gjøre hele uka. Jeg vet at det er flere som har det like kjedelig her på kontoret, men alle sitter foran PC`ene sine og surfer og later som de jobber. JEG KJEDER MEG!

Hva syntes dere, skal jeg bare går hjem? Jeg gjør jo ikke noe fornuftig likevel, og jeg har masse å gjøre hjemme (holder på å flytte inn i huset).

Er det umoralsk å ta skjeen litt i egenhånd nå som det ikke er så mange som ser meg?

Skrevet

Hehe, litt som her - men jeg bruker en del tid på planlegging av høsten, får skrevet ned noen planer og ryddet litt :-) Kan være nyttig det også...

fuji1365380447
Skrevet

Hehe, litt som her - men jeg bruker en del tid på planlegging av høsten, får skrevet ned noen planer og ryddet litt :-) Kan være nyttig det også...

Sant nok, men jeg er en sånn type som først får gjordt noe når jeg har litt press på meg. Det er utrolig vanskelig å tenke strategisk, nå hjernen er på ferie og tankene er på IKEA...

*lurer på de putene ville passe i den nye sofaen...*

Skrevet

Sant nok, men jeg er en sånn type som først får gjordt noe når jeg har litt press på meg. Det er utrolig vanskelig å tenke strategisk, nå hjernen er på ferie og tankene er på IKEA...

*lurer på de putene ville passe i den nye sofaen...*

Mulig vi trenger sånne dager altså? :)

fuji1365380447
Skrevet

Mulig vi trenger sånne dager altså? :)

Jepp, mulig dèt - men ikke en hel uke!

Arhghh!

Gjest ikke jobb, men nyttig likevel
Skrevet

Ta med deg en god roman, en fin artikkelsamling, eller enda bedre: skriv dagbok på pc'n din, alle dine tanker om livet ditt for tiden. Sånt har du vel sjelden tid til ellers.

fuji1365380447
Skrevet

Ta med deg en god roman, en fin artikkelsamling, eller enda bedre: skriv dagbok på pc'n din, alle dine tanker om livet ditt for tiden. Sånt har du vel sjelden tid til ellers.

Det var jo et godt og konstruktivt forslag - som skal tas til etterreting!

Skrevet

Sånn har jeg hatt det i tre uker nå..., og jeg har tatt skjeen i egen hånd opp til flere ganger...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...