Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skaffet DVD-spiller bestemte jeg meg for at jeg var ihvertfall ikke en av dem som gadd å bruke penger på å kjøpe filmer, og jeg smilte litt av kompiser som hadde hyllen full av filmer de sjelden eller aldri så mer enn én gang.

Men jaggu tar jeg ikke meg selv i å gå på leting etter billige filmer. I det minste har jeg bestemt meg for å kun kjøpe filmer jeg har sett før og som jeg synes har en eller annen spesiell verdi. Tror jeg. Jeg må ihvertfall ha enkelte klassikere (Dune, War og the Worlds etc.). Og så er det enkelte temafilmer jeg bare også må ha - Tomb Raider, Resident Evil etc. Og selvfølgelig Star wars 1-6, Lord of the Rings Extended Extended Extended Extra Supercool Limited Unlimited Edition Boxed Set, etc.

Og så vil jeg ha Godfather 1-3, alle Al Pachino filmene, diverse musikk/konsert-filmer som Ziggy Stardust and the Spiders from Mars, The Wall (klisjé, men), Leningrad Cowboys, Spinal Tap. The Doors er også bra, for ikke å snakke om den originale Star Trek serien (pluss Next Generation). Twin Peaks (serien og filmen, pluss Fire Walk with Me) er en kandidat, i tillegg til mange andre David Lynch fimer. Og så har vi Kill Bill 1 og 2, og mange andre Tarantino filmer.

Herregud...hvor skal dette ende? Jeg må kjøpe flere hyller.

"................................."

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• ShitDiddelyDo

8

• Prozak

6

• Tootsieroll1365380854

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, begynner å få en voksen samling selv.

Men noen tips til deg:

www.play.com

www.dvdsoon.com

www.cdwow.com

www.platekompaniet.com

Sånn. Der ble ikke problemet ditt noe mindre. :)

Skrevet

Jeg kjøpte den ENE jeg; "så som i himmelen"

Hmmm...aldri hørt om...

"..............................."

Skrevet

Hehe, begynner å få en voksen samling selv.

Men noen tips til deg:

www.play.com

www.dvdsoon.com

www.cdwow.com

www.platekompaniet.com

Sånn. Der ble ikke problemet ditt noe mindre. :)

Jo, takk skal du faen meg ha!

(skal forøvrig en tur opp i videosjappa på Grorud og grave i tilbudskassen - jeg så Resitent Evil og Kill Bill sist jeg var der...også har jeg hørt at det er en staner som selger billige filmer på bak den gamle spikerfabrikken ved Gardermoen...)

:-)

"..................................."

Skrevet

Hmmm...aldri hørt om...

"..............................."

SE DEN!

ShitDiddelyDo
Skrevet

SE DEN!

Jeg har ikke sett den, men må si jeg er litt skeptisk til filmråd fra noen som elsker Dirty Dancing. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og her e den anbefalt tå ein så bruka bridlå;

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2687915

(han liker ikke Dirty Dancing - ikke filmen i alle fall)

Jeg har lest den.

Jeg skal se den engang, men skandinaviske filmer er ofte ikke de første jeg renner ned kinoene for å se, og hva kritikene av den angår stoler jeg mest på de halvdårlige jeg har lest. :)

Skrevet

Jeg har lest den.

Jeg skal se den engang, men skandinaviske filmer er ofte ikke de første jeg renner ned kinoene for å se, og hva kritikene av den angår stoler jeg mest på de halvdårlige jeg har lest. :)

Du kan bli overasket også - likte du Jegerne?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan bli overasket også - likte du Jegerne?

Ja, men det er noen år siden jeg så den. Husker den ikke spesielt godt, annet enn at jeg likte den.

Svenskene og danskene er ikke så verst i det hele tatt, så jeg ser heller svenske og danske filmer enn norske.

Skrevet

Ja, men det er noen år siden jeg så den. Husker den ikke spesielt godt, annet enn at jeg likte den.

Svenskene og danskene er ikke så verst i det hele tatt, så jeg ser heller svenske og danske filmer enn norske.

Så bra at den er svensk da - hadde jeg visst hvordan skulle jeg brent deg en kopi :)

Skrevet

Når vi, unnskyld dere nå er inne på dansk, så regner jeg selvsagt med at du har sett Riket. Det er også en must have movie!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når vi, unnskyld dere nå er inne på dansk, så regner jeg selvsagt med at du har sett Riket. Det er også en must have movie!

Det eneste irriterende med Riget er slutten - som ikke er der. :)

Men den er meget god, og den har jeg naturligvis.

Skrevet

Da kan vi snakke om fødselsopplevelse MOHAHA!

Skrevet

CDon har jeg aldri handla fra, men play.com og platekompaniet tar store deler av lønna mi *sukk*

Du den derre "Lord of the Rings Extended Extended Extended Extra Supercool Limited Unlimited Edition Boxed Set", den skulle jeg gjerne ha hatt ;)

Skrevet

Den lille pigen i elevatoren...

Guuud - den tv-serien var sinnsyk! Men jeg så den. Hver eneste episode.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da kan vi snakke om fødselsopplevelse MOHAHA!

Hehe, den skapningen ble jeg aldri helt fortrolig med, men alt det andre var så bra at jeg skulle ønske Trier en eller annen gang gikk for å avslutte serien.

Dog er jo sentrale skuespillere daue, så det blir nok vanskelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den lille pigen i elevatoren...

Guuud - den tv-serien var sinnsyk! Men jeg så den. Hver eneste episode.

Jeg elsket den svenske legen som hatet dansker over alt på jord. For en genial karakter! :)

Skrevet

Hehe, den skapningen ble jeg aldri helt fortrolig med, men alt det andre var så bra at jeg skulle ønske Trier en eller annen gang gikk for å avslutte serien.

Dog er jo sentrale skuespillere daue, så det blir nok vanskelig.

Rimelig grotesk det der ja, men underlig fascinerende serie! Jeg og ønsker meg slutten, hva med å starte en underskriftskampanje? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...