Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tina18

Jeg har alltid hatt et problem med å bli altfor våt, jkeg gjør knipeøvelser hver dag og er trang nok, bruker kuler uten at de faller ut*ler*, men de faller ut hvis jeg er våt. Jeg blir våt fort, bare å bli tatt på armen gjør meg våt, dessuten er jeg konstant våt og må bruke truseinnlegg. Hva kan gjøres for å bli mindre våt? Jeg fikke et spørsmål når jeg var til gynekolog om jeg ville fjerne deler av slimhinnen fordi jeg hadde mye slimhinne sa legen, på den tiden visste jeg ikek hva slimhinne var, men jeg tror det en den delen som gjør en våt. Bør jeg få fjernet litt av den, vil det gjør meg mindre våt, slik at jeg føles trangere?

Fortsetter under...

Hvis du konstant er våt kan det kanskje være at du har litt høy produksjon av utflod? Eller mener du at du faktisk alltid er våt av "kåtsafter"?

Hvis du er bare 18 år (nicket ditt) så synes jeg du skal vente en tid før du foretar noen operative inngrep, du er jo knapt utvokst.

ShitDiddelyDo

Jeg kan ikke svare på noe av det du spør om, og jeg forstår at det kan være et problem hvis du renner hele dagen.

Men det du ikke skal tenke på er hvordan det sklir når du har sex, og dermed hvor trang du er.

For fuktighet er digg under sexen, og renner det så man nesten sklir ut av senga er ikke det et minus.

Jeg kan ikke svare på noe av det du spør om, og jeg forstår at det kan være et problem hvis du renner hele dagen.

Men det du ikke skal tenke på er hvordan det sklir når du har sex, og dermed hvor trang du er.

For fuktighet er digg under sexen, og renner det så man nesten sklir ut av senga er ikke det et minus.

*Ler så jeg rister* Ok. det blir til tider søkkvått etter meg også, men jeg har ikke opplevd at jeg eller partneren har sklidd ut av sengen av den grunn! :o) Da tror jeg at jeg hadde ledd meg aldeles fordervet!

*Ler så jeg rister* Ok. det blir til tider søkkvått etter meg også, men jeg har ikke opplevd at jeg eller partneren har sklidd ut av sengen av den grunn! :o) Da tror jeg at jeg hadde ledd meg aldeles fordervet!

skrenser ikke dere av og til i svingene? jeg har alltid fryktet vannplaning!

Annonse

Annonse

Gjest joplina

Tror du bør spørre gynekologen neste gang du er der om det tilbudet du fikk. Rart hna/hun ikke informerte mere om hvorfor h*n mente det burde være bra, og spurte mere om du var plaget med noe osv.

Skjønner at det ikke kan være så gøy å være våt -hele- tiden ;o)

Men, tror du har rett i at det er slimhinnen som gjør at du blir så våt, så forfølg det sporet.

*ler* jaggu kan du få sagt det! :-) hehe

ser det litt for meg her, haha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...