Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det er her er min personlige favoritt: " Han forteller at paret har hatt «plingfest» til Riises meldinger. For hver melding tok de seg en shot alkohol. Sluttet meldingen med «nuss» eller «klem» drakk de to." Forresten..Vi har jo diskutert JAR før vi to.. He he..Trodde du likte han, jeg? 0 Siter
Gjest blotteren Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du kjenner åpenbart Riise bedre enn meg. Bra for deg Næsj, men du vet,de små rødhårede gossene.... Han andre trenger jeg vel ikke å forklare hvorfor? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Forresten..Vi har jo diskutert JAR før vi to.. He he..Trodde du likte han, jeg? Jeg gjør det. Som fotballspiller og Liverpool-fan. Men jeg har ikke lest noe særlig utenomsportslig om han - før nå. Og det vi nå får slengt i tryne om dagen er jo faen meg ikke friskt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg gjør det. Som fotballspiller og Liverpool-fan. Men jeg har ikke lest noe særlig utenomsportslig om han - før nå. Og det vi nå får slengt i tryne om dagen er jo faen meg ikke friskt. He he..da har vi diskutert to forskjelllige ting tidligere.. Jeg tenkte på det utenomsportslige i gamle diskusjoner =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 He he..da har vi diskutert to forskjelllige ting tidligere.. Jeg tenkte på det utenomsportslige i gamle diskusjoner =) Jeg leser ikke Se og Hør og sladderen på Rampelys-sidene, vettu. Men det her var det umulig å unngå å se, og jeg er glad jeg så det. For det er litt gøy. Snart begynner uansett fotballen borti England igjen, og da lover jeg å forsvare ham. 0 Siter
Gjest CoremiaWhy Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Misunnelse framsatt av enda større fjotter enn JAR, er heller ikke lite komisk. *smiler medlidende* 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Misunnelse framsatt av enda større fjotter enn JAR, er heller ikke lite komisk. *smiler medlidende* Heh-heh...du må jo være en enda større fjott enn JAR. Jepp - jeg er selvsagt "misunnelig" på en som oppfører seg så hjernedødt :-) "....................................." 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 En får nesten si som Per Inge Torkildsen: Gi unga en flaske sprit før idretten tar'em! ;-) Det kan umulig være bra å vokse opp med stadige baller på nikker'n! Enig med du! *lol* 0 Siter
Gjest ingen stor sak vel Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Synes faktisk ikke det er noen big deal;). Han var sikkert ensom en kveld, og tenkte at han kunne jo kontakte noen bra damer... Og pgs sin egen kjendisstatus så hadde han kanskje mulighet for å få sjangs hos noen kjendisdamer... Hadde ikke så mye å tape... Før han kom i avisa... MEn tror faktisk at det kanskje kan være mange som ville prøvd det samme i hans sted? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Synes faktisk ikke det er noen big deal;). Han var sikkert ensom en kveld, og tenkte at han kunne jo kontakte noen bra damer... Og pgs sin egen kjendisstatus så hadde han kanskje mulighet for å få sjangs hos noen kjendisdamer... Hadde ikke så mye å tape... Før han kom i avisa... MEn tror faktisk at det kanskje kan være mange som ville prøvd det samme i hans sted? Nei, det er ingen "stor" sak. Men det er latterlig, og meget underholdende :-) ".................................." 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Nå må jeg bare komme med en kommentar(søren og!), jeg tror garantert at Carew har noe som Riise ikke har og aldri noensinne vil få Hva sikter jeg til? Det kan umulig være noe annet enn hudfargen og det korte mørke håret som Carew har. JAR har prøvd å få seg tilnermet hårfarge har jeg sett, men... 0 Siter
Goliath Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Han har helt klart nikket for mange baller....:-) 0 Siter
Gjest CoremiaWhy Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Heh-heh...du må jo være en enda større fjott enn JAR. Jepp - jeg er selvsagt "misunnelig" på en som oppfører seg så hjernedødt :-) "....................................." Det er visst mange som faller inn under ditt "fjott-begrep", så det har nok gått litt inflasjon i denne hedersbetegnelsen fra deg. Framsatt av deg, har begrepet mistet noe av sin kraft. Det som lyser igjennom dine formuleringer, er bitterhet og misunnelse over en at en ung gutt har en formue og en kjendisstatus som du aldri vil komme i nærheten av. Vi som ikke er overvettes interessert, og heller ikke bærer noe misunnelse og bitterhet overfor JAR, registrerte saken med et skuldertrekk, mens ditt fokus var så sterkt, at du følte behov for å lage en egen tråd om det på en Internettside. De fleste svarene du har fått, bærer da også preg av at folk betrakter saken med et stort gjesp. