Gå til innhold

Riise igjen (jada, jada)

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• ShitDiddelyDo

9

• amber sun

2

• Knotten

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er her er min personlige favoritt:

" Han forteller at paret har hatt «plingfest» til Riises meldinger. For hver melding tok de seg en shot alkohol. Sluttet meldingen med «nuss» eller «klem» drakk de to."

mil1365380270
Skrevet

Aha-ha!!! Superbra, at ingen av de andre tenkte på det?!! Skulle ønske jeg også fikk, det hørtes kjempemorsomt ut!

Skrevet

" Han forteller at paret har hatt «plingfest» til Riises meldinger. For hver melding tok de seg en shot alkohol. Sluttet meldingen med «nuss» eller «klem» drakk de to."

Heh-heh, ja - snakk om å virkelig gni det inn, og fortelle hvilken patetisk fyr denne fjotten er, uten å bruke direkte ord :-)

"................................."

Skrevet

Desperat, er vel det første ordet som comes to mind :)

Skrevet

(svarer meg selv)

Altså, her har vi to av norges største forballtalenter, som er rimelig godt kjent internasjonalt, og som samtidig er to av landets mest uintelligente personer. Carew er også dum som et stykke brød, men på en helt annen måte enn Riise. Her burde det være et marked for merchandise av et eller annet slag - t-skjorter med carew på ryggen og riise på brystet, med en passende tekst.

Riise: "Hallå, søta...jeg har prøvd å få kontakt med deg lenge, hva er nummeret ditt?"

Carew: "I did not have sexual relations with that woman!"

"..................................."

Skrevet

Desperat, er vel det første ordet som comes to mind :)

Jeg vil heller si "dum". Desperat har vi vel alle vært på et eller annet tidspunkt, i en eler annen grad. Men jeg kan si med sikkerhet at noe så uintelligent av den typen handling har jeg aldri gjort :-)

"......................................"

Gjest Persille
Skrevet

Min favoritt er:

Barbro Fagerbakk (21) ble kontaktet av Riise med denne meldingen:

«Det er synd jeg ikke kan se TV2 her borte, så kunne jeg ha sett det vakre ansiktet ditt mellom gressstråene.»

Barbro, som hverken var single eller interessert, svarte på følgende måte - kort og godt:

«Gresstrå skrives med to s'er.»

VELDIG bra svar :)

Skrevet

(svarer meg selv)

Altså, her har vi to av norges største forballtalenter, som er rimelig godt kjent internasjonalt, og som samtidig er to av landets mest uintelligente personer. Carew er også dum som et stykke brød, men på en helt annen måte enn Riise. Her burde det være et marked for merchandise av et eller annet slag - t-skjorter med carew på ryggen og riise på brystet, med en passende tekst.

Riise: "Hallå, søta...jeg har prøvd å få kontakt med deg lenge, hva er nummeret ditt?"

*LOL*

Skrevet

Min favoritt er:

Barbro Fagerbakk (21) ble kontaktet av Riise med denne meldingen:

«Det er synd jeg ikke kan se TV2 her borte, så kunne jeg ha sett det vakre ansiktet ditt mellom gressstråene.»

Barbro, som hverken var single eller interessert, svarte på følgende måte - kort og godt:

«Gresstrå skrives med to s'er.»

VELDIG bra svar :)

Helt konge svar, vil jeg si! *s*

:-D

Gjest blotteren
Skrevet

Å nå gotter vi oss når vi har anledning til å drite ut en kjendis!

La nå rødtoppen være i fred, han har da ikke gjort annet enn å være på desperat damejakt.Det finnes værre ting her i verden.

Værre med de som forgriper seg, blotter seg osv!

Skrevet

Å nå gotter vi oss når vi har anledning til å drite ut en kjendis!

La nå rødtoppen være i fred, han har da ikke gjort annet enn å være på desperat damejakt.Det finnes værre ting her i verden.

Værre med de som forgriper seg, blotter seg osv!

"Værre med de som forgriper seg, blotter seg osv!"

Blah-blah-blah.

Mista nikket
Skrevet

Var det en sånn melding "Idol-Sandra"fikk mon tro. Hun var jo ute med han.

Mary Poppins
Skrevet

(svarer meg selv)

*lol*

Skrevet

Jeg vil heller si "dum". Desperat har vi vel alle vært på et eller annet tidspunkt, i en eler annen grad. Men jeg kan si med sikkerhet at noe så uintelligent av den typen handling har jeg aldri gjort :-)

"......................................"

En kommentator sa at Riise er så kjent at han kunne ha en sjanse med et slikt sjekketriks, men forstod ikke selv at han var _for_ kjent til å dra et slikt stunt og tro han kunne komme helskinnet fra det.

Så, ja, mon tro om du ikke har rett ;)

Skrevet

Så så, prosak. Han har feitere bil enn både deg og meg. Og ender nok opp med mer billedskjønne kvinner også.

Så jeg skjønner at du er opprørt, men det nå engang slik at vi får delt ut ulike kort her i livet.

Gjest blotteren
Skrevet

"Værre med de som forgriper seg, blotter seg osv!"

Blah-blah-blah.

..Eller de som dreper!

Var den bra nok for deg da?

Lite å gjøre kansje? hva med å bli med i blotterklubben? ;p

Skrevet

Så så, prosak. Han har feitere bil enn både deg og meg. Og ender nok opp med mer billedskjønne kvinner også.

Så jeg skjønner at du er opprørt, men det nå engang slik at vi får delt ut ulike kort her i livet.

Opprørt? Jeg synes det er en av de beste kommediene på lenge :-)

"....................................."

Skrevet

..Eller de som dreper!

Var den bra nok for deg da?

Lite å gjøre kansje? hva med å bli med i blotterklubben? ;p

Jeg har nok å gjøre, men du har tydeligvis lite å gjøre iom. at du er nødt til å komme med slike blasse selvfølgeligheter :-)

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...