Gå til innhold

Har du vært utsatt for en blotter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler så jeg griner!!!!*

Ufattelig morsom!

Men tilbake til han blotteren: Han utenfor vinduet på studentby lo vi av, men ikke særlig kult å sitte alene i en t-banevogn sent en kveld med en fyr setter seg ned rett foran deg og som gaper og stirrer og sikler mens han onanerer i vei! :-(

ææææsj - da hadde jeg egentlig blitt redd. Det er da man burde dra frem kamera og ta bilde og si at man skal sende det til politiet.

Skrevet

"herregud måtte du ikke le av stakkaren?"

Jeg var sammen med ei en gang som fortalte at hun og noen venninner, i en alder av 9-10 år, ble lokket bort til en åpen bildør hvor en fyr satt med pikken i hånda. Visstnok skal de andre ha hylt, mens hun begynte å le, med det resultatet at han forsvant ganske fort :-)

"................................."

det er bra! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da vi kom på et nashspiel for noen år siden, lå en bekjent med rompa bar på sofaen.. Det dumme var at han lå på ryggen.. *skrekk og gru*

Gjest blotteren er ingen blotter
Skrevet

En bekjent fant plutselig ut en sen kveld at han skulle vise meg utstyret sitt.

Han var en smule flau dagen etter, da vi skulle på fjellturen sammen, og alkoholen var ute av kroppen.

LOL, han blir rød enda når jeg prater om den fine fjellturen vi hadde for noen år siden.

Har vi samme bekjent mon tro? *måper*

Neida, sikkert mange likesinnede ja!

Jeg vet om flere som ble utsatt for det samme av samme bekjent, og fyren var like flau etter hver gang,men det stoppet han faen meg ikke;)

Ikke sikkert alle "ofrene"vet om hverandre!

Uff, jeg synes det hele er bare latterlig jeg;)

Skrevet

ææææsj - da hadde jeg egentlig blitt redd. Det er da man burde dra frem kamera og ta bilde og si at man skal sende det til politiet.

Redd, ja! Det er vel nesten bare forstavelsen! Ung var jeg også...

Jeg turte ikke å si noe til blotteren selv, for han var stor og så veldig sterk ut, men jeg gikk frem for å si fra til t-baneføreren. Men akkurat da stoppet vi på en holdeplass, og blotteren trodde visst at jeg skulle av, så han gikk ut bakdøra, og da satt jeg på bare videre - med hamrende hjerte!

Skrevet

Redd, ja! Det er vel nesten bare forstavelsen! Ung var jeg også...

Jeg turte ikke å si noe til blotteren selv, for han var stor og så veldig sterk ut, men jeg gikk frem for å si fra til t-baneføreren. Men akkurat da stoppet vi på en holdeplass, og blotteren trodde visst at jeg skulle av, så han gikk ut bakdøra, og da satt jeg på bare videre - med hamrende hjerte!

Skrevet

"Mannlige blottere skjønner hvertfall at de gjør noe galt..."

Men hvorfor har de da et så salig og uskyldig glis om munnen når de blotter salamien?(rykter)

De vet det er galt, men de gjør det likevel. Da gjelder det å nyte det øyeblikket...

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vet om flere som ble utsatt for det samme av samme bekjent, og fyren var like flau etter hver gang,men det stoppet han faen meg ikke;)

Det er litt latterlig ja ;-)

Han her har bare gjort det en gang så jeg vet om.

Men som du sier, er ikke sikkert alle "ofrene" vet om hveransre.

Gjest Shira12
Skrevet

Hverandre, skulle det stå.

Skriveleif fordi jeg var for rask på sendknappen, sorry.

Gjest har opplevd det
Skrevet

Jeg spør av kjedsomhet, måtte bare finne på et spørsmål liksom ;)

Jeg synes også blottere er noen ynkelige og hjernetomme vesen.

Det er noe stakkarslig og evneveikt over det når menn har behov for å vise frem sin store tiss ved tvang.

Stakkarene blir vel opphisset av det;)

eller lille tiss...

Gjest har opplevd det
Skrevet

I min kjepphøye ungdom var jeg ute for en blotter som satt i en bil og onanerte, jeg gikk like firbi bilen, og idet jeg gikk forbi roper han noe til meg som får meg til å stoppe opp, jeg ser inn i bilen og ser han sitter og onanerer. Han spør så: "liker du det?" Og her er det min ungdommelige freidighet trer i kraft, jeg ser hånlig på ham og nedlatende på den greia han har mellom hendene og sier nonchalant: "nei, den var virkelig stygg!..." Så snudde jeg på hælene og fortsatte videre.

Tenkte ikke at han kunne bli sint, være oppfarende eller noe, tror ikke jeg hadde vært like kjepphøy i dag!

Skrevet

Ikke jeg, men en ane av en venninne var ute for en blotter da hun var på bærtur (dette er mange, mange tiår siden!). Hun pekte på pikken hans og brølte til venninnene sine:"Kom og se så liten den er!" *Hehe*

Gjest printa
Skrevet

Der jeg bodde før, måtte jeg gå gjennom en skog med en bratt bakke oppover.

En tidlig og varm vårdag trillet jeg sykkelen min oppover bakken med tunge varer jeg nettopp hadde handlet inn, hengende på styret.

I skogen fikk jeg øye på en ung mann, som stod med buksesmekken oppe, og runka da jeg var i ferd med å passere.

Ikke så lite ekkelt. Tungt og klamt var det, og redd var jeg også.

