Åsemor Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Og jeg har mer lyst å sitte på nett enn å rydde... Noen tips? 0 Siter
frosken Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Si fra når du har fått noen tips som virker! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Drikk deg full! =) Alt blir så mye bedre i fylla 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Drikk deg full! =) Alt blir så mye bedre i fylla Åh, det hørtes gøy ut! Men ikke i dag... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Si fra når du har fått noen tips som virker! Du også. Jeg har vondt i vilja igjen! 0 Siter
org Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Skyndt deg å rydde og vaske, Åsemor! Svigermor kommer om tre timer... (Det trikset går jeg på hver gang. Jeg later som om vi får besøk om tre timer - og SÅNN kan det ikke se ut når besøket kommer!) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Skyndt deg å rydde og vaske, Åsemor! Svigermor kommer om tre timer... (Det trikset går jeg på hver gang. Jeg later som om vi får besøk om tre timer - og SÅNN kan det ikke se ut når besøket kommer!) Så lettlurt er jeg ikke. Men jeg tror sannelig jeg skal be ei venninne på lusnj i morgen, så får jeg rydda litt før hun kommer. 0 Siter
Motiva Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tror du må sitte enda mer på nett, jeg, for da rekker du jo ikke å rote til leiligheten din ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Tror du må sitte enda mer på nett, jeg, for da rekker du jo ikke å rote til leiligheten din ;-) Hehe... Joda. Siden jeg skrev dette innlegget har jeg rota enda mer, sjokoladepapir på bordet, tallerken med vannmelonskall, to tomme vannglass... 0 Siter
Motiva Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hehe... Joda. Siden jeg skrev dette innlegget har jeg rota enda mer, sjokoladepapir på bordet, tallerken med vannmelonskall, to tomme vannglass... Vel, jeg kan glede deg med at du ikke er alene. Skulle ha rydda i dag, eller i kveld og nå er det jo for sent....ikke sant???? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Vel, jeg kan glede deg med at du ikke er alene. Skulle ha rydda i dag, eller i kveld og nå er det jo for sent....ikke sant???? Ja, men gjett om jeg kom på at jeg har klesvask i kjelleren... Og hele tørkestativet er fullt av nesten tørre klær. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Eg er redd for å få besøk: Stova er full av Barbieutstyr. Borda er full av tegnesaker. I TV-stova flyt det av filmar, glas og brusflasker. Men i morgå SKAL det ryddast! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ja, men gjett om jeg kom på at jeg har klesvask i kjelleren... Og hele tørkestativet er fullt av nesten tørre klær. jammen, nesten skyter ikke mannen av hesten. Du kan ikke gjøre noe med de klærne før de er tørre uansett, så da kan de like gjerne vente til i morgen. Bli sittende, du ;O) Eller var det dytt i r*va du bestillte? Sorry, kan ikke hjelpe deg. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Leste et tips her en gang som hørtes effektivt ut. 1. opprett en fil som heter "Fjern alt rotet permanent. 2. Trykk på slett alt. 3. Du får sp.målet "Vil du slette alt rotet permanent. 4. Trykk OK. Og vips, så skulle det være i orden Om det ikke skulle virke, så skyll ikke på meg :-) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Leste et tips her en gang som hørtes effektivt ut. 1. opprett en fil som heter "Fjern alt rotet permanent. 2. Trykk på slett alt. 3. Du får sp.målet "Vil du slette alt rotet permanent. 4. Trykk OK. Og vips, så skulle det være i orden Om det ikke skulle virke, så skyll ikke på meg :-) Fantastisk bra! *noterer* 0 Siter
frosken Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du også. Jeg har vondt i vilja igjen! Tror du det nytter å oppsøke fastlegen for å få hjelp med slik vondt i viljen? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tror du det nytter å oppsøke fastlegen for å få hjelp med slik vondt i viljen? Neppe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.