Gå til innhold

Jippi! Nå skal vi få oss hund!

Anbefalte innlegg

Gjest Leif is Leif
Skrevet

Bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff

:-)

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

32

• Gemini

13

• Tootsieroll1365380854

7

• frosken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff

*voff*

:-D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jepp :)

Lover å si fra om jeg trenger valpevakt ;-D

Kan godt passe snuppa di og jeg vettu ;)

Skrevet

Kan godt passe snuppa di og jeg vettu ;)

Skrevet

Gratulerer med bestemmelsen:-) Men hvorfor har dere bare valgt den nest "beste" rasen...?

Ingenting er som en labrador som vokter på hver bevegelse som gjøres under matlaging - det kan jo hende at noe faller på gulvet...*s* Eller som står og grynter foran sofaen og lurer på om det fortsatt er slik at han ikke får sitte på fanget.

Å, jeg elsker labradorer! Jeg var ikke gamle jenta før jeg bestemte meg for at en svart labrador skulle bli min, bare jeg ble voksen...

Så ble jeg voksen, med en mann og sønn som begge er allergisk mot dyrehår!

Skrevet

Bortsett fra ansiket var den kjempesøt.

Jeg klarer ikke sånne hunder med spisse ansikter, jeg får litt sånn revefornemmelse.

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Gratulerer med valg av et herlig sjarmtroll! :-)

Skrevet

Gratulerer med valg av et herlig sjarmtroll! :-)

Takk takk :)

Skrevet

Bortsett fra ansiket var den kjempesøt.

Jeg klarer ikke sånne hunder med spisse ansikter, jeg får litt sånn revefornemmelse.

hehe ok.

:)

Skrevet

Pelsen er skittavstøtende, og trenger bare å børstes/gres et par ganger i uka. :)

Det der er egentlig nokså genialt. :-D

Ja de er kjempenydelige!

Sånn pelstype er det på vår hovawart også, helt supert. Nesten ikke behov for pelsstell, i motsetning til hva mange tror. Om den har vært ute i skogen og blitt møkkete, så bare tørker søla, og drysser av (greit det må støvsuges, men bikkja er snart like ren som før turen)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Pøh, det kommer ikke til å skje her, nei, Gudrun kommer til å bli den stilleste Jappen i Norge, for det har Amber og jeg planlagt! Sant vel, Amber?

Gjest Leif is Leif
Skrevet

*voff*

Give me a break.

En av mine venner hadde to, og de bjeffa hull i hodet på meg. Det var bjeff her, og bjeff der, japp her og japp der og bjeff og japp både her og der. Men de var vennlige og lettstelte.

Skrevet

Sånn pelstype er det på vår hovawart også, helt supert. Nesten ikke behov for pelsstell, i motsetning til hva mange tror. Om den har vært ute i skogen og blitt møkkete, så bare tørker søla, og drysser av (greit det må støvsuges, men bikkja er snart like ren som før turen)

Hovawarten er bare utrolig vakker, men det vet jo du alt om :)

Har dere blond eller mørk utgave forresten?

Skrevet

Gratulere, gratulere!

Veldig fine hunder Amber.

Skrevet

Vår er blond :-)

Skal jeg være HELT ærlig, så synes jeg de som er "black & tan" er finest rent eksteriørmessig. De helt svarte er litt "kjedelige". Men blond er også veldig fint da! Og for folk som er redd hunder (har noen i familien), så er en lys stor hund mindre "truende" enn en svart stor hund. Så litt lurt sånn sett. Men det var mer tilfeldigheter med hva som ble resultatet i kullet som avgjorde fargen for vår del, han har blond far og black&tan mor, og av 8 valper var bare 2 b&t, mens 8 blonde. :-)

Skrevet

Glemte å si takk for komplimentet da! :-)

Ikke så mange som kjenner rasen heller...

Skrevet

Vår er blond :-)

Skal jeg være HELT ærlig, så synes jeg de som er "black & tan" er finest rent eksteriørmessig. De helt svarte er litt "kjedelige". Men blond er også veldig fint da! Og for folk som er redd hunder (har noen i familien), så er en lys stor hund mindre "truende" enn en svart stor hund. Så litt lurt sånn sett. Men det var mer tilfeldigheter med hva som ble resultatet i kullet som avgjorde fargen for vår del, han har blond far og black&tan mor, og av 8 valper var bare 2 b&t, mens 8 blonde. :-)

Jeg vet svært lite om rasen, men det er en som bor borti gata her som har en, så jeg har tittet litt på nettet. Det er mange som forveksler dem med Labrador har jeg inntrykk av, og det er veldig forståelig.

Jeg har sååå lyst på hund, men ikke plass, så det blir nok mange år til enda. Jeg får nøye meg med katten som kommer i hus over helgen enn så lenge.

Gjest alegre
Skrevet

åååå, gratulere! Jeg har to av samme rase. Tispe som blir 13 og hannhund på 8. Friske, raske, sosiale hunder...men røyter og bjeffer..he he. De er sååå søte.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Give me a break.

En av mine venner hadde to, og de bjeffa hull i hodet på meg. Det var bjeff her, og bjeff der, japp her og japp der og bjeff og japp både her og der. Men de var vennlige og lettstelte.

her er det magiske ordet TO. Myyyyye vanskeligere å få to til å holde kjeft enn en. Men ja, det er en rase som krever hard konsekvens hva bjeffingen angår.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg vet svært lite om rasen, men det er en som bor borti gata her som har en, så jeg har tittet litt på nettet. Det er mange som forveksler dem med Labrador har jeg inntrykk av, og det er veldig forståelig.

Jeg har sååå lyst på hund, men ikke plass, så det blir nok mange år til enda. Jeg får nøye meg med katten som kommer i hus over helgen enn så lenge.

Forveksle Hovawart og Labrador? Da er de blind, vel? Eller er jeg helt på villspor nå?

*løper og sjekker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...