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det er visst mange som faller inn under ditt "fjott-begrep", så det har nok gått litt inflasjon i denne hedersbetegnelsen fra deg. Framsatt av deg, har begrepet mistet noe av sin kraft. Det som lyser igjennom dine formuleringer, er bitterhet og misunnelse over en at en ung gutt har en formue og en kjendisstatus som du aldri vil komme i nærheten av. Vi som ikke er overvettes interessert, og heller ikke bærer noe misunnelse og bitterhet overfor JAR, registrerte saken med et skuldertrekk, mens ditt fokus var så sterkt, at du følte behov for å lage en egen tråd om det på en Internettside. De fleste svarene du har fått, bærer da også preg av at folk betrakter saken med et stort gjesp. Utrolig imponerende hva du greier lese ut av et innlegg. Rene hobbypsykologen, du. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Det er visst mange som faller inn under ditt "fjott-begrep", så det har nok gått litt inflasjon i denne hedersbetegnelsen fra deg. Framsatt av deg, har begrepet mistet noe av sin kraft. Det som lyser igjennom dine formuleringer, er bitterhet og misunnelse over en at en ung gutt har en formue og en kjendisstatus som du aldri vil komme i nærheten av. Vi som ikke er overvettes interessert, og heller ikke bærer noe misunnelse og bitterhet overfor JAR, registrerte saken med et skuldertrekk, mens ditt fokus var så sterkt, at du følte behov for å lage en egen tråd om det på en Internettside. De fleste svarene du har fått, bærer da også preg av at folk betrakter saken med et stort gjesp. Heh-heh...du _er_ fullstendig idiot, er det du ikke? (og fjott). Jeg gidder ikke gjenta for deg noe jeg har skrevet minst en gang i tråden her, for å forsøke å forsvare en humoristisk sladretråd overfor en komplett fjott som deg? Bitter? Misunnelig? Heh-heh. Jeg regner med det gjelder f.eks de som kritiserte Märtha Loises kyllinggule kjole her en gang også? Og de som ler av Høybråten? Og alle andre tilfeller hvor noen morer seg over enkelte kjendisers fjollete og til tider hjernedøde oppførsel? De er nok misunnelige og bitre alle sammen. Faktisk - alle vi som er i stand til å le av idiotoppførsel er bitre og misunnelige - det sier seg selv. Du må være en av de mest patetiske idiotene som noengang har satt sine ben her inne. Forøvrig var det nok av andre her som også moret seg over denne saken :-) "..................................." 0 Siter
Gjest CoremiaWhy Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Heh-heh...du _er_ fullstendig idiot, er det du ikke? (og fjott). Jeg gidder ikke gjenta for deg noe jeg har skrevet minst en gang i tråden her, for å forsøke å forsvare en humoristisk sladretråd overfor en komplett fjott som deg? Bitter? Misunnelig? Heh-heh. Jeg regner med det gjelder f.eks de som kritiserte Märtha Loises kyllinggule kjole her en gang også? Og de som ler av Høybråten? Og alle andre tilfeller hvor noen morer seg over enkelte kjendisers fjollete og til tider hjernedøde oppførsel? De er nok misunnelige og bitre alle sammen. Faktisk - alle vi som er i stand til å le av idiotoppførsel er bitre og misunnelige - det sier seg selv. Du må være en av de mest patetiske idiotene som noengang har satt sine ben her inne. Forøvrig var det nok av andre her som også moret seg over denne saken :-) "..................................." Her var det ikke mye substans i argumentasjonen, gitt. Hele din verden består jo bare av fjotter, hjernedøde mennesker, og idioter? Kan du nevne noen som iflg deg IKKE innehar disse "egenskapene"? Ydmykhet og selvkritikk er ikke dine mest iøyenfallende egenskaper, ser det ut til. Sterke mennesker HAR slike egenskaper. De som mangler disse, preges ofte av misunnelse og bitterhet, og framstår i realiteten som svake, uansett hvor mange stygge karakteristikker av andre de hiver rundt seg. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Her var det ikke mye substans i argumentasjonen, gitt. Hele din verden består jo bare av fjotter, hjernedøde mennesker, og idioter? Kan du nevne noen som iflg deg IKKE innehar disse "egenskapene"? Ydmykhet og selvkritikk er ikke dine mest iøyenfallende egenskaper, ser det ut til. Sterke mennesker HAR slike egenskaper. De som mangler disse, preges ofte av misunnelse og bitterhet, og framstår i realiteten som svake, uansett hvor mange stygge karakteristikker av andre de hiver rundt seg. Med det hjernedøde tullet du kommer med, så finnes det ikke behov for substans og/eller argumentasjon. I tillegg er dette noe som ikke krever noen av delene, iom. at det er ren underholdning. At du ikke evner å se dette bekrefter min påstand om at du er en idiot. Du forsøker å gjøre et nummer ut av noe så enkelt som at jeg og andre morer oss over en voksen kjendis som oppfører seg så umodent og idiotisk at man nesten må lure på om det er noe galt med vedkommende. Det er så dumt at det eneste jeg kan si er: Idiot. Saklighet er fullstendig bortkastet. Kan du vennligst slutte å drite deg ut mer nå? Eller ihvertfall hold meg utenfor tullet ditt? "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.