Prozak Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (Jada, jada...kjendissladder etc.) http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article431858.ece Er denne fyren tilbakestående? Han kan da ikke være helt stabil? Maken til patetisk fjott. "................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er her er min personlige favoritt: " Han forteller at paret har hatt «plingfest» til Riises meldinger. For hver melding tok de seg en shot alkohol. Sluttet meldingen med «nuss» eller «klem» drakk de to." 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Aha-ha!!! Superbra, at ingen av de andre tenkte på det?!! Skulle ønske jeg også fikk, det hørtes kjempemorsomt ut! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Det er her er min personlige favoritt: " Han forteller at paret har hatt «plingfest» til Riises meldinger. For hver melding tok de seg en shot alkohol. Sluttet meldingen med «nuss» eller «klem» drakk de to." Heh-heh, ja - snakk om å virkelig gni det inn, og fortelle hvilken patetisk fyr denne fjotten er, uten å bruke direkte ord :-) "................................." 0 Siter
Knotten Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Desperat, er vel det første ordet som comes to mind 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 (svarer meg selv) Altså, her har vi to av norges største forballtalenter, som er rimelig godt kjent internasjonalt, og som samtidig er to av landets mest uintelligente personer. Carew er også dum som et stykke brød, men på en helt annen måte enn Riise. Her burde det være et marked for merchandise av et eller annet slag - t-skjorter med carew på ryggen og riise på brystet, med en passende tekst. Riise: "Hallå, søta...jeg har prøvd å få kontakt med deg lenge, hva er nummeret ditt?" Carew: "I did not have sexual relations with that woman!" "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Desperat, er vel det første ordet som comes to mind Jeg vil heller si "dum". Desperat har vi vel alle vært på et eller annet tidspunkt, i en eler annen grad. Men jeg kan si med sikkerhet at noe så uintelligent av den typen handling har jeg aldri gjort :-) "......................................" 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er her er min personlige favoritt: " Han forteller at paret har hatt «plingfest» til Riises meldinger. For hver melding tok de seg en shot alkohol. Sluttet meldingen med «nuss» eller «klem» drakk de to." Min favoritt er: Barbro Fagerbakk (21) ble kontaktet av Riise med denne meldingen: «Det er synd jeg ikke kan se TV2 her borte, så kunne jeg ha sett det vakre ansiktet ditt mellom gressstråene.» Barbro, som hverken var single eller interessert, svarte på følgende måte - kort og godt: «Gresstrå skrives med to s'er.» VELDIG bra svar 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (svarer meg selv) Altså, her har vi to av norges største forballtalenter, som er rimelig godt kjent internasjonalt, og som samtidig er to av landets mest uintelligente personer. Carew er også dum som et stykke brød, men på en helt annen måte enn Riise. Her burde det være et marked for merchandise av et eller annet slag - t-skjorter med carew på ryggen og riise på brystet, med en passende tekst. Riise: "Hallå, søta...jeg har prøvd å få kontakt med deg lenge, hva er nummeret ditt?" Carew: "I did not have sexual relations with that woman!" "..................................." *LOL* 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Min favoritt er: Barbro Fagerbakk (21) ble kontaktet av Riise med denne meldingen: «Det er synd jeg ikke kan se TV2 her borte, så kunne jeg ha sett det vakre ansiktet ditt mellom gressstråene.» Barbro, som hverken var single eller interessert, svarte på følgende måte - kort og godt: «Gresstrå skrives med to s'er.» VELDIG bra svar Helt konge svar, vil jeg si! *s* :-D 0 Siter
Gjest blotteren Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Å nå gotter vi oss når vi har anledning til å drite ut en kjendis! La nå rødtoppen være i fred, han har da ikke gjort annet enn å være på desperat damejakt.Det finnes værre ting her i verden. Værre med de som forgriper seg, blotter seg osv! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Å nå gotter vi oss når vi har anledning til å drite ut en kjendis! La nå rødtoppen være i fred, han har da ikke gjort annet enn å være på desperat damejakt.Det finnes værre ting her i verden. Værre med de som forgriper seg, blotter seg osv! "Værre med de som forgriper seg, blotter seg osv!" Blah-blah-blah. "..................................." 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Var det en sånn melding "Idol-Sandra"fikk mon tro. Hun var jo ute med han. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (svarer meg selv) Altså, her har vi to av norges største forballtalenter, som er rimelig godt kjent internasjonalt, og som samtidig er to av landets mest uintelligente personer. Carew er også dum som et stykke brød, men på en helt annen måte enn Riise. Her burde det være et marked for merchandise av et eller annet slag - t-skjorter med carew på ryggen og riise på brystet, med en passende tekst. Riise: "Hallå, søta...jeg har prøvd å få kontakt med deg lenge, hva er nummeret ditt?" Carew: "I did not have sexual relations with that woman!" "..................................." *lol* 0 Siter
Knotten Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg vil heller si "dum". Desperat har vi vel alle vært på et eller annet tidspunkt, i en eler annen grad. Men jeg kan si med sikkerhet at noe så uintelligent av den typen handling har jeg aldri gjort :-) "......................................" En kommentator sa at Riise er så kjent at han kunne ha en sjanse med et slikt sjekketriks, men forstod ikke selv at han var _for_ kjent til å dra et slikt stunt og tro han kunne komme helskinnet fra det. Så, ja, mon tro om du ikke har rett 0 Siter
gripp Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Så så, prosak. Han har feitere bil enn både deg og meg. Og ender nok opp med mer billedskjønne kvinner også. Så jeg skjønner at du er opprørt, men det nå engang slik at vi får delt ut ulike kort her i livet. 0 Siter
Gjest blotteren Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 "Værre med de som forgriper seg, blotter seg osv!" Blah-blah-blah. "..................................." ..Eller de som dreper! Var den bra nok for deg da? Lite å gjøre kansje? hva med å bli med i blotterklubben? ;p 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Så så, prosak. Han har feitere bil enn både deg og meg. Og ender nok opp med mer billedskjønne kvinner også. Så jeg skjønner at du er opprørt, men det nå engang slik at vi får delt ut ulike kort her i livet. Opprørt? Jeg synes det er en av de beste kommediene på lenge :-) "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 ..Eller de som dreper! Var den bra nok for deg da? Lite å gjøre kansje? hva med å bli med i blotterklubben? ;p Jeg har nok å gjøre, men du har tydeligvis lite å gjøre iom. at du er nødt til å komme med slike blasse selvfølgeligheter :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.