Gå til innhold

Aldersforskjell feil vei.....

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

NYE flamme?? Ble det totalt slutt da "eksen" ble sendt på dør altså?

Jepp, det gjorde det..Det er både trist og litt befriende på engang..

Eksen synes konseptet pause er jentete og uærlig, og mener at det får være all or nothing, og siden det virkelig ikke kan være all, ble det nothing..

Det gikk VELDIG fort å få ny flamme da, uanstendig fort kanskje, men han er ikke "kjæresten min" eller noe annet titulert altså..;-) Bare veldig kjekkog hyggelig.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ER det..Jeg er faktisk jævlig drøy. Jeg liker guttehvalper..:-o

Skikkelige mannfolk er liksom ikke min greie..;-)

Jeg har tenkt tanken, at fy faen, dette bør gå over før jeg fyller førti hvertfall...;-)

Den eldste jeg har kysset noen gang er den ferske eksen min, som altså er fire å¨r yngre enn meg og slett ikke tredve enda! :-o

Det går nok over før du fyller førti. Hvis ikke kommer du kanskje i avisa. I hvert fall hvis du begynner å jobbe som lærer. :)

Skrevet

Eksen synes konseptet pause er jentete og uærlig, og mener at det får være all or nothing, og siden det virkelig ikke kan være all, ble det nothing..

Det gikk VELDIG fort å få ny flamme da, uanstendig fort kanskje, men han er ikke "kjæresten min" eller noe annet titulert altså..;-) Bare veldig kjekkog hyggelig.

Kult! :)

laguna1365380434
Skrevet

Kult! :)

Jupp..! Men det er blitt kjedelig anstendig da..Han bor i USA..Og kommer ikke tilbake på seks månder..Pokker..;-)

Men han skriver heftige mails da..Men jeg er ærlig talt ikke sikker påom det er noen fullgod erstatning;-)

Skrevet

Kos deg du! Men ikke forhast deg. :o)

Skrevet

Det går nok over før du fyller førti. Hvis ikke kommer du kanskje i avisa. I hvert fall hvis du begynner å jobbe som lærer. :)

he-he....

Gjest frøken freaky..
Skrevet

Jeg har fått en beiler på 29, og jeg er 42. Det føles litt rart. Jeg forstår ikke helt hva han ser i meg. Da han begynte å flørte ble jeg skikkelig forvirra og redd... Men det har gått over, heldigvis.

Tar en dag av gangen. 5-6 år siden sist jeg var forelsket, så jeg tar imot denne "gaven"!

du er ikke den eneste da..Jeg er 29år og har fått en beiler på 9 år yngre. Har kost meg sammens med han i hele sommer, men må innrømme at jeg fortsatt er usikker på om jeg tør.. Liker han veldig og synes at det er så synd at han er bare 20... Snufs!

laguna1365380434
Skrevet

Kos deg du! Men ikke forhast deg. :o)

Takk! Og i lige måde!

Har jo fått med meg at du er nyforelsket og happy som bare det! Det er kult, ha det gøy!

Skrevet

Det er dere, og kun dere, som vet om forholdet er riktig - uansett hvor gamle dere er (forutsetter da naturlig nok at dere begge er over 18).

Vi mennesker er noen raringer, vi har endel fasiter på hva som er normalt. Gutten skal være eldre enn jenta, gutten skal være lengre enn jenta, pene gutter og stygge jenter passer ikke osv. Idiotisk!

Kjenn på følelsene dine for HAM, ikke tenk på hva omverdenen sier! Hvis de er negative kan du jo lure på hvorfor - er de misunnelige, kanskje????

Skrevet

Takk! Og i lige måde!

Har jo fått med meg at du er nyforelsket og happy som bare det! Det er kult, ha det gøy!

Og enda mer happy blir jeg om 7 uker 4 dager! :o)

Hjelper det å skru frem klokka tro?

laguna1365380434
Skrevet

Og enda mer happy blir jeg om 7 uker 4 dager! :o)

Hjelper det å skru frem klokka tro?

Du får lage deg sånn appelsin kalender med nelikker, sånn som de har i skomakergata..;-)

Og planlegge alt det kjekke dere kan gjøre når han endelig er tilbake!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...