Snorkfrøken Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/04/439288.html Dette er ikke morsom lesing når jeg sitter å gleder meg til turen min den 7.sept... Kan noen vennligs berolige meg!? huff... ( 0 Siter
lex Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du er hysterisk, man kan ikke bruke tid på å bekymre seg for alt fælt som kan skje. Hjalp det? Ikke det, nei... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Du er hysterisk, man kan ikke bruke tid på å bekymre seg for alt fælt som kan skje. Hjalp det? Ikke det, nei... tj..nei.. ikke egentlig... 0 Siter
lex Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 tj..nei.. ikke egentlig... Noen ganger må man bare prøve å riste av seg all verdens undergangsprofetier. Ja, da det som skjedde i London var forferdelig, og det kan skje igjen. Det kan også skje hvor som helst i verden. Ja, det finnes gærninger, og vi _kan_ bli deres neste offer. Men, sjansen for å bli utsatt for terroraksjoner er forsvinnende liten. Det er mye større sjansen for å komme ut for mer "vanlige" ulykker og katastrofer. Man må i størst mulig grad forsette å leve som før uavhengig av hva som skjer på terrorfronten. Tenk på alle de millioner mennesker som lever og arbeider i London til daglig. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Noen ganger må man bare prøve å riste av seg all verdens undergangsprofetier. Ja, da det som skjedde i London var forferdelig, og det kan skje igjen. Det kan også skje hvor som helst i verden. Ja, det finnes gærninger, og vi _kan_ bli deres neste offer. Men, sjansen for å bli utsatt for terroraksjoner er forsvinnende liten. Det er mye større sjansen for å komme ut for mer "vanlige" ulykker og katastrofer. Man må i størst mulig grad forsette å leve som før uavhengig av hva som skjer på terrorfronten. Tenk på alle de millioner mennesker som lever og arbeider i London til daglig. det hjalp faktisk litt mer.. Blir bare litt satt tilbake når de store svarte bokstavene står å "roper" til meg... Har gledet meg til denne turen i 15 år, har ikke lyst å la Bin Laden stoppe meg når jeg først har fått billettene i hånden.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det kommer til å sprenge i London igjen. Om det skjer i morgen eller når du er der vet ingen. Men at det smeller er helt sikkert, og angrepene nå var sikkert ikke engang så store som de vi meget mulig kommer til å se i framtiden vil være. Det nytter dog ikke å gå rundt og engste seg for sånt, selv om det er det terroristene vil. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Terroristene vinner jo om alle feiger ut og lar dem spre frykt - men jeg hadde avbestilt... 0 Siter
Osiris Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det kan smelle over alt, vi vet aldri når, og aldri hvor. Denne gang er det gitt et forvarsel om at London kan være utsatt. Terroristene ønsker å skremme, og lar vi være å reise så har de lykkes. Jeg velger å tenke sånn at det er større sjanse for å bli nedkjørt i rushtrafikken i en norsk by, enn å bli rammet av terrorisme. Men jeg kommer ikke til å oppholde meg på jernbanestasjonen mer enn nødvendig, tviler på at jeg kommer til å ta t-bane. Går heller, eller tar taxi. Små forholdsregler, men ikke f... om terroristene skal få meg til å sitte hjemme 0 Siter
Zombiebob Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Akkurat denne er nok bare skremselspropaganda. Typisl AlQuida: Først kommer terroren, så kommer advarslene og truslene, og så skjer det ingenting på lenge. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Akkurat denne er nok bare skremselspropaganda. Typisl AlQuida: Først kommer terroren, så kommer advarslene og truslene, og så skjer det ingenting på lenge. Men så PLUTSELIG er de tilbake 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Men så PLUTSELIG er de tilbake ja, med et smell... *gulp* 0 Siter
Zombiebob Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Men så PLUTSELIG er de tilbake Tja, eller de tar på seg æren, eller en eller annen gærninggruppe finner på noe på egenhånd, og skryter på seg alquida-kobling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.