Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 En kommentator sa at Riise er så kjent at han kunne ha en sjanse med et slikt sjekketriks, men forstod ikke selv at han var _for_ kjent til å dra et slikt stunt og tro han kunne komme helskinnet fra det. Så, ja, mon tro om du ikke har rett "Så, ja, mon tro om du ikke har rett ;)" Han oppfant ihvertfall definitivt ikke kruttet (selv om han sannsynligvis var tilstede når det smalt) :-) "....................................." 0 Siter
gripp Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Opprørt? Jeg synes det er en av de beste kommediene på lenge :-) "....................................." "tilbakestående", "ikke stabil", "patetisk fjott". ...skriver du. Kanskje ikke opprørt, men det virker i alle fall som saken engasjerer deg...i motsetning til ytringsfrihets kår :-) 0 Siter
Gjest blotteren Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Opprørt? Jeg synes det er en av de beste kommediene på lenge :-) "....................................." Przk,komisk? hva med deg selv? Synes det er ganske komisk å være så sykelig opptatt av en kjendis jeg da! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Min favoritt er: Barbro Fagerbakk (21) ble kontaktet av Riise med denne meldingen: «Det er synd jeg ikke kan se TV2 her borte, så kunne jeg ha sett det vakre ansiktet ditt mellom gressstråene.» Barbro, som hverken var single eller interessert, svarte på følgende måte - kort og godt: «Gresstrå skrives med to s'er.» VELDIG bra svar Hehe, fin den også. Heldigvis for JARs del er alt glemt hvis han gjør en god sesong for Liverpool, eller scorer et avgjørende mål på landslaget. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Przk,komisk? hva med deg selv? Synes det er ganske komisk å være så sykelig opptatt av en kjendis jeg da! Pøh - det er jo agurktid på DOL, finn på noe sjæl da vel! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Var det en sånn melding "Idol-Sandra"fikk mon tro. Hun var jo ute med han. Hehe, stakkars lille Sandra. Hele Norge har sett bilder av dem sammen og vet nå at hun beit på. 0 Siter
morsan Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hehe, stakkars lille Sandra. Hele Norge har sett bilder av dem sammen og vet nå at hun beit på. *hi hi* 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Przk,komisk? hva med deg selv? Synes det er ganske komisk å være så sykelig opptatt av en kjendis jeg da! Stikk, din lille soper-trolle. "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 "tilbakestående", "ikke stabil", "patetisk fjott". ...skriver du. Kanskje ikke opprørt, men det virker i alle fall som saken engasjerer deg...i motsetning til ytringsfrihets kår :-) "Kanskje ikke opprørt, men det virker i alle fall som saken engasjerer deg...i motsetning til ytringsfrihets kår :-)" Tullprat. Det engasjerer meg like mye som om jeg setter meg ned og ser på en episode med Simpsons. Det er underholdning. Latterlig, sådan. ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Hehe, fin den også. Heldigvis for JARs del er alt glemt hvis han gjør en god sesong for Liverpool, eller scorer et avgjørende mål på landslaget. Ikke sikkert det blir glemt så fort, men det blir nok i det minste tilgitt :-) "....................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ikke sikkert det blir glemt så fort, men det blir nok i det minste tilgitt :-) "....................................." Se på Carew. Han er en åpenbar tronkis. Men hvis han fortsetter å briljere på Lyon er slagene mot Riise (det måtte jo være de to...), hans farskapsnekting, osv, glemt. Men vi må ha litt moro med det her nå, for fyren overgår nesten Frank Drebin i Naked Gun-filmene. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Se på Carew. Han er en åpenbar tronkis. Men hvis han fortsetter å briljere på Lyon er slagene mot Riise (det måtte jo være de to...), hans farskapsnekting, osv, glemt. Men vi må ha litt moro med det her nå, for fyren overgår nesten Frank Drebin i Naked Gun-filmene. "Men vi må ha litt moro med det her nå, for fyren overgår nesten Frank Drebin i Naked Gun-filmene. :)" Ikke sant? Litt tullete kjendislatterliggjøring- og sladder må vi kunne bedrive. Kvinnfolkene har ikke 100% monopol på det :-) "................................." 0 Siter
Gjest blotteren Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Se på Carew. Han er en åpenbar tronkis. Men hvis han fortsetter å briljere på Lyon er slagene mot Riise (det måtte jo være de to...), hans farskapsnekting, osv, glemt. Men vi må ha litt moro med det her nå, for fyren overgår nesten Frank Drebin i Naked Gun-filmene. Nå må jeg bare komme med en kommentar(søren og!), jeg tror garantert at Carew har noe som Riise ikke har og aldri noensinne vil få Hva sikter jeg til? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Nå må jeg bare komme med en kommentar(søren og!), jeg tror garantert at Carew har noe som Riise ikke har og aldri noensinne vil få Hva sikter jeg til? Tykke gullkjeder? 0 Siter
morsan Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 (svarer meg selv) Altså, her har vi to av norges største forballtalenter, som er rimelig godt kjent internasjonalt, og som samtidig er to av landets mest uintelligente personer. Carew er også dum som et stykke brød, men på en helt annen måte enn Riise. Her burde det være et marked for merchandise av et eller annet slag - t-skjorter med carew på ryggen og riise på brystet, med en passende tekst. Riise: "Hallå, søta...jeg har prøvd å få kontakt med deg lenge, hva er nummeret ditt?" Carew: "I did not have sexual relations with that woman!" "..................................." En får nesten si som Per Inge Torkildsen: Gi unga en flaske sprit før idretten tar'em! ;-) Det kan umulig være bra å vokse opp med stadige baller på nikker'n! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 "Men vi må ha litt moro med det her nå, for fyren overgår nesten Frank Drebin i Naked Gun-filmene. :)" Ikke sant? Litt tullete kjendislatterliggjøring- og sladder må vi kunne bedrive. Kvinnfolkene har ikke 100% monopol på det :-) "................................." Nope, og det er ikke hver dag media får meg til å le så mye som i går. 0 Siter
Gjest blotteren Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tykke gullkjeder? Hehe,iallefall noe som sikkert er like langt som et gullkjede,forhåpentligvis tykkere ;D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 "Han forteller at paret har hatt «plingfest» til Riises meldinger. For hver melding tok de seg en shot alkohol. Sluttet meldingen med «nuss» eller «klem» drakk de to." He he..denne drikkeleken hørtes utrolig gøy ut! ;p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hehe,iallefall noe som sikkert er like langt som et gullkjede,forhåpentligvis tykkere ;D Du kjenner åpenbart Riise bedre enn meg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er her er min personlige favoritt: " Han forteller at paret har hatt «plingfest» til Riises meldinger. For hver melding tok de seg en shot alkohol. Sluttet meldingen med «nuss» eller «klem» drakk de to." Genialt! He he..jeg skrev nesten det samme.. Hadde ikke sett ditt innelegget ditt, da =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.