Gå til innhold

frem mot valget - -test VALGOMATEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

FrP 46%, Høyre 43%, Venstre 35%, KrF 24%, AP 21%, SV 15%, SP 10%, RV 9%

En skikkelig høyremann, som til og med befinner seg litt til høyre for høyre:-)

Skrevet

Det ble som ventet Høyre som "vant" valgomaten for meg. Men det visste jeg vel egentlig før jeg startet testen.

Skrevet

Venstre 44%

Høyre 42%

Ja, nu ser jeg alt så meget klarere... :-)

Gjest Leif is Leif
Skrevet

Den var litt for enkel, men svært nær det jeg vil stemme.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Venstre 64%

Kristelig Folkeparti 49%

Sosialistisk Venstreparti 49%

Rød Valgallianse 44%

Senterpartiet 42%

Fremskrittspartiet 34%

Høyre 33%

Arbeiderpartiet 33%

Skrevet

Jeg stemte Senterpartiet sist, denne gangen aner jeg ikke. Muligens KRF.

Jeg er veldig i mot privatisering, kontantstøtte og EU, resten bryr meg ikke så mye.

Senterpartiet 55%

Fremskrittspartiet 53%

Rød Valgallianse 44%

Arbeiderpartiet 37%

Sosialistisk Venstreparti 32%

Høyre 31%

Kristelig Folkeparti 15%

Venstre 1%

Skrevet

Venstre tett fulgt av SP. Sist kom FrP... Ikke overraskende ;-)

Skrevet

Jeg kom veldig klart ut med SV på topp (69 % - hm).

FrP havna nederst på 14 % (og det var i alle fall venta).

Da slipper jeg vel å tenke noe mer fram mot valget da? Jeg har jo fått klar beskjed her ...

;o)

mil1365380270
Skrevet

Jeg gikk inn 1 gang - - og fikk Sp jeg *rødme* - får skylde på at jeg bor på landet - hehe.

Ja, skyld på det du *erte* Var jo så få spørsmål, så om du er EU-motstander, og vil gi mer til distriketene, slo det sikkert veldig ut.

Jeg fikk SV(!!!!) først, og ble bare sittende og måpe. Så gjorde jeg det en gang til, med litt større konsentrasjon, og da ordnet det seg heldigvis ;-)

Skrevet

Ja, skyld på det du *erte* Var jo så få spørsmål, så om du er EU-motstander, og vil gi mer til distriketene, slo det sikkert veldig ut.

Jeg fikk SV(!!!!) først, og ble bare sittende og måpe. Så gjorde jeg det en gang til, med litt større konsentrasjon, og da ordnet det seg heldigvis ;-)

Jeg tok den på Tv2 - den er bedre - det er 19 sider med ca 3 spørsmål på hver - litt klarere da. :-)

mil1365380270
Skrevet

Jeg tok den på Tv2 - den er bedre - det er 19 sider med ca 3 spørsmål på hver - litt klarere da. :-)

*iler til TV2*

fuji1365380447
Skrevet

Phu! Jeg må si at jeg er glad for resultatet mitt.

Venstre kom soleklart først med 64% foran Høyre med 50%.

Da føler jeg meg i allefall sikker på at jeg vil beholde en borgelig regjering, og at jeg kommer til å gå for magefølelsen min og stemme Venstre.

Ellers er jeg glad for å se at SP, FrP og KrF var nederst på listen. Det er de tre partiene jeg misliker mest...

Skrevet

Oj, jeg må visst gjøre en grundig jobb mot valget... Endte opp med Senterpartiet! Hm...

At FrP kom desidert nederst var ingen bombe, men Senterpartiet, da gitt...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

jeg går ikke med på at jeg er en RV'er. Venstre som kom bittelit bak derimot, overrasket meg ikke og er helt ok.

men jeg trodde faktisk at jeg var høyremenneske....

Skrevet

jeg går ikke med på at jeg er en RV'er. Venstre som kom bittelit bak derimot, overrasket meg ikke og er helt ok.

men jeg trodde faktisk at jeg var høyremenneske....

Ja, sånn kan det gikk! :) ta helelr den hos tv2 :)

Mary Poppins
Skrevet

Ja, sånn kan det gikk! :) ta helelr den hos tv2 :)

Har tv2.no en liknende valgomat? Finner den ikke jeg..

Skrevet

Som ventet. AP på topp. Desverre kom FrP på 2 plass, men det gir jeg spørsmålene skylden for (:-). Og at KrF kom helt nederst skulle bare mangle :-)

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...