Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har kjent hverandre i fire måneder og han har møtt de fleste i min nærmeste vennekrets. Dette var på mitt initiativ, slik at han også kunne se hvem jeg "er" sammen med vennene mine. Dette er jo en måte å bli bedre kjent på også, synes jeg.

Han har ennå ikke invitert meg til å treffe vennene sine og nå begynner jeg å lure på hvorfor.

Han har nemlig sagt til meg at han er blitt veldig glad i meg og at han vil at vi fortsatt skal treffes. Ikke vet jeg hvor mye han legger i det å si at han er glad i meg. For meg indikerer det at han vil at forholdet kan bli mer seriøst i fremtiden. Men det kan jo selvfølgelig også bety nettopp det at han har gode følelser for meg og that's it.

Jeg vil nødig "invitere" meg selv og trenge meg på, når han har avtaler med kompisene sine.

Men jeg kan ikke hjelpe for at jeg stiller meg selv spørsmål om han er flau over vennene sine, om han er en annen sammen med dem, om han er flau over meg, om han har en annen eller om han har noe annet å skjule?

Skjønner ikke noe særlig av dette, jeg. Noen som har innspill/erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192932-n%C3%A5r-f%C3%A5r-jeg-treffe-vennene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vurdert å stille ham spørsmålet selv? Det er jo dumt å knytte seg for mye til en person dersom det er usikkerhetsmomenter av denne karakter knyttet til forholdet? Det er jo ikke å trenge seg på, men en måte å avklare ting på? Det er jo mange måter å formulere spørsmålene på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...