Gjest Grønn ballong Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hva mener du om dette? http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/04/439253.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Da burde de sannelig komme opp med flere alternative språk synes jeg - selv kunne jeg tenkt meg å lære islandsk f.eks. Skjønner jo at poenget er at de norske elevene skal lære seg tyrkisk for å bli kjent med innvandrerelever og tanken er jo god, men hva med ressursbruken? 0 Siter
Velouria Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg syns det er strålende at det åpnes for at elever får lære flere språk i skolen. Selv kunne jeg tenke meg at Latin var et alternativ. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 man skulle fått mange flere språk enn det! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg syns det er strålende at det åpnes for at elever får lære flere språk i skolen. Selv kunne jeg tenke meg at Latin var et alternativ. Det undervises vel fremdeles i Latin enkelte steder? I alle fall er det ikke mange årene siden det ble gjort på Katta i Trondheim. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Bare bra at det blir åpnet for å lære flere språk! 0 Siter
Velouria Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det undervises vel fremdeles i Latin enkelte steder? I alle fall er det ikke mange årene siden det ble gjort på Katta i Trondheim. Mye mulig, men ikke i ungdomskole vel? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Mye mulig, men ikke i ungdomskole vel? Nei, Katta er vgs ja. 0 Siter
Gjest Studinnnen Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Synes det er flott!! Har selv lært litt tyrkisk og kjenner mange norske både gutter og jenter som har gått på privat tyrkisk kurs, de har blitt kjempeflinke! Det er ikke et vanselig språk å lære, selv om det høres vanskelig ut. Den tyrkiske gramatikken er veldig logisk og lett å lære! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.