Gå til innhold

2 uker uten min kjære..

Anbefalte innlegg

Gjest LisaLobec
Skrevet

Noen forslag til hva jeg kan finne på? Kjenner ingen her vi bor heller.. Hva ville du gjort med så mye "fritid"?

Skrevet

Vet du ikke hva du skal gjøre uten kjæresten/samboer/mannen din? Seriøst?

Verden er full av greier å 'gjøre'. Lese bøker, se på kunst, se film, gå på kafe, rusle i butikker, dra på tur i skog og mark, dra på båttur, svømmehall, venninner, familie, rydde hus, gjøre ingenting, jobbe, glo på tv...

Gjest anastasia28
Skrevet

det hørtes litt deilig ut spør du meg!

Jeg ville lest bøker! MAsse bøker, uten å bli forstyrret.. ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff.

For det første kan jeg ikke fatte og begripe hva som feiler mennesker som gjør seg så avhengige av en partner at de slutter å fungere når han eller hun ikke er der i noen dager.

For det andre finner jeg det en smule merkelig at du omtaler tiden uten din partner som "fritid".

Dobbelt-huff.

Gjest LisaLobec
Skrevet

Vet du ikke hva du skal gjøre uten kjæresten/samboer/mannen din? Seriøst?

Verden er full av greier å 'gjøre'. Lese bøker, se på kunst, se film, gå på kafe, rusle i butikker, dra på tur i skog og mark, dra på båttur, svømmehall, venninner, familie, rydde hus, gjøre ingenting, jobbe, glo på tv...

Joda, jeg vet jo hva jeg skal gjøre, men jeg har verken venner eller familie her.. Derfor kan det bli litt tungt.

mil1365380270
Skrevet

Ville gått på fylla med en venninne. Lest bok. Sett på TV. Dratt og besøkt noen venner jeg ikke har sett på en stund. Det er bare fint å få den "jeg er ensom"-følelsen, da får man det lille tuppet ut av sofaen :-)

Gjest LisaLobec
Skrevet

Huff.

For det første kan jeg ikke fatte og begripe hva som feiler mennesker som gjør seg så avhengige av en partner at de slutter å fungere når han eller hun ikke er der i noen dager.

For det andre finner jeg det en smule merkelig at du omtaler tiden uten din partner som "fritid".

Dobbelt-huff.

Ja, jeg vet at det er helt sykt. Jeg sliter virkelig og har ganske store problemer med dette her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg vet at det er helt sykt. Jeg sliter virkelig og har ganske store problemer med dette her.

Vel, du er ikke alene her.

90 % av kvinnfolka her på dol tilbringer tid på dol nettopp fordi mennene er ute på pub og overlater dem til seg selv hver eneste dag.

Så du får nok noen gode råd snart.

Gjest LisaLobec
Skrevet

Vel, du er ikke alene her.

90 % av kvinnfolka her på dol tilbringer tid på dol nettopp fordi mennene er ute på pub og overlater dem til seg selv hver eneste dag.

Så du får nok noen gode råd snart.

Ja, får håpe det! :-) Føler at jeg ikke har noe nettverk her hvor jeg bor nå.

Jeg hadde ikke drømt om å spørre om dette hvis jeg ikke var i en ny by uten venner og familie. Det er grenser for hvor gøy det er å lese bøker/ se på TV i lengden.

Men enkelte trives kanskje bedre alene enn andre. ;-)

Gjest LisaLobec
Skrevet

Storrengjøring og opprydding...*s*

Ja, det er planen!! Skal virkelig få tatt huset:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, får håpe det! :-) Føler at jeg ikke har noe nettverk her hvor jeg bor nå.

Jeg hadde ikke drømt om å spørre om dette hvis jeg ikke var i en ny by uten venner og familie. Det er grenser for hvor gøy det er å lese bøker/ se på TV i lengden.

Men enkelte trives kanskje bedre alene enn andre. ;-)

Jeg vet hva du skal gjøre!

