Gjest om det var deg! Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/privat/article432367.ece 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Ikke bare vant hun 900 mill, hun vant faktisk 907 mill. Bare de 7 ville gjort meg ekstatisk.. Hva jeg ville brukt på? Hm, gitt bort masse. Til venner som har det trangt, kjøpt leilighet og bil til mamma, satt inn masse på sparekonto til guttungen, reist på masse ferier, gitt til røde kors, leger uten grenser, osv.... Kommer rett og slett ikke på mer. Men fremdeles hadde vi vel hatt mer enn nok å leve happily ever after for! :-) 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg ville blitt så glad at jeg ville drukket meg full, kjørt i fylla og kjørt utfor veien og druknet i elva. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg ville blitt så glad at jeg ville drukket meg full, kjørt i fylla og kjørt utfor veien og druknet i elva. *LOL* 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 *LOL* Åsså så mange glade arvinger? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Åsså så mange glade arvinger? Å tenk hvor lykkelig du dør!! =D 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Å tenk hvor lykkelig du dør!! =D Uansett hva jeg har, skal ikke arvingene få mer enn så det dekker begravelsen såvidt, på økonomiklasse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tja... Alle mine kjente og kjære hadde i alle fall blitt gjeldfrie! ) Kjæresten hadde ikke trengt å jobbe ute lengre og jeg hadde omsider kunne kalt meg sjøl hesteeier. ) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hmmm.... jeg ville kostet på bilen ny lakk. 0 Siter
Velouria Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Gjort søsken og eksen gjeldsfrie og sikret barna mine. Gitt nieser og nevøer all utdannelse de måtte ønske. Tatt med meg gode venner på en helvetes svær fest, iallefall tre dager til ende. Kjøpt hus og bil til meg og til eksen. Reist masse og overlatt en hel del penger til Ulandshjelp. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 1. Hus, evt. leilighet inneholdende det beste som er å få av Hi-Fi/hjemmekinousttyr 2. et par-tre FEITE biler av upperste merke. 3. Vinterbolig et eller annet sted det er varmt når det er vinter her. 4. Levd på resten til jeg... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tja... Alle mine kjente og kjære hadde i alle fall blitt gjeldfrie! ) Kjæresten hadde ikke trengt å jobbe ute lengre og jeg hadde omsider kunne kalt meg sjøl hesteeier. ) Jeg tror jeg hadde kalt meg sjøl stalleier, jeg ;O) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tja... Alle mine kjente og kjære hadde i alle fall blitt gjeldfrie! ) Kjæresten hadde ikke trengt å jobbe ute lengre og jeg hadde omsider kunne kalt meg sjøl hesteeier. ) Hva slags gamp? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hva slags gamp? Muligens islandshest. Eller en meget spesiell fjording som jeg tapte mitt hjerte til for noen år siden, men som dessverre ble solgt til noen et godt stykke unna. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg tror jeg hadde kalt meg sjøl stalleier, jeg ;O) Joda, men sussebassen har alt stall serru! ) Skjønt hadde jeg vunnet 900 mill så hadde vi nok flyttet... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Jeg har ikke behov for flere materielle ting. Ting jeg ønsker meg er bare småting som ikke koster stort. Pengene ville ikke ha gjort meg lykkeligere, heller blasert tror jeg og det er ingen god ting. Jeg ville ha sikret fremtiden til ungene mine, og gitt en god slump til foreldre og søsken. Jeg ville ha brukt tid på å finne et veldig formål, hvor jeg kan se at pengene blir brukt til noe nyttig. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Joda, men sussebassen har alt stall serru! ) Skjønt hadde jeg vunnet 900 mill så hadde vi nok flyttet... Han der sussebassen din høres mer interessant ut for hver dag som går! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Han der sussebassen din høres mer interessant ut for hver dag som går! Hold deg unna du! *Tupper Tootsiroll i baken* ;o) Han er min - baaare miiiin! ) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Kjøpt meg cabriolet, kjøpt ny bil til alle i familien, Betalt gjelda vår og all gjeld til familien. Sikret fremtiden til snuppa så det holdt. Satt av en GEDIGEN reisekasse. Hatt en HELVETES SINNSYK shoppingtur eller tre. Latt snuppa gå amok i lekebutikken. Betalt for total oppussing av hele huset. Kjøpt leilighet i syden. Levd og brukt det jeg ville i mange mange mange år... Men først ville jeg hatt en heidundrandes fest med gode venner, festet og hatt det moro til daggry minst! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Kjøpt et hotell i et varmt strøk. Hatt mange ansatte og bare løftet fingeren for å bestille det jeg ville ha. Jobbet når jeg hadde lyst og med det jeg selv ville på hotellet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.