Gå til innhold

Hyyyyyl!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er hysterisk, man kan ikke bruke tid på å bekymre seg for alt fælt som kan skje.

Hjalp det? Ikke det, nei...

Snorkfrøken
Skrevet

Du er hysterisk, man kan ikke bruke tid på å bekymre seg for alt fælt som kan skje.

Hjalp det? Ikke det, nei...

tj..nei.. ikke egentlig...

Skrevet

tj..nei.. ikke egentlig...

Noen ganger må man bare prøve å riste av seg all verdens undergangsprofetier.

Ja, da det som skjedde i London var forferdelig, og det kan skje igjen. Det kan også skje hvor som helst i verden. Ja, det finnes gærninger, og vi _kan_ bli deres neste offer.

Men, sjansen for å bli utsatt for terroraksjoner er forsvinnende liten. Det er mye større sjansen for å komme ut for mer "vanlige" ulykker og katastrofer.

Man må i størst mulig grad forsette å leve som før uavhengig av hva som skjer på terrorfronten. Tenk på alle de millioner mennesker som lever og arbeider i London til daglig.

Snorkfrøken
Skrevet

Noen ganger må man bare prøve å riste av seg all verdens undergangsprofetier.

Ja, da det som skjedde i London var forferdelig, og det kan skje igjen. Det kan også skje hvor som helst i verden. Ja, det finnes gærninger, og vi _kan_ bli deres neste offer.

Men, sjansen for å bli utsatt for terroraksjoner er forsvinnende liten. Det er mye større sjansen for å komme ut for mer "vanlige" ulykker og katastrofer.

Man må i størst mulig grad forsette å leve som før uavhengig av hva som skjer på terrorfronten. Tenk på alle de millioner mennesker som lever og arbeider i London til daglig.

det hjalp faktisk litt mer..

Blir bare litt satt tilbake når de store svarte bokstavene står å "roper" til meg...

Har gledet meg til denne turen i 15 år, har ikke lyst å la Bin Laden stoppe meg når jeg først har fått billettene i hånden..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kommer til å sprenge i London igjen. Om det skjer i morgen eller når du er der vet ingen.

Men at det smeller er helt sikkert, og angrepene nå var sikkert ikke engang så store som de vi meget mulig kommer til å se i framtiden vil være.

Det nytter dog ikke å gå rundt og engste seg for sånt, selv om det er det terroristene vil.

Skrevet

Terroristene vinner jo om alle feiger ut og lar dem spre frykt - men jeg hadde avbestilt...

Skrevet

Det kan smelle over alt, vi vet aldri når, og aldri hvor. Denne gang er det gitt et forvarsel om at London kan være utsatt. Terroristene ønsker å skremme, og lar vi være å reise så har de lykkes. Jeg velger å tenke sånn at det er større sjanse for å bli nedkjørt i rushtrafikken i en norsk by, enn å bli rammet av terrorisme. Men jeg kommer ikke til å oppholde meg på jernbanestasjonen mer enn nødvendig, tviler på at jeg kommer til å ta t-bane. Går heller, eller tar taxi.

Små forholdsregler, men ikke f... om terroristene skal få meg til å sitte hjemme

Skrevet

Akkurat denne er nok bare skremselspropaganda.

Typisl AlQuida: Først kommer terroren, så kommer advarslene og truslene, og så skjer det ingenting på lenge.

Skrevet

Akkurat denne er nok bare skremselspropaganda.

Typisl AlQuida: Først kommer terroren, så kommer advarslene og truslene, og så skjer det ingenting på lenge.

Men så PLUTSELIG er de tilbake

Snorkfrøken
Skrevet

ja, med et smell...

*gulp*

Skrevet

Tja, eller de tar på seg æren, eller en eller annen gærninggruppe finner på noe på egenhånd, og skryter på seg alquida-kobling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...