Du skal bestille sesong 1-5 av Sopranos!

Oh baby! Her snakker vi dager med nytelse.

Skrevet

Det virker som om du burde satt inn "støtet" på vennefronten!

Hvis det er selskap du ønsker deg, må du oppsøke steder der det er andre folk du kan bli kjent med. Biblioteket, kafeer, puber og slikt, og du må kanskje selv ta kontakt. Det kommer i alle fall ingen på døra di helt av seg selv...

Hadde jeg hatt 2 uker fullt og helt til min disposisjon ville det gått med usannsynlig mange timer til bøker, det er jeg sikker på. Også hadde jeg nok tatt full kroppsoverhaling, og samvittigheten ville nok fått meg til å gjennomføre noe husarbeid. Sånn for syns skyld. Hvis jeg gikk tom for bøker.

Gjest LisaLobec
Skrevet

Jeg vet hva du skal gjøre!

Du skal bestille sesong 1-5 av Sopranos!

Oh baby! Her snakker vi dager med nytelse.

Okey.. Du mener det? Ja, det synes jeg var en god ide, SDD. Hvor får jeg tak i den? Jeg har nemlig aldri sett Sopranos.

Skrevet

Hvor gammel er du da?

Har du nettopp funnet din utkårede?

Jeg tilbringer 2 uker alene nesten hver måned jeg.

Den første uka er det hærlig å være hjemme alene,tv,data,aviser og ja hele huset alene er superdeilig.

Tenk bare det å få ligge tverrsover i senga!!

Jeg har jo en 10 åring sammen med meg på ettermiddagene men han er også mye ute.

Den andre uka begynner vi å rekne dager til mannen kommer hjem,men 2 uker går veldig fort.

Gjest LisaLobec
Skrevet

Det virker som om du burde satt inn "støtet" på vennefronten!

Hvis det er selskap du ønsker deg, må du oppsøke steder der det er andre folk du kan bli kjent med. Biblioteket, kafeer, puber og slikt, og du må kanskje selv ta kontakt. Det kommer i alle fall ingen på døra di helt av seg selv...

Hadde jeg hatt 2 uker fullt og helt til min disposisjon ville det gått med usannsynlig mange timer til bøker, det er jeg sikker på. Også hadde jeg nok tatt full kroppsoverhaling, og samvittigheten ville nok fått meg til å gjennomføre noe husarbeid. Sånn for syns skyld. Hvis jeg gikk tom for bøker.

Ja, jeg vet ikke om jeg er så tøff på den fronten. Klarer ikke å bare gå bort til folk liksom, men det begynner å ordne seg med jobb og skole til høsten. Tar vel bare litt tid.

Noen anbefalinger på bokfronten?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okey.. Du mener det? Ja, det synes jeg var en god ide, SDD. Hvor får jeg tak i den? Jeg har nemlig aldri sett Sopranos.

www.platekompaniet.no

299,- for de første 4 sesongene, og 399,- for den femte.

Det er faktisk råbillig!

Gjest LisaLobec
Skrevet

Hvor gammel er du da?

Har du nettopp funnet din utkårede?

Jeg tilbringer 2 uker alene nesten hver måned jeg.

Den første uka er det hærlig å være hjemme alene,tv,data,aviser og ja hele huset alene er superdeilig.

Tenk bare det å få ligge tverrsover i senga!!

Jeg har jo en 10 åring sammen med meg på ettermiddagene men han er også mye ute.

Den andre uka begynner vi å rekne dager til mannen kommer hjem,men 2 uker går veldig fort.

Jeg er 25, vært sammen i litt over ett år. Er vel bare det at jeg ikke har så mange andre her vi bor nå. :-)

Gjest LisaLobec
Skrevet

www.platekompaniet.no

299,- for de første 4 sesongene, og 399,- for den femte.

Det er faktisk råbillig!

Ja, det var ikke verst. Tusen takk for rådet. Nå har du reddet ei jente ut fra ensomheten! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...