Gjest Leif is Leif Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff :-) *voff* :-D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jepp Lover å si fra om jeg trenger valpevakt ;-D Kan godt passe snuppa di og jeg vettu 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Kan godt passe snuppa di og jeg vettu :-D 0 Siter
org Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Gratulerer med bestemmelsen:-) Men hvorfor har dere bare valgt den nest "beste" rasen...? Ingenting er som en labrador som vokter på hver bevegelse som gjøres under matlaging - det kan jo hende at noe faller på gulvet...*s* Eller som står og grynter foran sofaen og lurer på om det fortsatt er slik at han ikke får sitte på fanget. Å, jeg elsker labradorer! Jeg var ikke gamle jenta før jeg bestemte meg for at en svart labrador skulle bli min, bare jeg ble voksen... Så ble jeg voksen, med en mann og sønn som begge er allergisk mot dyrehår! 0 Siter
Champagne Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Bortsett fra ansiket var den kjempesøt. Jeg klarer ikke sånne hunder med spisse ansikter, jeg får litt sånn revefornemmelse. 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Gratulerer med valg av et herlig sjarmtroll! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Gratulerer med valg av et herlig sjarmtroll! :-) Takk takk 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Bortsett fra ansiket var den kjempesøt. Jeg klarer ikke sånne hunder med spisse ansikter, jeg får litt sånn revefornemmelse. hehe ok. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Pelsen er skittavstøtende, og trenger bare å børstes/gres et par ganger i uka. Det der er egentlig nokså genialt. :-D Ja de er kjempenydelige! Sånn pelstype er det på vår hovawart også, helt supert. Nesten ikke behov for pelsstell, i motsetning til hva mange tror. Om den har vært ute i skogen og blitt møkkete, så bare tørker søla, og drysser av (greit det må støvsuges, men bikkja er snart like ren som før turen) :-) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff bjeff :-) Pøh, det kommer ikke til å skje her, nei, Gudrun kommer til å bli den stilleste Jappen i Norge, for det har Amber og jeg planlagt! Sant vel, Amber? 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 *voff* :-D Give me a break. En av mine venner hadde to, og de bjeffa hull i hodet på meg. Det var bjeff her, og bjeff der, japp her og japp der og bjeff og japp både her og der. Men de var vennlige og lettstelte. 0 Siter
Velouria Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Sånn pelstype er det på vår hovawart også, helt supert. Nesten ikke behov for pelsstell, i motsetning til hva mange tror. Om den har vært ute i skogen og blitt møkkete, så bare tørker søla, og drysser av (greit det må støvsuges, men bikkja er snart like ren som før turen) :-) Hovawarten er bare utrolig vakker, men det vet jo du alt om Har dere blond eller mørk utgave forresten? 0 Siter
Velouria Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Gratulere, gratulere! Veldig fine hunder Amber. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hovawarten er bare utrolig vakker, men det vet jo du alt om Har dere blond eller mørk utgave forresten? Vår er blond :-) Skal jeg være HELT ærlig, så synes jeg de som er "black & tan" er finest rent eksteriørmessig. De helt svarte er litt "kjedelige". Men blond er også veldig fint da! Og for folk som er redd hunder (har noen i familien), så er en lys stor hund mindre "truende" enn en svart stor hund. Så litt lurt sånn sett. Men det var mer tilfeldigheter med hva som ble resultatet i kullet som avgjorde fargen for vår del, han har blond far og black&tan mor, og av 8 valper var bare 2 b&t, mens 8 blonde. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hovawarten er bare utrolig vakker, men det vet jo du alt om Har dere blond eller mørk utgave forresten? Glemte å si takk for komplimentet da! :-) Ikke så mange som kjenner rasen heller... 0 Siter
Velouria Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Vår er blond :-) Skal jeg være HELT ærlig, så synes jeg de som er "black & tan" er finest rent eksteriørmessig. De helt svarte er litt "kjedelige". Men blond er også veldig fint da! Og for folk som er redd hunder (har noen i familien), så er en lys stor hund mindre "truende" enn en svart stor hund. Så litt lurt sånn sett. Men det var mer tilfeldigheter med hva som ble resultatet i kullet som avgjorde fargen for vår del, han har blond far og black&tan mor, og av 8 valper var bare 2 b&t, mens 8 blonde. :-) Jeg vet svært lite om rasen, men det er en som bor borti gata her som har en, så jeg har tittet litt på nettet. Det er mange som forveksler dem med Labrador har jeg inntrykk av, og det er veldig forståelig. Jeg har sååå lyst på hund, men ikke plass, så det blir nok mange år til enda. Jeg får nøye meg med katten som kommer i hus over helgen enn så lenge. 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 åååå, gratulere! Jeg har to av samme rase. Tispe som blir 13 og hannhund på 8. Friske, raske, sosiale hunder...men røyter og bjeffer..he he. De er sååå søte. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Give me a break. En av mine venner hadde to, og de bjeffa hull i hodet på meg. Det var bjeff her, og bjeff der, japp her og japp der og bjeff og japp både her og der. Men de var vennlige og lettstelte. her er det magiske ordet TO. Myyyyye vanskeligere å få to til å holde kjeft enn en. Men ja, det er en rase som krever hard konsekvens hva bjeffingen angår. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg vet svært lite om rasen, men det er en som bor borti gata her som har en, så jeg har tittet litt på nettet. Det er mange som forveksler dem med Labrador har jeg inntrykk av, og det er veldig forståelig. Jeg har sååå lyst på hund, men ikke plass, så det blir nok mange år til enda. Jeg får nøye meg med katten som kommer i hus over helgen enn så lenge. Forveksle Hovawart og Labrador? Da er de blind, vel? Eller er jeg helt på villspor nå? *løper og sjekker* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.