Gå til innhold

2 uker uten min kjære..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25, vært sammen i litt over ett år. Er vel bare det at jeg ikke har så mange andre her vi bor nå. :-)

Du er ung og nyforelsket,da skjønner jeg at du blir ensom når han blir borte i 2 uker.

Jeg er noen år eldre og har vært sammen med min mann i 17 år,ikke rart det er godt å være alene av og til.*s*

Gjest LisaLobec
Skrevet

Du er ung og nyforelsket,da skjønner jeg at du blir ensom når han blir borte i 2 uker.

Jeg er noen år eldre og har vært sammen med min mann i 17 år,ikke rart det er godt å være alene av og til.*s*

Tusen takk for forståelsen:-) Ung og nyforelsket er vel rett betegnelse..

Skrevet

Reis på ferie, hopp på et tog e.l nedover europa, les de bøkene du har tenkt på lenge, men aldri fått gjort, gå lange turer i skog eller på fjellet, reis på besøk til en vennine..

Ellers er SDD sitt Sopranos forslag glimrende!

Skrevet

Skulle ønske det var 2 uker til min kjære kommer hjem jeg. *Snufs* Men neida, det er fremdeles 7 uker 5 dager til. Men sett ut fra at det var 14 uker 2 dager eller noe sånt i utgangspunktet så er vi straks halvveis!

Jada - jeg er også nyforelsket skjønner du, ikke så ung som deg, men sinnsykt forelsket! :o)

Jeg kjenner følelsen, det er jo så mye koseligere å gjøre ting sammen med kjæresten sin enn alene!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det var ikke verst. Tusen takk for rådet. Nå har du reddet ei jente ut fra ensomheten! :-)

Hvis du bestiller i dag sender de dem sannsynligvis i morgen tidlig, og du har de nydelige boksene i hylla på lørdag eller mandag.

Jeg bestilte sesong 5 i natt, de sendte den i dag tidlig, noe som betyr at jeg får den i morgen. :)

Platekompaniet er utrolig raske.

Gjest LisaLobec
Skrevet

Skulle ønske det var 2 uker til min kjære kommer hjem jeg. *Snufs* Men neida, det er fremdeles 7 uker 5 dager til. Men sett ut fra at det var 14 uker 2 dager eller noe sånt i utgangspunktet så er vi straks halvveis!

Jada - jeg er også nyforelsket skjønner du, ikke så ung som deg, men sinnsykt forelsket! :o)

Jeg kjenner følelsen, det er jo så mye koseligere å gjøre ting sammen med kjæresten sin enn alene!

Jeg vet hva du mener, Lillemus. Før vi flyttet sammen var vi også fra hverandre 10-12 uker i strekk. Da er to uker ingenting, men akkurat nå virker det uendelig lenge. :-) Lykke til med de neste syv ukene. Det går sikkert kjempefort!!

Gjest Moliza
Skrevet

Joda, jeg vet jo hva jeg skal gjøre, men jeg har verken venner eller familie her.. Derfor kan det bli litt tungt.

En god anledning til å få nye venner? Ja, jeg vet, vanskelig, men ikk eumulig!!!

Skrevet

vræææl.

*Skjønner slett ikke hvorfor du vræler...* Ingenting er vel mer lystbetont enn en storrengjøring, gjerne kombinert med loftsrydding og fjerning av spindelvev fra edderkoppene som har vært på besøk!

Skrevet

*Skjønner slett ikke hvorfor du vræler...* Ingenting er vel mer lystbetont enn en storrengjøring, gjerne kombinert med loftsrydding og fjerning av spindelvev fra edderkoppene som har vært på besøk!

uff å uff.

Vil mye heller dole jeg enn å ta storrengjøring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...