Gå til innhold

Like som to dråper vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det klikka for deg nå? hehe

Ute av trening etter ferien, så jeg er nok litt rusten! ;-)

Skrevet

Nei, den siste sammenligningen var frekk og ekstremt urettferdig!!

Stakkars brød - brød er jo godt! Ja til brøds rettigheter!!!! ;-)

Det har du rett i, brød er jo kjempegodt! Dakar brødet.

Skrevet

Det har du rett i, brød er jo kjempegodt! Dakar brødet.

*S*

Skrevet

Ute av trening etter ferien, så jeg er nok litt rusten! ;-)

ja, for du la ut to like linker.....

Skrevet

ja, for du la ut to like linker.....

vet det, men så du ikke at jeg har korrigert det i innlegget under? *S*

Skrevet

vet det, men så du ikke at jeg har korrigert det i innlegget under? *S*

joda - leste feil vei -som alltid :)

Skrevet

Kjetil er en kvalmsekk. Otto er handyman til tusen! Og dermed kjekk.

Min private handyman er tusen ganger kjekkere enn ekle Otto! :)

Skrevet

Er ikke enig i at han homsen ligner på reka, men ellers har jeg ofte lurt på hvordan det må være for hun Titten Tei der og hele tiden bli sammenlignet som Titten Tei. Det må ha vært traumatisk i oppveksten.

For likheten er skremmende.

Hu Høyrekjerringa kan da bare få litt lengre hår så blir ikke likheten så enormt synlig.

Men se det vill a ikke nei..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hu Høyrekjerringa kan da bare få litt lengre hår så blir ikke likheten så enormt synlig.

Men se det vill a ikke nei..

Nei, hadde det vært så enkelt som sveisen skulle jeg faen meg trådd til med saksa selv.

Det er verre enn som så, og det må utvilsomt kirurgi til for at det skal bli noen mindre likheter der.

Skrevet

Pøh, det med navnelikheten har jeg tatt opp for leeeenge siden. Så det så!

Han tok nok feil der ja!

:)

Da var det sikkert din omtale av det her inne som fikk meg til å legge inn bildene her! :-)

Jeg hadde ikke fått med meg at Riise hadde sendt sms også til Svabø før jeg leste det som sikkert var din kommentar! Og da lo jeg godt!

Jeg tror du må ha helt rett - Svabø er jo i en helt annen gruppe - både aldersmessig og babe-messig - enn de andre damene han har sendt sms til!

Måtte le da jeg leste hva hun (Svabø) uttalte til Dagbladet på fredag. Men det er jo hyggelig at hun føler seg smigret i alt dette! *he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...