Jeg er ellers en snakkesalig dame, men da ble jeg stille gitt.

Gjest isj isj
Skrevet

Jada, jeg har opplevd gutter som umotivert drar ned buksa og viser den fram. For ikke å snakke om han som klaska den på disken på kafeen vi satt på i vår ungdom.

Skrevet

Ei venninne og jeg var på ei badestrand da vi var 12 - 13 år. Der var det en mann på ca 50 år som solet seg naken rett ovenfor oss. Vi flyttet oss tre ganger, men mannen fulgte etter. Skikkelig ekkelt.

Tilslutt tok vi kontakt med ei dame som hadde med seg en schäferhund. Da forsvant han.

Det var sikkert ikke farlig, men litt skummelt syntes vi nok det var.

Gjest Moliza
Skrevet

herregud måtte du ikke le av stakkaren? - pinlig mer enn grusomt, syns nå jeg. Men så har jeg ikke opplevd det - annet enn når gubben flyr rundt og brøler som en elefant

Fanken - hvordan var den igjen *leter på nettet*

FANT DEN !

Kvinner og menn i dusjen

Hvordan dusjer kvinnen?

1: Du kler av deg og putter tøyet i skittentøyskurven - oppdelt i farget og hvitt tøy.

2: Du tar på en badekåpe og går ut på toalettet. Hvis du møter kjæresten eller mannen din på veien, dekker du deg ekstra til og løper resten av veien.

3: Du stiller deg foran speilet og gransker din kropp i detaljer. Du slapper av i magen og den faller ned...og du fortviler over hvor feit du er...

4: Du går under dusjen. Finner vaskekluten til ansiktet, den til armene, den til benene og den til ryggen, samt filen til den harde huden under føttene.

5: Du begynner å vaske håret med sjampoen, som inneholder avokado, honning og 83 vitaminer.

6: Du vasker håret igjen med sjampoen, som inneholder avokado, honning og 83 vitaminer.

7: Du putter balsam i håret, den med avokado og honning og lar det virke i 15 minutter.

8: Så blir ansiktet vasket i 10 minutter, med en såpe som inneholder pære, til ansiktet er rødt som en hummer.

9: Så vasker du resten av kroppen, med en såpe som inneholder nøtter og jordbær.

10: Etterpå skyller du balsamen ut av håret - dette tar 10 minutter da du vil være helt sikker på, at all balsamen er ute...

11: Du barberer deg under armene og på benene, men du bestemmer deg for å bruke voks til bikinilinjen.

12: Du skriker, da kjæresten eller mannen - for moro - skrur av det varme vannet.

13: Du skrur av vannet.

14: Du går ut av dusjen og bruker et håndkle på størrelse med Afrika, til å tørke kroppen med.

15: Et super- absorberende håndkle blir tredd rundt håret ditt.

16: Du finkjemmer kroppen din for diverse hår, kuler og kviser...og angriper dem med fingrene eller en pinsett.

17: Så går du tilbake til soverommet, iført tidligere omtalte badekåpe.

18: Hvis du møter kjæresten eller mannen på veien, dekker du deg ytterligere til og løper raskt videre til rommet...og bruker 1 time til å kle på deg....

Hvordan dusjer så mannen?

1: Du tar av alt tøyet, mens du sitter på sengen, og hiver det rundt omkring på gulvet.

2: Naken, går du ut til toalettet. Hvis du møter kjæresten eller din kone, viser du henne stolt penisen og skriker som en elefant.

3: Du stiller deg foran speilet og trekker inn magen. Du gransker størrelsen på penisen din, klør deg under testiklene og lukter på fingrene etterpå.

4: Du går inn i dusjen.

5: Du leter ikke etter vaskekluten... du bruker den jo ikke!

6: Du vasker ansiktet med din giftige grønnsåpe.

7: Du slepper en fis og knekker sammen i latter, fordi lyden var så kul i dusjen.

8: Du slapper litt av igjen... for kort etter å knekke sammen igjen, da lukten når nesen.

9: Du vasker de edlere deler og området omkring.

10: Du vasker ræva med såpen og legger igjen litt hår på den.

11: Du vasker håret med en sjampo... og bruker ikke balsam.

12: Du lager en pønkefrisyre.

13: Du nyter din nye frisyre i speilet.

14: Du pisser i dusjen.

15: Du skyller sjampoen ut og såpen av og går med det samme ut av dusjen. Du legger ikke merke til at du glemte å trekke forhenget sammen og hele rommet - inkludert toalettpapir - er nå fylt med vann.

16: Du tørker deg hurtig og lett.

17: Du kikker i speilet igjen og spenner musklene...og bedømmer størrelsen på penisen din igjen.

18: Du går tilbake til soveværelset, med et lite håndkle rundt hoftene. Hvis du møter kjæresten eller konen, kaster du håndkleet, viser henne stolt penisen din og skriker som en elefant.

19: Du hiver det våte håndkleet på sengen og er påkledd innen 2 minutter.

Hoho for en gubbe du har, da!!

Gjest Moliza
Skrevet

Har støtt på blottere tre ganger i skauen, en gang i syden, samt en uskyldig unggutt på en Tbanestasjon. Den ene gangen i skogen var skremmende, og episoden i syden var pyton ekkel. Det er påtrengende greier!

Gjest ikke sign.
Skrevet

En syk nabo ringte en gang på døren, og han hadde buksene på men smekken var åpen. Ekkelt. Han var ikke helt god han fyren, og han plaget meg faktisk lenge med div. saker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...